Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tilannetta, että viettää velvillisuudentunnista juhannusta vanhan vanhemman kanssa mökillä

Vierailija
23.06.2023 |

Vaikka oikeasti haluaisi olla jossain muualla

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen iäkkään äitini kotipaikkakunnalla ja äidin asunnolla. Kohta haen äidin juhannukseksi "kotiin" hoivapaikasta ja palautan maanantaina. Syödään hyvin, käydään saunassa tuoreilla vastoilla ja äiti haluaa varmaan pikku lasillisen konjakkiakin. En koe tätä edes velvollisuudeksi vaan on mukavaa. Äiti ei ole dementikko mut näkövammainen ja liikuntarajoitteinen eikä oo tässä maailmassa enää montaa vuotta.

Mies ja 2/3 lapsista jäi kotiimme 300 kilsan päähän. En arvosta yhtään miehen ulinaa siitä, että hänet "jätetään yksin vastuuseen lapsista". No, lapsista nuorin on mulla täällä mummulassa mukana ja viimeistään nyt joutaa terve keski-ikäinen mies kestämään ja ruokkimaan omia lapsiaan muutaman päivän omin avuin, ei niitä sinne hänen kontolleen jäänyt kuin kaksi ja nekin on varsin omatoimisia. Pyysin kyllä koko konkkaronkkaakin tänne mukaan, mut eipä paljon kiinnostellu, ja kun miehen rutinaa täältä kauempaa kuuntelee, niin ihan hyvä onkin kun ainakin hän pysyy poissa. Äidille ei tosiaan näitä hetkiä enää montaa tule ja mielelläni näitä järjestän. Huomenna pistäytyy myös veljeni vaimoineen ja se on äidille myös tärkeää. Nuorin lapsista täpisi jo, että hän voi viedä mummua pyörätuolilenkille.

Ihana viesti, tuli ihan hyvä olo.

Vierailija
22/25 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet itsekin aika vanha, jos sun vanhempi on jo vanha. (miellän vanhaksi jostai 77 vuotiaasta ja sä oot silloin 4-kymppinen)

Olen 53

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täällä mummot vouhkaa muista mummoista ja papparaisista. Ja tämän pitäisi olla VAUVApalsta.

Vierailija
24/25 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vanhan isäni luokse kaupungissa syömään perunoita ja silliä.

Osittain velvollisuutta, osittain, kun on hauska olla jonkun seurassa

näin loma-aikaan. Yhteisiä hetkiä voi sitten lämmöllä muistella,

kun hän on poissa.

Vierailija
25/25 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisinkin viettää juhannusta mökillä vanhempieni kanssa. Mutta molemmat ovat kuolleet eikä mökkiäkään ole enää. Joten nyt makaan täällä sängyssä yksin, katselen youtubea ja luen palstoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä