Mitä törkeää ja huonokäytöksistä tuntemattomat on teitä kohtaan tehnyt?
Kertokaa tuntemattomien teitä kohtaan tekemistä törkeyksistä tai töykeistä ja huonokäytöksisistä teoista.
Kommentit (14)
Karu fakta että suurin osa muista ihmisistä oikeasti on huonokäytöksisiä ja törkeitä, ilman sen kummempaa erittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.
Voit olla tyytyväinen.
No, esim lapset, koululaiset, ovat ottaneet tavaksi moikata mua, kun näkevät. Täysin tuntemattomia. Enkä oo niitä koskaan edes nähnyt ! Mitä vanhemmat opettaa lapsilleen nykyään ?! Että tuntemattomia vanhempia ihmisiä saa tervehtiä ? Ei tasan saa ! Se on toooooooosiiiiiii noloa ! Ja todella ärsyttävää. Nyt loppui sellainen !!!! Heti.
Orekfngåwgjwö kirjoitti:
No, esim lapset, koululaiset, ovat ottaneet tavaksi moikata mua, kun näkevät. Täysin tuntemattomia. Enkä oo niitä koskaan edes nähnyt ! Mitä vanhemmat opettaa lapsilleen nykyään ?! Että tuntemattomia vanhempia ihmisiä saa tervehtiä ? Ei tasan saa ! Se on toooooooosiiiiiii noloa ! Ja todella ärsyttävää. Nyt loppui sellainen !!!! Heti.
Eikö tervehtiminen ole kohtelias tapa?
Orekfngåwgjwö kirjoitti:
Trolli.
Tai sitten olet luonnevikainen...
Kolme minulle täysin tuntematonta teini-ikäistä poikaa pyöräili ohitseni ja kaikki vuorollaan sylkäisivät päälleni. Nauroivat vaan polkiessaan vauhdilla karkuun. Tästä on jo vuosikausia aikaa, mutta oli kokemuksena niin kuvottava ja nöyryyttävä, että ei ihan heti unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Kolme minulle täysin tuntematonta teini-ikäistä poikaa pyöräili ohitseni ja kaikki vuorollaan sylkäisivät päälleni. Nauroivat vaan polkiessaan vauhdilla karkuun. Tästä on jo vuosikausia aikaa, mutta oli kokemuksena niin kuvottava ja nöyryyttävä, että ei ihan heti unohdu.
Inhottavaa.
Lyöneet, huoritelleet ja varastaneet tavaroita.
Ylilääkäri puristeli perseestäni 80-luvulla ollessani sairaanhoitaja.
Kynsineet, yrittäneet potkia, etenkin kun olin raskaana. jopa purreet. Huorittelun ja huutaminen on ihan pikku juttu joka menee korvista ulos. Tämä kaikki työaikana. Enkä ole ainoa.
Uhkailtu hakata läskiyteni takia (miesporukka, minä olin alaikäinen ja niinkin "läski" kuin kokoa 42).
Tartuttu kysymättä kiinni takapuolesta paikoissa, joissa sitä on mahdotonta estää ennalta (mm. portaiden kiipeäminen ihmisjoukossa, takana tuleva käynyt kiinni).
Rintoja kommentoitu julkisesti (yläasteikäisistä papparaisiin), myös tuttavaperheiden perheenisät pienessä maistissa. Olin 15-vuotias, enkä pukeutunut mitenkään paljastavasti tai hakenut huomiota muutenkaan (olin masentunut ja tämä näkyi myös ulkonäössäni).
R*iska*syritys, tuttavaperheen vanhempi poika asialla.
On muitakin juttuja, mutta nuo nyt tulivat ekana mieleen. Tekijöinä suurimmaksi osaksi ihan kotimaiset miehet, ikään katsomatta. Joku tulee nyt huutamaan miesvihaa, mutta tätä on naisen elämä Suomessa.
UK:ssa, Walesissa kolmipäinen nuorisoporukka, josta yksi huuteli "hey Bob, Booob! Hey Bob!" ettämjoo.
Lontoossa bussissa teini tyttö sanoi jotain "hello my dear" ja vastasin jotin hello for you too ja teeintyttö vastasi "well fu*k off" sileen vmäisesti.
Persut ei osaa käyttäytyä edes eduskunnassa
Ei mitään.