Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvominen ja alkoholinkäyttö vanhentaa ennenaikaisesti

Vierailija
24.06.2023 |

Niin ja auringonotto.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinällään ristiriitaista, että myös tiukkanutturoiden vaatima maksimaalinen elämänsuorite ja kaiken nautinnon kieltäminen aiheuttaa ihmisissä stressiä ja sitä kautta kaikkia vaivoja jopa sydärikuolemaan asti - sitä eivät koskaan huomioi syyllistävissä kannanotoissaan?  vaativat muilta terveyttä samalla asenteellaan pilaten ihmisten teveyden!

Niinpä. Sellaisesta ei tässä aloituksessa kuitenkaan puhuttu.

mutta, jos ainoastaan aloitusta saa kommentoida, niin miten sinä kommentoit kommenttiani?

Vierailija
22/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinällään ristiriitaista, että myös tiukkanutturoiden vaatima maksimaalinen elämänsuorite ja kaiken nautinnon kieltäminen aiheuttaa ihmisissä stressiä ja sitä kautta kaikkia vaivoja jopa sydärikuolemaan asti - sitä eivät koskaan huomioi syyllistävissä kannanotoissaan?  vaativat muilta terveyttä samalla asenteellaan pilaten ihmisten teveyden!

mutta, jos ainoastaan aloitusta saa kommentoida, niin miten sinä kommentoit kommenttiani?

Sillä tavalla kuin haluan, aivan kuten sinäkin kommentoit minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä en tule palstapoliisina selittämään mitä ap kirjoitti- ja luulisi sinunkin jo tajunneen etten kommentoinut aloitusta vaan toisten kommentteja. 

Vierailija
24/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä se tupakka vähän ihossa näkyy. Töissä on useampi tupakoitsija ja vähän semmoinen harmahtava ei niin hehkeä iho heillä on. Meikkivoiteen alta ei tietenkään näy. Haju kuitenkin tuntuu.

Vierailija
25/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä en tule palstapoliisina selittämään mitä ap kirjoitti- ja luulisi sinunkin jo tajunneen etten kommentoinut aloitusta vaan toisten kommentteja. 

Olen Ap. Et sinä tiedä, mitä minä tulen selittämään ja kenelle.

Ap

Vierailija
26/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auringonotto ei vanhenna, sen sä olet itse keksinyt kun et halua olla ulkona. Muissa olet kyllä oikeassa. 

Olen paljon ulkona ja kyllä Up-säteily vanhentaa ihoa, kaikki tietävät tämän.

Ap

Up-säteily? Olen ketjupolttaja, joten ilmeisesti tupakointi tyhmentää. Luulin, että se on UV-säteily.

Enkä ymmärrä, että miksi olet ulkona (siis ulkoilmassa, tarkennan), jos se kerran vanhentaa. Pysy sisällä juomatta ja tupakoimatta, tee työt ja maksa verot, tai lähinnä maksa verot. Kroppa kiittää ja näytät h******n hyvältä siellä sisällä omassa kuplassa. Hetkonen! Nyt sain jotain tuntuvärinöitä jostain, mitä ihan ei kauan sitten kokeiltiin... Liittyi jotenkin pandemiaan (kuukkeloi sana)... No mutta se oli vaan koe, seuraavalla kerralla onnistuu varppina paremmin kuin 1922-1991. R.I.P. ja pysykin seillä, Stna.

Oho, näitä et tiennyt! 7 yllättävää asiaa, jotka vanhentavat ulkonäköä tietämättäsi!

Solariumit, tupakointi ja valvominen ovat tunnetusti seikkoja, jotka vanhentavat ulkonäkö. Harva kuitenkin tietää, että hyvinkin arkiset askareet voivat vaikuttaa vanhenemiseen melkoisesti.

1. Tyynyliina.

---

2. Hymyily.

---

3. Ilmastointi.

---

4. Pullonsuusta juominen ja pillillä juominen.

[Pillinimijä siis näyttää tupakoitsijalta...]

5. Television katselu.

---

6. Sokeri.

--

7. Murehtiminen.

Vihan ja murheiden patoaminen sisälleen ei ole hyväksi. Tutkijoiden mukaan murheiden pohtiminen yksinään nelinkertaistaa riskin kuolla nuorempana kuin ihmiset, jotka eivät patoa tunteitaan sisälleen. [sic!}

Lähde: Huffington Post

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-55902

Kyllä kuule kaikki tietää, ihan varmasti. Vaan kukaan ei koskaan kerro, että mitä vatun hyötyä, saati iloa, siitä nuorelta näyttämisestä on?

Siis oikeesti, aikuiset ihmiset, mikään ei ole vastenmielisempää kuin omasta mielestä nuorekkaan kuivan ikälopun kurppakuikelon omahyväisyys. Ainoa ajatus niitten seurassa on, että hakeeko se saarnalla hyvitystä jostain, se jostain ihme syystä tavoiteltu pitkä, terve elämä korvaa sen, että on ollut tapauksia, sattumuksia, suuria tunteita, draamaa ja hauskaa lyhyessä elämässä? No kuulkaa ei, ei se korvaa.

Karut kuvat: Tämän tupakointi tekee ihmisen ulkonäölle

Muutokset ihossa, hiuksissa, hampaissa ja kynsissä paljastavat, kuka tupakoi.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000971351.html

Johan tuosta naurettavan lapsellisesti fotosopatusta artikkelintekeleestä näki, että se "terveempi" ei hymyillyt suu auki. Tämä huomio ihan vaan kuvia katsomalla. Mutta miksi ei hymyillyt suu auki?

Siiten vielä kaikille tiedoksi, nyt kun vielä ehdin ennen lyhyeksi jäävän, paheellisen elämiseni takia, paljastan salaisuuden, jonka Juicekin totesi: maksa kestää koko elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä