Ymmärtäväthän työttömät että mistä ne teidän tukirahat tulee ja mitä se maksaa tälle yhteiskunnalle?
Ymmärtäväthän työttömät että se yhteiskunnan raha joka teille maksetaan tukina otetaan verotuksen muodossa pois työssäkäyviltä lapsiperheiltä ja se verotettu raha on pois työssäkäyvien kulutuksesta ja lapsilta?
Kommentit (519)
Sairaanhoitajaksi opiskelemaan haki vuosi sitten 27678 ja pääsi vain 2773
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajaksi opiskelemaan haki vuosi sitten 27678 ja pääsi vain 2773
Ja tradenomiksi opiskelemaan haki 59952 ja pääsi vain 4781
Ja kaupunki siirtää siivoojia toimistosihteereiksi, kun niillä on terveysvaivaa. Tradenomit on työttöminä.
Tuet tulee seinästä. Ei väliä mistä ne oikeasti on peräisiin. Riittää, että tuet juoksee ja ne riittävät 1-2 kuukauden lomailuun etelän lämmössä talviaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta rakas. Tulen töihin huomenna, jos maksat palkkaa. Onnistuuko?
Koulutus DI.
Myös perusmaataloustyöt traktorilla onnistuu. Kaivinkonekin onnistuu. Osaan myös solmia kukkakimppuja oikeaoppisesti ja tehdä joulukukka-asetelmia.
Mulla on tradenomin tutkinto ja ajokortti.
Tiedätkö, että Suomessa on kuulemma aikuisia joilla ei ole ajokorttia 😂😂😂😂😂
Todella noloa, jos mies on isin kanssa samassa työpaikassa, suhteilla mennyt töihin, ei osaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa, jos mies on isin kanssa samassa työpaikassa, suhteilla mennyt töihin, ei osaa mitään.
Isin kanssa samassa työpaikassa, isin pikku vauveli 👨👦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset nauraa 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Palkat on pienemmät kuin eläkkeet.
"Suomi on matkalla kohti konkurssia"
"Somevaikuttajana" ei välttämättä tienaa, pitäisikö mennä onlyfanssiin :D "töihin"
Ihanaa, nautin siitä että saan viedä sen viimeisen leipäpalan pikku purjopetterin suusta! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua , oletko sä isin kanssa kaikki päivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Somevaikuttajana" ei välttämättä tienaa, pitäisikö mennä onlyfanssiin :D "töihin"
Kaupassa yleensä vain päälliköillä on täydet työtunnit, muilla 20-30, enempää ei saa, palkka 1300 netto.
Olet sä kyllä ihanan pihalla ja luulet varmaan, että perikunnan asunnosta saa fyffeä 😂
Todella alentava tuo ap:n kysymys pienituloisia kohtaan (jotka kituneet), palstoillahan jatkuvasti hoetaan mistä rahat tulevat ja voisivat ne muualta tulla, jos joku pelkää noin paljon niiden tulemista. Että varmasti moni tietää miten kaikki toimii. Pelkkää ihmisten vastakkainasettelua ja tylytystä. Siitä pitäisi päästä pois, jos jotain hyvää ilmapiiriä aiotaan rakentaa tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Todella alentava tuo ap:n kysymys pienituloisia kohtaan (jotka kituneet), palstoillahan jatkuvasti hoetaan mistä rahat tulevat ja voisivat ne muualta tulla, jos joku pelkää noin paljon niiden tulemista. Että varmasti moni tietää miten kaikki toimii. Pelkkää ihmisten vastakkainasettelua ja tylytystä. Siitä pitäisi päästä pois, jos jotain hyvää ilmapiiriä aiotaan rakentaa tulevaisuuteen.
No, siis nuo hallituksen leikkaukset lähtee kulutuksesta eli kaupoilta ja palvelualan yrityksiltä. Hiukset voi leikata itse ja tehdä letin. Antaa partureiden mennä ulosottoon asuntovelkojensa kanssa.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa joten asiakkaat vähenevät muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei työtön voi väkisin tunkeutua jonnekin työpaikalle töihin. Miksei työnantajapuolta vastuuteta lainkaan harjoittamastaan ikäsyrjinnästä tai siitä, etteivät halua palkata työttömiä töihin?
Työttömiä ei palkata siksi, koska työnantajat ajattelee, että työttömät on homogeeninen massa, joka ei osaa tehdä mitään. Töissä pysyäkseen kun pitää osata tehdä töitä.
Tämä on hieman huvittavaa, koska kyseessä on myös työvoimaviranomaisten "asennevamma".
Eli sellainen asia, että jos henkilö on ollut pitkään työttömänä niin se ei osaa tehdä mitään.
Minä olen käynyt hitsaajan ammattitutkinnon jo useita vuosia sitten ja olen ns "luokkahitsari". Kyllä mä osaan edelleen hitsata, mutta en mä hitsaa 10€/h "palkalla" yhtäkään karvia kenellekkään, ei kiitos. tehkää itse sitten päin persettä. Ei kiinnosta teidän itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siis nuo hallituksen leikkaukset lähtee kulutuksesta eli kaupoilta ja palvelualan yrityksiltä. Hiukset voi leikata itse ja tehdä letin. Antaa partureiden mennä ulosottoon asuntovelkojensa kanssa.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa joten asiakkaat vähenevät muutenkin.
Hiusväreissä on kemikaaleja niin hyvä, että hiusten värjäys vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa yleensä vain päälliköillä on täydet työtunnit, muilla 20-30, enempää ei saa, palkka 1300 netto.
Olet sä kyllä ihanan pihalla ja luulet varmaan, että perikunnan asunnosta saa fyffeä 😂
Mun mielestä on ihana nautinto, kun osa perikunnan asunnoista on netissä myynnissä jo kolmatta vuotta. Omaiset maksaa vastikkeita 6000 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihana nautinto, kun osa perikunnan asunnoista on netissä myynnissä jo kolmatta vuotta. Omaiset maksaa vastikkeita 6000 vuodessa.
1600000 eläkeläistä ja alle 40-vuotiaiden tulot on pienemmät kuin eläkkeet suurella osalla. Nautintoa tulee riittämään.
Ymmärtävätköhän ex kansanedustajat mistä heidän sopeutumisrahansa tulee? Aivan turha tuki. Työkkäriin vaan muiden kanssa jonon jatkoksi työhakemuksia täyttekemään!!!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävätköhän ex kansanedustajat mistä heidän sopeutumisrahansa tulee? Aivan turha tuki. Työkkäriin vaan muiden kanssa jonon jatkoksi työhakemuksia täyttekemään!!!
Voitaisko me kaikki saada tollainen "sossutuki" kaikille, mitä Sipiläkin nyt nostaa. Varastaa veronmaksajien rahoja vaan.
1 lapsen tarhapaikka maksaa yli 1000 euroa kuukaudessa veronmaksajille.