Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamalan kamalan kamalan kauhea pikkujoulumoka...

Vierailija
09.12.2006 |

Tää on jotenkin niin kauheaa. Oksennan kun ajattelen itseäni. Miten tästä pääsee yli?

Tällä viikolla oli meidän firman pikkujoulut. Olen IT-alalla töissä, bileissä oli noin 20 miestä ja 3 naista. Nää naiset lähti ajoissa pois.

Tiesin jo etukäteen, ettei mulle viina sovi. Heräsin aamuyöstä firman saunatiloista. Mulla ei ollut päällä kuin erään miehen puvun takki. Loput vaatteeni noukin joka puolelta...

Olin ilmeisesti taas jakanut rakkautta useammallekin tyypille.

Mun on pakko irtisanoutua tosta firmasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin teekkareiden " sauna-illat" ymv. ovat varsin villejä tilaisuuksia...

Ihmiset kirmaavat alasti, tuhannen päissään ja arvaahan sen, että siinä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista...;)

Vierailija
22/23 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ri teekkarit paljon mitään tee. Pääasiassa pelkkiä miehiä ja niistäkin aika moni heteroita tai lisäksi homofobisia heteroita. Naisia on niin vähän, ettei niiden tarvitse alkaa saunailloissa mihinkään villeihin juttuihin saadakseen. Ja aika moni teekkarityttö tuntuu olevan aika " jätkä" tai ujo tai molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olin ilmeisesti TAAS jakanut rakkautta useammallekin tyypille" eli olet tehnyt tätä ennenkin? Viime vuonna pikkujouluissa kenties?