Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on Venäjällä täysi rähinä päällä

Vierailija
24.06.2023 |

Wagner yrittää sotilasvallankaappausta, Moskovassa tankit kadulla
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009676667.html

Kommentit (1641)

Vierailija
1061/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli teatteria niin oli kyllä outo juonikuvio. Prigo paljasti videoillaan kaiken sen mitä Puuttin yrittänyt venäläisiltä salata. Sota sujuu huonosti ja tappiot kymmenkertaiset mitä ilmoitettu. Tuoko muka lisää motivaatiota vaikka täysi liikekannallepano järjestettäisiin tämän varjolla?

Vierailija
1062/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MET, ja kyllä turhauttaa. Varmaan jotain esitystä koko homma. Olisi nyt ollut totta ja venäjän kapinalliset osallistuneet sivustalta samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatteria oli vaan. Haluttiin osoitus siitä että Wagnerilla meni pupu pöksyyn kesken kaiken kun pelottava Putte ja kumppanit vastassa.

Kyllä! Ennalta sovittu näytelmä.

Tuskin oli. Teatterilla ei kumpikaan osapuoli voita yhtään mitään. Eivät hyödy siitä yhtään mitään

Saattavat voittaa jos osapuolet pelaavatkin samaan pussiin.

Se taisi olla vain joku näytelmä,  huomioon poistaminen jostakin paljon tärkeämmästä?

Ainakin Putinin naaman mikroilmeet näyttivät siltä puheessaan, ettei tämä ole totta.

Vierailija
1064/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatteria oli vaan. Haluttiin osoitus siitä että Wagnerilla meni pupu pöksyyn kesken kaiken kun pelottava Putte ja kumppanit vastassa.

Kyllä! Ennalta sovittu näytelmä.

Tuskin oli. Teatterilla ei kumpikaan osapuoli voita yhtään mitään. Eivät hyödy siitä yhtään mitään

Me emme vain vielä tiedä mitä hyötyvät. Joku motiivi tälle silmänkääntötempulle oli.

Tai sitten raha puhuu. Rahalla sen mielen yleensä saa viimeistään muuttunaan. Wagnerin toiminta on luvattu rahoittaa joltain taholta, jos vetäytyy suunnitelmasta.[/quote

Putlerin lupauksiinhan kannattaa yleensä luottaa...

Vierailija
1065/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa uskoa tällaiseen loppuratkaisuun.

Vierailija
1066/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että vallankaappausta yritetään vielä myöhemmin jonkun muun tahon toimesta.

Vierailija
1067/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mitä sirkuspellejä. Nytkö herra iso Poo tin saapuu Moskovaan voittajana. Vallankumous on kumottu ja venäläiset saa taas tallata rauhassa kaupungin katuja. Hurraa!

Stalin pysyi Kremlissä vaikka nassusakut olivat 25 km päässä vahvoilla joukoilla. Tämä nykyinen pelkurirotta lähtee koneella karkuun kun prikaatin verran julmistineita palkkasotureita on 200 km päässä Moskovasta.

Ei taida tästä kääkästä olla Neuvostoliiton palauttajaksi vaikka kuinka unelmoisi olevansa sellainen.

Vierailija
1068/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten Prigolla ollut munaa mennä loppuun asti. Suurin elkein lähdettiin matkaan. Olen pettynyt. Todennäköisesti hänelle tehtiin tarjous, josta hän ei kokenut voivansa kieltäytyä (henki säästyy, jos suostut). Mutta ei niin vallankumouksia tehdä.

Vierailija
1069/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vielä lannistuko . Mulla tuli mieleen helmikuu -22 kun p sano ystävineen, että ei he ole hyökkäämässä Ukrainaan, kunnes hyökkäsi.

Mitä jos Prigo tekee samaa. Jatkavat vaan matkaa Moskovaan ja väittää, että ei tässä mitään.

Vierailija
1070/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko, että meidän uusi hallitus pystyy handlaamaan tälläisen kriisit? Minulla ei ole luottoa siihen

Minulla ei ole luottoa teihin vihervasemmistolaisiin. Jos minä saisin päättää niin teidät laitettaisiin kaikki turvasäilöön.

Jäikö Igorilta lääkkeet ottamatta?

Kyllä on jäänyt ottamatta, mutta votkulia olen ottanut senkin edestä, sillä minun pitää osata valehdella joka päivä, eikä sitä selvin päin voi tehdä.

terveisin iigor

Vierailija
1071/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähteeköhän nirri tältä Wagner-bossilta? Putoaa ns. ikkunasta.

Tuskin kun on Puten käsinukke ja luomus.

Mutta mikä on Putte? Turun Ruskean Talon luomus ja menninkäistalkkarin käsinukke.

Vierailija
1072/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi pettynyt. Nössölauma jätti homman kesken. Tai sitten sovittu näytös. Molemmat äärimmäisen tylsiä vaihtoehtoja.

Vierailija
1073/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALE KAPINA

VALE ESITYS.

Normi käytäntö Ryslandiassa.

Voi vattu mitä sontaa taas. Osui taas löysää paskaa tuulettimiin.

Eikö tuota Venäjää saada tuhottua millään.

Vierailija
1074/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvasoturien mukaan Putinin piti olla Haagissa huomenna. Tiukkaa analyysiä taas.

Tunnettu rapakalja-iivana, tuo puhalteleva maansa ruplista myynyt hahmoko se siellä kynäilee?

Vierailija
1075/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisorganisaatioiden sisäistä nahistelua.

Vierailija
1076/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syvästi pettynyt. Nössölauma jätti homman kesken. Tai sitten sovittu näytös. Molemmat äärimmäisen tylsiä vaihtoehtoja.

Tyypillistä venäläistä suursanaisuutta ilman kykyä lunastaa luvattua.

Vierailija
1077/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on nyt pysäyttänyt "partisaanien" ja Wagnerin vallankaappausyritykset.  Samoin Ukrainan paljon hehkutettu vastahyökkäys torjuttiin.

Ja joku tosissaan luulee että Putinin asema näillä meriiteillä heikentyisi...?

Missä se on torjuttu?

Meinaat että muuten vaan pysäyttivät sen ja itse Zelenskykin manasi että heikosti meni?

Milloin se on pysäytetty?

Noin viikko sitten. "Tuumaustauosta" uutisoitiin myös Suomessa.

Aika vauhdikas tuumaustauko kun saivat tänään takaisin pienen kaupungin joka ollut venäläismiehityksessä 2014 asti.

Ei sitä voi laskea, jos kaupunki oli pieni. Venäjä melkein pääsi kolmessa päivässä Kiovaan. Melkein.

Vierailija
1078/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punikkien uhosta päätellen on meilläkin otettava uusinta vuoden 1918 tapahtumista.

Vierailija
1079/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Venäjä hajoaa vihdoin

ja venäläiset tulevat tänne ? Hölmö. 

Eivät tule. Siellä heillä on lääniä enemmän kuin millään muulla maalla.

Itse asiassa isovenäläisten alue ei ole järisyttävän suuri. Siellä on ympärillä kymmeniä muita kansoja ja heidän enemmän tai vähemmän itsenäisiä alueitaan, jotka ovat jo täysin kyllästyneitä Venäjän siirtomaahallintoon. Venäjä vie näiden kansojen luonnonvarat, öljyn, kaasun, metallit jne. omaan käyttöönsä. Nyt kun on saatu pää auki, saas nähdä, mitä alkaa tapahtua.

Vierailija
1080/1641 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteria tuo vetäytyminen, kyllä ne oikeasti iskee. Tuollain venäläiset toimii. Kaikki on teatteria, sanaan ei voi luottaa.