Ihan kamalan kamalan kamalan kauhea pikkujoulumoka...
Tää on jotenkin niin kauheaa. Oksennan kun ajattelen itseäni. Miten tästä pääsee yli?
Tällä viikolla oli meidän firman pikkujoulut. Olen IT-alalla töissä, bileissä oli noin 20 miestä ja 3 naista. Nää naiset lähti ajoissa pois.
Tiesin jo etukäteen, ettei mulle viina sovi. Heräsin aamuyöstä firman saunatiloista. Mulla ei ollut päällä kuin erään miehen puvun takki. Loput vaatteeni noukin joka puolelta...
Olin ilmeisesti taas jakanut rakkautta useammallekin tyypille.
Mun on pakko irtisanoutua tosta firmasta.
Kommentit (23)
törmännyt. Kyllä seksihommat on hoidettu aina kahden kesken jossain privapaikassa, sekasaunoissa on kyllä muuten kivaa, mutta ei siellä sekstailemaan ruveta vaikka viina virtaakin.
Ei ollut kuin yksi reikä hellänä, luojan kiitos.
Oli muuten useampi äijäkin siellä saunatiloissa sammuneena.
Hitto kun en muista!
ap
Mutta varaudu siihen, että sinun oletetaan antavan piparia muuloinkin kuin vain pikkujouluissa.
Tosin kyllä siinä saisivat miehetkin katsoa peiliin, jos he ovat vielä siinä kunnossa, että onnistuu, mutta ovat valmiita tökkimään sammunutta naista tai ainakin kontrollin täysin menettänyttä.
Menet maanantaina vaan töihin ja pokkana työpisteeseesi. Jos alkaa vaikuttaa vaikealta, niin alat hakea toista työpaikkaa.
Siksi minä eikä mieheni koskaan lähde firman bileisiin tai muihinkaan viinanhuuruisiin juhliin kuin korkeintaan kuskiksi. Perheemme on lian tärkeä että jompi kumpi mokaisi viinan takia.
Nää bileet oli keskellä viikkoa, enkä mennyt töihin loppuviikolla. Maanantaina on jo pakko mennä.
Aattelin, että olen niin kuin en oliskaan tehnyt mitään.
Mä olen sinkku, mutta ne kaikki sammuneet miehet yhtä lukuun ottamatta on varattuja.
Tiedän, että tosi kännissä haluan aina seksiä. En voi siis syyttää pelkästään miehiä.
Testeihin en ole vielä ehtinyt, mutta pakko mennä mahdollisimman pian.
Ja olen katsellut jo uutta työpaikkaa. Hitto kun Suomessa on kuitenkin niin pienet piirit. Tuskin noi miehet kuitenkaan kehtaa kauheasti juttua levitellä, kun kotona on vaimo ja lapsia...
ap
YHTÄÄN mitään mitä tapahtui...?
Tarkoitan, muistatko edes kenen kanssa harrastit seksiä? Olitko useamman kanssa vai vaan yhden? Katseliko joku/jotkut ehkä touhua vierestä...?
Ja missä humalatilassa sinä olit, verrattuna muihin? Tarkoitan, että olitko ehkä sammahtanut ennen muita, siinä sitten heräilit, ja huomasit kaikkien muiden sammuneen, paitsi esim. yhden tyypin, ja aloitte sekstailla... Ehkä kukaan ei edes tiedä mitä tapahtui...?
Eli kerro mitä muistat, ja se oletatko että " kaikki tietää" , vai ehkä vain pari tyyppiä...?
Vierailija:
YHTÄÄN mitään mitä tapahtui...?Tarkoitan, muistatko edes kenen kanssa harrastit seksiä? Olitko useamman kanssa vai vaan yhden? Katseliko joku/jotkut ehkä touhua vierestä...?
Ja missä humalatilassa sinä olit, verrattuna muihin? Tarkoitan, että olitko ehkä sammahtanut ennen muita, siinä sitten heräilit, ja huomasit kaikkien muiden sammuneen, paitsi esim. yhden tyypin, ja aloitte sekstailla... Ehkä kukaan ei edes tiedä mitä tapahtui...?
Eli kerro mitä muistat, ja se oletatko että " kaikki tietää" , vai ehkä vain pari tyyppiä...?
Muistan, kuinka muutama ihminen lähti himaan. Muistan, kun mentiin saunatiloihin. Ihan pieni muistivälähdys on siitä, kun kuunneltiin musiikkia täysillä ja stripattiin vuorotelleen ringin keskellä... Ja muistan, kun heräsin se takki päällä.
Kaikkihan me oltiin ihan kännissä, en todellakaan ollut ainoa. En oleta, että kaikki tietää, mutta niin voi ihan hyvin olla.
ap
Jotain sinun on pakko muistaa, et kai muuten epäilisi heti pahinta..?
pitäydy omassa siveellisessä tarinassasi :)
Ei ihme, että on vaan yksi reikä hellänä.
Et saa alkaa häpeillä ja luimistella pitkin seiniä, niin kuin sinä olisit vastuullinen tilanteesta yksin. Melkeinpä väittäisin, että mies, jolla on erektio, on mies, joka kyllä muistaa. Jos asia nousee esille, ole sinä se, joka ei muista, ja tee näistä miehistä hyväksikäyttäjiä.
mutta vastaavaa tapahtuu koko ajan mm. kosteissa opiskelija pippaloissa... Jokainen noissa käynyt tietänee tämän;) Eli vaikka tämä tarina huijausta olisikin, niin ei tämä todellakaan mikään keksitty juttu ole siinä mielessä, etteikö noin monille, monille kävisi...
Joka tapauksessa, jos vaatteita on ympäriinsä, niin ehkä ap on " vain" stripannut?;) Ja positiivista jos jokainen vuorollaan on heitellyt vaatteitaan, eikä vain ap.
Kumpa saisimme tuollaisia pikkujouluja lisääkin, missä kaltaisesti naiset jakavat auliisti. Mitäs pahaa tuossa on kun kukaan edes joudu kärsimään (edes ne miesten kotona odottavat puolisot, jotka asiasta eivät mitään tiedä).
Jos et muista niin et muista! Ja jos miehet siitä numeron tekevät loukkaavalla tavalla.. Uhkaa ilmoittaa poliisille hyväksikäytöstä.. Kas kun et itse muista mitään ja sinua on käytetty vahvassa humalatilassa hyväksesi!
Todennäköisesti illasta ollaan joko täysin hiljaa tai sitten heitellään mukavaa läppää..
Ja todennäköisesti sinä olet nyt " one of the guys" !
On nimittäin labroissa kiirettä, kun pikkujoulujuhlijat haluaa tarkistaa mitä tauteja ovat saaneet tai onko vauva tulossa..
Pahin mitä olen kuulut oli se kun jossain tulevien lakimiesten bileissä oli joku seurusteleva pari paneskellut biljardipöydällä kaikkien nähden. Mutta tätäkään en ole itse nähnyt.
Mäkin kerran annoin yhden naisen hoidella mut kun olin sammunut. Aamulla hävetti aika paljon, kun selvisi, että jopa kaksi niistä jokinorsuista oli ratsastanut miehyydelläni. Oliko hieman noloo? No oli!
Sekä, että annoit monelle miehelle? Vai sekö, että yleensäkin osallistuit tuollaiseen homosteluun?
irtisanoudu heti!