Olen yksin mökillä ja pihalla pyörii outo mies
Tää on ihan syrjässä ja lähimpään taloon on yli kolme kilometriä matkaa. En uskalla mennä kysymään mitä hän tuolla tekee. Pelottaa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Tohtori RABOTEUSE kirjoitti:
NÄYTÄ sille TISSIT sillä se on vain ilosauvan kera kulkeva juhannustaikoja tekevä peräkammarin poika
Jostain peräkamarin pojan sauvasta tuskin on mitään iloa.
Jos palstaa on uskominen, staminaa ainakin löytyy.
Kokenut panomies taas ruiskii reisille joka kerta.
noniin, kun sulla tuntuu olevan joka kesä näitä pelottavia juttuja siellä mökillä, niin älä mene sinne enää.
Höh, mää veikkasin että kyseessä oli AP itse 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä on uskaltaisi asua maalla. Koska vaan voi joku sekopää tulla pihaan ja vaikka tappaa. Eikä apua ole lähettyvillä..
Juu, kaupungeissahan onkin turvallisempaa...
No siinä suhteessa on, että apu tulee nopeasti toisin kuin maalla. Ja minulle ei ole kaupungissa koskaan käynyt niin. Sen sijaan mökille on tullut kerran psykoottinen mies sekoilemaan, sain sen puhumalla pois mutta oli hullu. Luuli olevansa toisella puolella Suomea. Ilmoitin häkeen kun mies hävisi, en tiedä saivatko koskaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihmiset vähätelkö. Mäkin törmäsin eileen johonkin hörhöön. Nuo ovat oikeasti todella pelottavia tilanteita.
Ihmiset ei vaan halua myöntää että maallakin voi olla kaikenlaisia kulkijoita, joista osa on vaarallisia.
Olin pari kesää sitten mökillä ja huomasin saunaa (sisäsauna) lämmittäessä, että pihavajan ovi oli auki ja valo päällä. Pelkäsin aivan hulluna. Avasin oven ja huusin ikään kuin sisälle miehelle, että tuo sinä ne kiekot, mä otan haulikon sisältä ja menin sisälle. Odotin jonkin aikaa eteisessä ja menin tarkistamaan saunan ikkunasta tilannetta. Vajan ovi oli auki, mutta valo kiinni. Pelkäsin koko illan ja laadin mielessäni erilaisia pakosuunnitelmia.
Jos se on pycca ja luulee olevansa Anttilassa. Onko nimesi ehkä Anttila?
Kaiuttimesta koiran haukuntaa. Vaikka YouTubesta
Onneksi oma mökkini on omassa saaressa, jonne ei helpolla vieras edes rantaudu.
Ja mulla on myös koira.
Vierailija kirjoitti:
Kaiuttimesta koiran haukuntaa. Vaikka YouTubesta
Ja perään pari laukausta.
Jos vielä pyörii soita YouTubesta jotain ison vihaisen koiran haukkumista. Tehoaa.
Voi helvetti mitä kommentteja 🤣 asun maalla ja koskaan ei oo minkäänlaista ylimääräistä hiipparia täällä näkyny, eikä kukaan murtomieskään taloon tuu missä asutaan ja ollaan paikalla 😅😅😅 ihmepelkureita ootte
Juu, kaupungeissahan onkin turvallisempaa...