Joku nainen oli juoksulenkillä. Nyt on juhannusaatto
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahdon pysyä hoikkana ja haluttavana. Siksi juoksen.
N35
Minä juoksen että istumatyötä tekevänä pysyisin edes jotenkin kuosissa ja toimintakykyisenä. Tekee myös ajatuksille hyvää. Ei kyllä tämän ikäisenä ole mitkään haluttavuudet olleet minulla enää ykkössijalla pitkään aikaan.. yllätyin että vielä oman ikäisiä jaksaa kiinnostaa se mikä yleensä 2-kymppisiä kiinnostaa. Eri asia sitten se että haluaa näyttää freesiltä, mutta että haluttavalta..?
Myös n35
join keskiviikkona jo korin olutta nyt kauhee hiki ja pissin haju hiessä
Kävin juuri salilla tekemässä kunnon reenin. Ei meillä kaikilla ole darra.
Hyvää juhannusta, miten ikinä sen vietätkin tai olet viettämättä!
Salilla oli saman verran jengiä kuin normaalistikin perjantaina aamupäivällä.
Joku sentään harrastaa liikuntaa suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Just siivosin. Lähen ulos lenkille. Hyvää keskikesää🌥Hieno päivä
Minä myös olen imuroinut lähes koko huoneiston. Pessyt monta koneellista pyykkiä, vienyt ulos pyykkinaruille; nyt on hyvä kuivausilma. Ja juu, lenkille olen just lähdössä, kivaa, kun ei tunkua tutulla lenkkipolulla. Lopun päivästä vietämme kotona renoutuen. Emme halua lähteä mihinkään, kun kaikkialla näkyy jo nyt änkyrä-kännisiä sössöttämässä. Hyvää Juhannusta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Naisen olis pitänyt olla tekemässä juhannusvalmisteluja täyttähäkää! Koti siivota ja valmistaa juhlaruuat sun muut askareet.
Tehdä niitä vihtoja, ja vastoja, lämmittää savusauna, ja pystyttää juhannuskoivut, ja kokko viimeistään kasata, kantaa vedet saunaan, pestä laituri, on se laiska jos ei asap tehty juhannushommat.
Todellakin pitäis vähän höllätä - siis ap:n. Lakkaa kyttäämästä ihmisten tekemisiä
24 Hgissä, mulla pyörii tiskikone että pyykkikone. Saatanpa hurauttaa vielä imurilla ja luututa lattiat nk mopilla. Mun juhannus alkaa maanantaina kun pääsen nk landelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen olis pitänyt olla tekemässä juhannusvalmisteluja täyttähäkää! Koti siivota ja valmistaa juhlaruuat sun muut askareet.
Tehdä niitä vihtoja, ja vastoja, lämmittää savusauna, ja pystyttää juhannuskoivut, ja kokko viimeistään kasata, kantaa vedet saunaan, pestä laituri, on se laiska jos ei asap tehty juhannushommat.
katso onko metsäpalovaroitus joten ei kokkoa, koko maa tuntuu olevan nyt kuiva.
Ite kanssa käyn lenkillä ja hakkaan vähän seinään nyrkkien kovettamis mielessä.
Kovuus on sitä ettei lepää edes vapaapäivillä.
Kovuus on sitä että muut häviää sinulle, kun sinä seisot kädet puuskassa ja naama hieman takakenossa auringon langetessa postuuriin, muodostaen komean varjon.
Minä kävin aamulla joogatunnilla, jossa oli yli 10 muutakin henkilöä. Ollaan ap:n mielestä varmaan sairaita.
Matalapalkka-alan ihmisillä ei ole varaa viettää konservatiivista juhannusta.
On pakko käydä lenkillä ja unohtaa paremman väen juhlat.
Suomessa ryypätään ja hukutaan juhannuksena, muu toiminta on jumalan pilkkaa. Mummot saa potkia leikkiviä lapsia ja kuntoilevaa naista saa häpäistä midsommarina säädyttömästä toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin aamulla joogatunnilla, jossa oli yli 10 muutakin henkilöä. Ollaan ap:n mielestä varmaan sairaita.
Sä haluut olla muita kovempi ja parempi.
Vain harjoittelu tekee susta sellaisen.
Vit tu akos se sulle kuuluu. Meen lenkille ku haluan. Saa koettaa tulla estämään.
Me urheilulliset ihmiset kuntoillaan juhlapyhinäkin😉 Jossain vaiheessa kuntosalille ja juoksumaton kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa toimintaa. Olisinpa ollut mukana.
Puolukan Poimija kirjoitti:
Vit tu akos se sulle kuuluu. Meen lenkille ku haluan. Saa koettaa tulla estämään.
Aivan. Sä olisit kuin Robin ja mä olisin kuin Bätman.
Sopii tulla yrittämään, niin tehdään hyrräpotku päähän. Otan susta vyötäröltä kiinni ja pyöräytän ympäri, niin sä poljet tassua naamaan.
Sopii tulla estelemään.
Kekkonenkin olisi meistä ylpeä. Mitään muita syitä ei löydy liikkumattomuudelle kuin tekosyitä.
Ei, kun juhannus pitää viettää tietyn kaavan mukaan. Eikö siitä ole joku lakikin?