Nainen oletko joskus meikannut ihan vain miestäsi varten
niin että et ole mennyt minnekään ulos mutta kotioloissa?
Kommentit (14)
En ole.
Yksin ollessani olen meikannut silloin, kun on huvittanut.
Kyllä, laitan päivittäin edes vähän ripsaria kotioloissakin ja huolehdin aina että minulla on hiukset puhtaat ja edes jollain tapaa siististi ja huolitellusti ja jos lähdetään vaikka vain kauppaan, sipaisen vähän puuteria ja vaikka miedosti punaista huulirasvaa edes. Katson aina peiliin niin kotona kuin ulos lähtiessä.
En halua olla nuutuneen tai epäsiistin näköinen koskaan.
Ehkä jossain määrin se on motiivina, kun meikkaan kotona ollessa. Ei tuota miestä tosin kiinnosta, onko mulla meikkiä vai ei.
Kyllä, päivittäin vuodesta toiseen. Tietenkin haluan olla miellyttävämmän näköinen mieheni silmissä.
Kyllä. Kotona olen vähän liian usein kulahtaneissa vaatteissa. Joskus havahdun laittamaan hiukset nätisti, meikkiä ja kynttiläillallisen vain Hänelle.
T. 32 vuotta naimisissa
Eihän nyt miehen mieliksi voi mitään tehdä, sehän olisi epäfeminististä ja tuhoaisi naisen ihmisarvon.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt miehen mieliksi voi mitään tehdä, sehän olisi epäfeminististä ja tuhoaisi naisen ihmisarvon.
Eipä mieskään pidä kotona pukua kravatteineen minun mieliksi.
Totta kai. Meikkaan aina pelkästään miestäni varten. Hän on ainoa jonka mielipide ulkonäöstäni kiinnostaa minua ja jos häntä ei olisi, en meikkaisi koskaan.
En. Mies ei ymmärrä miksi ylipäätään meikkaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Mies ei ymmärrä miksi ylipäätään meikkaan.
Sama. Hänen mielestään olen nätimpi ilman meikkiä.
En tietenkään. Samasta syystä kuin en laita matoakaan ongenkoukkuun sitä sankossa olevaa kiinni saatua kalaa varten. Se mato on sitä seuraavaa kalaa varten!
Kyllä, itseasiassa lähes päivittäin ja joka päivä olen huoliteltu, vaikka olisikin vähemmän meikkiä. Miksi laittautuisin muita kuin itseäni ja miestäni varten?
EIkä naimisiin meno tarkoita, ettei enään tarvitsisi pitää itsestään huolta vaan silloin ollaan viehättäviä, jotta rakkaus roihuaa läpi vuosien, tää on mun ajatusmaailma.
Joskus mies kysyykin olemmeko juhliin lähdössä, kun oon laittautunut, mutta vastaan, että ihan sinua varten laitoin <3
Pitäkäähän kumppanianne hyvänä ^^ Ja pätee molempiin osapuoliin.
Tv. Onnellinen vaimo <3