Onko työkaverit sulle vaan työkavereita?
Kommentit (30)
Mulla on ollut useammassa työpaikassa hyvät ja kivat työkaverit, joiden kanssa vietetty myös vapaa-aikaa. Muutamat on jo tosi pitkäaikaisia ystäviä, on vietetty synttäreitä, häitä ja hautajaisiakin.
En halua nähdä heitä vapaa-ajallani, vaikka moni on ihan mukava tyyppi. Tein työuran alussa virheen kertoa kaikesta, mutta sitten moni vaikea juttu jäi elämään vuosiksi huhuissa, vaikka asiat eivät enää olleet koskettaneet elämääni vuosiin. Niitä juttuja ei enää oikaista vuosiin jos joku tietää miten "asiat ovat".
Mä haluan pitää sen hienon viivan että työkaverit on työkavereita sekä että kuormasta ei syödä.
Koen sen vaan helpommaksi niin.
Toinen juttu sitten jos ovat ex-työkavereita sitten voin syvemminkin olla yhteydessä.
Minulla on töissä vain työtovereita, kaverit on ihan muualla. Olen sen ilmaissut töissä !
Mulla on 2 "tyttöporukkaa" jäänyt entisistä työpaikoista. Just tavattiin molempien porukoiden kanssa ja sovittiin elokuulle seuraava tapaaminen.
Toisen porukan kanssa tunnettu 25v ja toisen 15v
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 "tyttöporukkaa" jäänyt entisistä työpaikoista. Just tavattiin molempien porukoiden kanssa ja sovittiin elokuulle seuraava tapaaminen.
Toisen porukan kanssa tunnettu 25v ja toisen 15v
Unohtui - yksi rakkaimmista sielunsiskoistani on työkaveri 30v takaa!
Pikkujouluista taksilla kotiin zirbulat kainaloissa.
Oliko Olawi Perkiömäki hopeakettu täysvalkoisissa?