Kysymys naisille kulmakarvoista: miten saan ne siistiksi?
Olen mies ja minulla on aika paksut kulmakarvat, mutta ongelma ei niinkään ole se kulmakarvojen muoto tai paksuus, vaan se että niiden yläpuolella kasvaa sellaista tyhmän näköistä pientä röteikköä. Olen ajanut sitä röteikköä varovasti partakoneella jolloin se tietty lyhenee ja näyttää siistimmältä, mutta eihän ne karvat sillä lähde ja kasvaa nopeasti takaisin.
Onko ainoa keino nyppiä ne pinseteillä vähän väliä kokonaan pois? Sekin tietty auttaa vain hetkellisesti, joten onko mitään pysyvämpää keinoa päästä niistä eroon?
Kommentit (23)
Mikä ihmeen vaiva siistiä koneella kaikki karvat päästä ja pöheiköt naamasta kerran viikossa. Jo on laiskoja ihmisiä karvaturpeissaan viihtyvät. Onnistuu se mieheltänikin ja häntä on kehuttu nuorekkaaksi. Jos ei itseltä onnistuisi niin minä ajelisin ne pois. En voisi sietää karva naamaista ja kulmakarva tupsuista äijää.
Itsellänikin on ikääntyessä alkanut karvoja kasvamaan sinne sun tänne ja 7 kertaa suurentavalla peiliä apuna käyttäen sheivaan naaman ja nypin pinseteillä n. kerran viikossa.
Hanki hyvät pinsetit, esim. Tweezerman. Ne pystyvät hennompaan ja lyhyeen hajakarvaan. Älä koske kulmien muotoon. Kulmien yläpuolelta nyppiminen ei satu lainkaan. Varsinkin jos nypit alapuolelta, kiristä ihoa toisella kädellä ja nypi toisella.
Olen hyvin tummakulmainen nainen ja minullakaan se nukkamainen hajakarva ei ole väritöntä. Voi sitä ajellakin, mutta nyppiminen on parempi.
Myös minun kampaajallani saa kulmakarvat siistittyä. Palvelu mainitaan hinnastossa.
Käy siis sinäkin, ap, partorissa, jossa on hiustenleikkuun lisäksi muitakin pään karvoihin liittyviä palveluja.