Joku nainen oli juoksulenkillä. Nyt on juhannusaatto
Kommentit (139)
Se on hyvä tunne, kun liikkumisesta tulee pakkopullan ja suorittamisen sijaan nautinto.
Mikä siinä naisen juoksemisessa sinua ärsyttää ja ihmetyttää? Se kertoo jotain sinusta itsestäsi.
Surullinen elämä. Juhannuksenakin pakko suorittaa.
Mäkin juoksin viime yönä vähän, ja kävin lenkillä kaksi kertaa uimassakin.
Joo 20 km pyörälenkki aamulla ja nyt juon olutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset saavat iloa eri asioista ja jotkut voivat saada sitä suorittamisesta. Kuulun näihin, huomenaamullakin ajattelin suunnata lenkkipolulle. Pakkopullaa olisi mennä sosialisoimaan ja vetämään viinaa "koska juhannus", enkä rehellisesti sanottuna ymmärrä mitä ihmiset siitä saavat. Mutta jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset saavat iloa eri asioista ja jotkut voivat saada sitä suorittamisesta. Kuulun näihin, huomenaamullakin ajattelin suunnata lenkkipolulle. Pakkopullaa olisi mennä sosialisoimaan ja vetämään viinaa "koska juhannus", enkä rehellisesti sanottuna ymmärrä mitä ihmiset siitä saavat. Mutta jokainen tavallaan.
Mä olin ennen suorittaja vähän kaiken suhteen, myös liikunnan, mutta en jaksa sellaista elämää enää. Terveitä tavoitteita on kyllä hyvä olla, ja ehkäpä juuri sitä tarkoititkin kommentillasi. Liikunta on parasta silloin, kun saa haastaa sopivasti itseään joka päivä mutta ei ota mitään liian vakavasti. -eri
Kähähää mä käyn juoksemassa myös jouluaattona
Alakerrassa uusi asukas tekee remonttia. Sirkkeli laulaa 🙄.
Näin äsken junassa miehen, joka oli höllännyt oikein kunnolla. Veti olutta ja syljeskeli junan lattialle vähän väliä. Kuset housussa. Puistatti. Lenkkeily taas on oikein hyvä keino höllätä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahdon pysyä hoikkana ja haluttavana. Siksi juoksen.
N35
Hyi kylläpä tuli yök refleksi. Haluttavana? Kenelle?
Minun toisen kerroksen parvekkeen ohi juoksi yksi nuorehko mies urheiluasussa, vaikka ulkona satoi ja sataa koko ajan tasaisesti. Se on oikea asenne. Miksi juhannuksena pitäisi muka olla nakit silmillä ja huomenna krapulassa?
tein äsken tunnin juoksulenkin. mitäpä muutakaan sitä yksinäinen tekisi juhannuksena, kuin hukuttaisi surunsa urheiluun...
Kylällä järjestetään juhannushölkkä, melkein 1000.oli juoksemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahdon pysyä hoikkana ja haluttavana. Siksi juoksen.
N35Hyi kylläpä tuli yök refleksi. Haluttavana? Kenelle?
Lihareikään pumppaavalle tökkijälle joka valuttaa näillä keleillä deseittäin hikeä iholta iholle ja homma alkaa haiseman lannaltakin.
Minä, sinkkunainen olen käynyt kaupassa, pessyt 3 koneellista pyykkiä jonka aikana tein n 1,5h töitä läppärillä, söin eilistä lihapataa, nukuin tunnin päikkärit, pesin parvekeladit ja imuroin.
Mitäs siihen sanot.
Nyt kyllä syön jätskiä, lojun sohvalla ja höllään.
Ryyppäämässäkö ois pitänyt olla? Kaikki ei oo tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Mä aion mennä lenkille vasta illalla. Varmaan vielä enemmän väärin.
Nyt on 13 kilsaa kipitetty. Mukavaa oli. Vähän turhan lämmin.
Olin minäkin jo aamulla juoksemassa, oikein hyvä lenkki!
M23