Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen oli juoksulenkillä. Nyt on juhannusaatto

Vierailija
23.06.2023 |

Eikö pitäs vähän höllätä

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä saa juhannuksena...KIN tehdä sitä mitä itse haluaa.

Sitäpaitsi ei juhannus ole kaikilla vapaa, aika moni on töissä ja tekee töiden lisäksi sitä mitä normaalistikin.

Ei, kun juhannus pitää viettää tietyn kaavan mukaan. Eikö siitä ole joku lakikin?

Vierailija
42/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tahdon pysyä hoikkana ja haluttavana. Siksi juoksen.

N35

Minä juoksen että istumatyötä tekevänä pysyisin edes jotenkin kuosissa ja toimintakykyisenä. Tekee myös ajatuksille hyvää. Ei kyllä tämän ikäisenä ole mitkään haluttavuudet olleet minulla enää ykkössijalla pitkään aikaan.. yllätyin että vielä oman ikäisiä jaksaa kiinnostaa se mikä yleensä 2-kymppisiä kiinnostaa. Eri asia sitten se että haluaa näyttää freesiltä, mutta että haluttavalta..?

Myös n35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

join keskiviikkona jo korin olutta nyt kauhee hiki ja pissin haju hiessä

Vierailija
44/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri salilla tekemässä kunnon reenin. Ei meillä kaikilla ole darra.

Hyvää juhannusta, miten ikinä sen vietätkin tai olet viettämättä!

Vierailija
45/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla oli saman verran jengiä kuin normaalistikin perjantaina aamupäivällä.

Vierailija
46/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sentään harrastaa liikuntaa suomessa.

Vierailija
47/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just siivosin. Lähen ulos lenkille. Hyvää keskikesää🌥Hieno päivä

Minä myös olen imuroinut lähes koko huoneiston. Pessyt monta koneellista pyykkiä, vienyt ulos pyykkinaruille; nyt on hyvä kuivausilma. Ja juu, lenkille olen just lähdössä, kivaa, kun ei tunkua tutulla lenkkipolulla. Lopun päivästä vietämme kotona renoutuen. Emme halua lähteä mihinkään, kun kaikkialla näkyy jo nyt änkyrä-kännisiä sössöttämässä. Hyvää Juhannusta kaikille!

Vierailija
48/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen olis pitänyt olla tekemässä juhannusvalmisteluja täyttähäkää! Koti siivota ja valmistaa juhlaruuat sun muut askareet.

Tehdä niitä vihtoja, ja vastoja, lämmittää savusauna, ja pystyttää juhannuskoivut, ja kokko viimeistään kasata, kantaa vedet saunaan, pestä laituri, on se laiska jos ei asap tehty juhannushommat.

Vierailija
49/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pitäis vähän höllätä - siis ap:n. Lakkaa kyttäämästä ihmisten tekemisiä

Vierailija
50/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 Hgissä, mulla pyörii tiskikone että pyykkikone. Saatanpa hurauttaa vielä imurilla ja luututa lattiat nk mopilla. Mun juhannus alkaa maanantaina kun pääsen nk landelle. 

Vierailija
51/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen olis pitänyt olla tekemässä juhannusvalmisteluja täyttähäkää! Koti siivota ja valmistaa juhlaruuat sun muut askareet.

Tehdä niitä vihtoja, ja vastoja, lämmittää savusauna, ja pystyttää juhannuskoivut, ja kokko viimeistään kasata, kantaa vedet saunaan, pestä laituri, on se laiska jos ei asap tehty juhannushommat.

katso onko metsäpalovaroitus joten ei kokkoa, koko maa tuntuu olevan nyt kuiva. 

Vierailija
52/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kanssa käyn lenkillä ja hakkaan vähän seinään nyrkkien kovettamis mielessä.

Kovuus on sitä ettei lepää edes vapaapäivillä.

Kovuus on sitä että muut häviää sinulle, kun sinä seisot kädet puuskassa ja naama hieman takakenossa auringon langetessa postuuriin, muodostaen  komean varjon.

Vierailija
53/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin aamulla joogatunnilla, jossa oli yli 10 muutakin henkilöä. Ollaan ap:n mielestä varmaan sairaita. 

Vierailija
54/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkka-alan ihmisillä ei ole varaa viettää konservatiivista juhannusta.

On pakko käydä lenkillä ja unohtaa paremman väen juhlat.

Vierailija
55/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ryypätään ja hukutaan juhannuksena, muu toiminta on jumalan pilkkaa. Mummot saa potkia leikkiviä lapsia ja kuntoilevaa naista saa häpäistä midsommarina säädyttömästä toiminnasta.

Vierailija
56/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin aamulla joogatunnilla, jossa oli yli 10 muutakin henkilöä. Ollaan ap:n mielestä varmaan sairaita. 

Sä haluut olla muita kovempi ja parempi.

Vain harjoittelu tekee susta sellaisen.

57/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tu akos se sulle kuuluu. Meen lenkille ku haluan. Saa koettaa tulla estämään.

Vierailija
58/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me urheilulliset ihmiset kuntoillaan juhlapyhinäkin😉 Jossain vaiheessa kuntosalille ja juoksumaton kimppuun.

59/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailtavaa toimintaa. Olisinpa ollut mukana.

Vierailija
60/139 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Vit tu akos se sulle kuuluu. Meen lenkille ku haluan. Saa koettaa tulla estämään.

Aivan. Sä olisit kuin Robin ja mä olisin kuin Bätman.

Sopii tulla yrittämään, niin tehdään hyrräpotku päähän. Otan susta vyötäröltä kiinni ja pyöräytän ympäri, niin sä poljet tassua naamaan.

Sopii tulla estelemään.

Kekkonenkin olisi meistä ylpeä. Mitään muita syitä ei löydy liikkumattomuudelle kuin tekosyitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi