Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkevä insinöörimies enkä ymmärrä naisia ja haluaisin sitoutua

Vierailija
23.06.2023 |

Olen kunnollinen, ystävällinen ja lempeä herrasmies, mutta en vaan ymmärrä naisia. Ainoa nainen jonka kanssa olen kunnolla tekemisissä on oma äitini vaikka napanuora on katkaistu jo aikoja sitten. Olen treffaillut ja huomannut että naiset eivät arvosta minua, vaikka olen aina oma itseni ja kiltti naisia kohtaan. Tiedän minkälaisen naisen haluaisin, mutta en ole löytänyt sellaista. Viimeisin treffaamani nainen oli liian puhelias ja suorasanainen (olen introvertti) ja treffien jälkeen nainen sanoi ettei yhteistä säveltä löytynyt koska olen liian huomaavainen ja hän kaipaa "äijämäistä" miestä. Ei siinä mitään mutta nainen olisi halunnut hypätä suoraan sänkyyn ja itse vierastan sellaista, vaikka olen heteromies. En vaan halua. Piste, koska haluan tutustua rauhassa ja rakastua kunnolla. Ikää minulla alle 40v. Mikä neuvoksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AMK tutkinto riitä naisen ymmärtämiseen.

Vierailija
2/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut sekä AMK tutkinnon että yliopistotutkinnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämmöinen "olen kiltti mies" juttu?

Vierailija
4/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että suorasanainen nainen voi vaikuttaa introvertille hankalalta, mutta kun tutustutte niin et ole enää intrivertti hänen seurassaan. Silloin olet itsekkin suorasanainen. Jos kyse ei ole ihan mistään kamalasta päällepäsmäristä. Toisaalta nainen itsekkin haki miestä, joka ei antasi kävellä ylitseen ja pitäisi rajansa. Luulisi että nainen olisi hyväksynyt jos olisit sanonut haluavasi tutusta useamman kerran ennen sänkyyn hyppäämistä.

Vierailija
5/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuiko äiti vähän liikaa niin että nosti sinut jalustalle ja nyt et ymmärrä, miksei kukaan muu nainen tee samalla tavalla?

Vierailija
6/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoudu miehen kanssa

Vierailija
7/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko itse sitten halunnut jatkaa sen sinulle epäsopivan kanssa treffailua?

Pitää tietää mitä (kenet) haluaa, sitten osoittaa sellaista päättäväisyyttä, huomaavaisuutta ja rakkautta, että tuntuu munaskuissa asti. Ei kuitenkaan päällekäyvästi tai sänkyyn kiirehtien. Kuulostella vastakaikua.

Oma vaimoni teki ensimmäisen aloitteen 24 vuotta sitten, mutta jos en olisi osoittanut edellä mainittuja piirteitä ja tavallaan "ottanut ohjia" suhteen eteenpäin viemisessä, olisin menettänyt hänet silloin nuorena.

M44

Vierailija
8/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä yliopistotutkinnon?

Vierailija
9/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin DI.

Vierailija
10/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin DI.

Eli tehnyt puolitoista tutkintoa.

Vierailija
11/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla oma junarata millä leikit joka päivä?

Vierailija
12/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä opiskeltu ihmissuhteita.

Vierailija
13/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla oma junarata millä leikit joka päivä?

Ei ole.

Vierailija
14/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse sitten halunnut jatkaa sen sinulle epäsopivan kanssa treffailua?

Pitää tietää mitä (kenet) haluaa, sitten osoittaa sellaista päättäväisyyttä, huomaavaisuutta ja rakkautta, että tuntuu munaskuissa asti. Ei kuitenkaan päällekäyvästi tai sänkyyn kiirehtien. Kuulostella vastakaikua.

Oma vaimoni teki ensimmäisen aloitteen 24 vuotta sitten, mutta jos en olisi osoittanut edellä mainittuja piirteitä ja tavallaan "ottanut ohjia" suhteen eteenpäin viemisessä, olisin menettänyt hänet silloin nuorena.

M44

En, koska emme olleet sopivat toisillemme.

Vierailija
15/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoudu miehen kanssa

Olen heteromies, joten en sitoudu miehen kanssa.

Vierailija
16/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuiko äiti vähän liikaa niin että nosti sinut jalustalle ja nyt et ymmärrä, miksei kukaan muu nainen tee samalla tavalla?

Ei, jokainen nainen ja mies on yksilö. Arvostan ja rakastan äitiäni, mutta tuleva naiseni ei ole äitini.

Vierailija
17/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä typeriä vastauksia taas.

Jos sinulla on deittiprofiili, niin kerro siinä jo etukäteen olevasi ainakin hiukan introvertti ja haluat tutustua samankaltaiseen koulutettuun naiseen. Vihjaa vaikka jotenkin mikä tutkinto tai mitä teet työksesi, sillä ehkä saman kaltaisesti koulutettu / ajatteleva nainen voisi kiinnostua tai ainakin teillä olisi keskustelunaihetta.

Muista myös panostaa ulkoiseen habitukseen, henk koht hygieniaan, siistiin ja ajanmukaiseen vaatetukseen.

Vaikka olet introvertti, koita olla kuitenkin rento ja luonteva treffeillä, kovin jäykkä ja virallinen kuin "heinäseipään niellyt" ei ehkä kauheasti vetoa. 

Ja jos tunnet viehätystä, niin kerro heti että olisit kiinnostunut tapaamaan toistekin. Naiset tykkää kun mies ottaa ohjat käsiinsä tässäkin asiassa.

Näin ehkä karsiutuu ainakin nuo "sarja paneskeija pirkot"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän