Joku nainen oli juoksulenkillä. Nyt on juhannusaatto
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahdon pysyä hoikkana ja haluttavana. Siksi juoksen.
N35
Mä haluan pysyä normaalipainoisena ja terveenä. Siksi liikun.
Minäkin lähden lenkille koska juhannusruuat näkyy vyötäröllä pian 🍗🥩🍦🍻🥂🍺🍹🍰🍖🥖
Ajelin ässämersullani ja näin naisen lenkillä. Tööttäsin, avasin ikkunan ja sanoin, että on juhannus höllää vähän! Kaasutin sitten matkaan kohti alkoa kun pitää ostaa konjakkia pari pulloa illaksi.
Kaikki ei edes ole juhannusaattona vapaalla.
Parempi harrastus lenkkeily on, kuin alaikäisten autolla ajelu (vakava onnettomuus täällä päin käynyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahdon pysyä hoikkana ja haluttavana. Siksi juoksen.
N35Mä haluan pysyä normaalipainoisena ja terveenä. Siksi liikun.
Sama täällä pysyy myös nuppi kunnossa
Lenkillä saa kaikki höyryt nupista ulos.
Nauran aina että lenkkeily on 30 vuotisen avioliiton salaisuus.
ap lämmittääkö folio hattu nuppia vai oletko syntymä idiootti
Minä jäin yksin kotiin, kun perhe meni viikonlopuksi mökille. On niin paljon asioita, joita olen suunnitellut tekeväni, että kiire tulee. Yksi on käydä hölkällä.
Mitä ap sitten tekee? Juo varmaan viinaa... Itse en saa ryyppäämisestä mitäön mielihyvää.
Salilla oli väkeä vaikka kuinka paljon. Jotkut rentoutuu liikkumalla!
En ole yhtään juhannusihminen, vuoden paskin viikonloppu meneillään! Ja jos haluun mennä lenkille niin sitten vaikka juhannusaattona klo 19 tai juhannuspäivänä klo 8.
Ap on kateellinen, kun ei itse jaksa
Itse pesen pyykkiä mökkireissun jäljiltä,kävin just kaupassa,teen kohta ruokaa( kanawokki) ja lähden yöksi töihin, päivystykseen minäkin.
Kovin monet ovat pyhät töissä ja normaali arki silloin meillä
Olisiko pitänyt olla Prisman kassajonossa?
Lähden golffaamaan , mies mukana.
Olkoot vaikka jouluaatto, teen vain sitä mitä itseäni huvittaa, tänään siis vähän jatkan eilen aloittamaani siivousta, vähennän turhia tavaroita.
Pesen vaatteita pari koneellista ja nautin kotona olosta, on niin ihanaa kun ei ole mitään pakko istua jossain mökillä. Tai no, saatan poiketa kahvilla isäni mökillä jos hän on siellä mutta illaksi tulen kotiin.
Onneksi asun kauniissa ok-talossa pikkukaupungin laitamilla niin oma rauha on taattu, en vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Kerrankin vapaapäivä! Anna hänen hölkätä! Ihana ilmakin.
Kamala keli 🤬
Itsekin kävin ulkoilmasalilla vetämässä tunnin treenin.
Miksi en treenaisi juhannusperjantaina?
M41
Käytiin puolison kanssa salilla heti aamusta. Hän menee yöksi töihin, itse olen kotona ja lähinnä lepäilen.
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään juhannusihminen, vuoden paskin viikonloppu meneillään! Ja jos haluun mennä lenkille niin sitten vaikka juhannusaattona klo 19 tai juhannuspäivänä klo 8.
Jep! Mies kiukuttelee, kun en halunnut lähteä rypemään mökkipuskiin ja kattoo kun se juo. Olis voinu mennä keskenään, mutta ei menny. Mökillä se jo virittäytyis aloittamalla saunan lämmityksen ja tissuttelemalla keskiolutta. Siitä se jatkais kirkkailla, kunnes pyöris kun puolukka pitkin pihoja, kuten monena vuotena. On sillä nytkin viinaa kaapissa, mutta kaupungissa se ei juo samalla tavalla. Silti, vuoden paskin viikonloppu.
Otin hitaan aamun, mutta alan pian siivoamaan. Sen jälkeen käyn kaupassa ja leivon jotain hyvää, toki ruoanlaitto hoituu siinä sivussa. Illasta voi sitten höllentää.
Anna kun arvaan, liikunta on sinulle pakkopullaa jota tehdään väkisin koska x. Minäkin kävin aamulla lenkillä, se on paras tapa aloittaa päivä ja jos en pääse edes kävelylenkille aamulla niin koko päivä on jotenkin plaah. Kaipa se on se rutiini josta nauttii.