Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kotona tylsistytään mutta mökillä rentoudutaan?

Vierailija
23.06.2023 |

Meidän perikunnan mökki ainakin on sähkötön, vedetön eli ei mitään mukavuuksia enkä viihdy siellä muutamaa päivää pidempään. Asutaan kuitenkin niin kaukana ettei ole järkevää lähteä tuonne asti vain pariksi yöksi joten en käy lainkaan. Mutta teininä kun vanhempien kanssa siellä olin, ei ollut yhtään mitään tekemistä. Ei voi mennä soutamaan eikä tekemään mitään ns. töitäkään kun en minä sen ylläpidosta vastaa niin en osaakaan oma-aloitteisesti ruveta jotain maatakaan kuokkimaan. Niin että siellä oli ainoa tekeminen tyyliin lukeminen ja kaasugrillillä kokkailu. Toisten kanssa seurustelu.

Kotona voin katsoa telkkaria, roikkua netissä, istua yksin ajatuksieni kanssa, lähteä lenkille tai pyöräilemään tai kauppaan, tehdä käsitöitä, siivota, pestä pyykkiä, saunoa sähkösaunassa, valmistaa ruokaa airfryerissä/uunissa.

Niin miten minä tylsistyisin kotiin mutta rentoutuisin mökillä?

Ylen jossain jutussa oli tällainen otsikko (en lukenut sitä).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin tällä hetkellä omalla mökilläni. Meidän koti on jo veden äärellä rauhallisella paikalla, enkä enää oikein ymmärrä, että miksi mun pitäisi lähteä mökille erikseen rauhoittumaan. Mökin hankinta oli siis järkyttävä erhe ja mennee myyntiin 5v sisällä.

Vierailija
2/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä nykyisin ovatkin mökit kaikilla mukavuuksilla ja sisustettu just mieleisiksi. Siellä viihtyy, kaloja puhtaasta vedestä narraten , soudellen pläkityynellä järvellä ja miksei lenkkeillen vilpoisella säällä. Kyllä siellä nettiä voi käytää samoin ,kun toisessakin kodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,eikö kotona osata rentoutua kun pitää lähteä erikseen mökille rentoutumaan jonnekkin hevonkuuseen. Monelle se on kaiken kukkuraksi työleiri. Rentouttavaa?

Vierailija
4/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä nykyisin ovatkin mökit kaikilla mukavuuksilla ja sisustettu just mieleisiksi. Siellä viihtyy, kaloja puhtaasta vedestä narraten , soudellen pläkityynellä järvellä ja miksei lenkkeillen vilpoisella säällä. Kyllä siellä nettiä voi käytää samoin ,kun toisessakin kodissa.

Mä olen tuo omalla mökillä tylsistyjä. Meidän mökillä on aivan KAIKKI mukavuudet, hieno ranta, on suppilautaa ja venettä, netti toimii. Mutta miksi tulla tänne muka rentoutumaan kun voin jo se tehdä ihan samalla tavalla kotonani. Ainoa ero kotiin on se, että täälläkin pitäisi jaksaa tehdä pihatöitä yms.