Petin aviopuolisoani viime viikonloppuna
Olen ollut muutaman vuoden naimisissa aivan ihanan ihmisen kanssa. Meillä on todellinen rakkaus avioliitto ja molemmat ollaan tähän asti kohdeltu toisiamme erittäin hyvin. Meillä on arjessa päivittäin hassuttelua, hempeilyä, läheisyyttä ja muutenkin kaikenlaista tunteiden osoittamista. Suhteemme aikana meillä on ollut vastoinkäymisiä, mutta ne on ollut ainoastaan ulkopuolelta tulleita haasteita. Koskaan ei ole ollut minkäänlaista kriisiä.
Viikonloppuna join itseni todella vahvaan humalaan ja päädyin sänkyyn täysin vieraan ihmisen kanssa. Olen sen jälkeen itkenyt silmät päästäni, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä että olen tuhonnut avioliittoon. Miten ihmeessä tässä on näin käynyt. Koskaan ei ole suhteen aikana käynyt mielessä pettäminen. Ei nyt eikä aiemmin. En ole kiinnittänyt kertaakaan ulkopuoliseen huomiota siinä mielessä kuin puolisooni.
En tiedä mitä teen nyt. En missään nimessä halua menettää puolisoni, mutta tiedän että menetän jos kerron. Ollaan yhdessä puhuttu ääneen, että ero tulee, jos kerrankin pettää. Samaan aikaan mietin etten itse pysty jatkaa tätä liittoa. Olen halventanut ja tuhonnut tämän. Pidin tätä liittoa aina jotenkin satumaisena ja nyt pilasin kaiken. En pysty enää jatkamaan tässä. Se ei ole oikein puolisoni kohtaan. Mutta miten voin erota tai kertoa toiselle ja samalla tuhota koko hänen elämänsä.
En tiedä mitä hän tällä. Halusin vain johonkin oksentaa pahan olon ulos.
Kommentit (30)
Oletko mies vai nainen? Jos mies, en olisi huolissani, kun kyseessä oli vain alkoholin huurustama seikkailu. Jos olet nainen, avioliittonne on todennäköisesti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Jos mies, en olisi huolissani, kun kyseessä oli vain alkoholin huurustama seikkailu. Jos olet nainen, avioliittonne on todennäköisesti ohi.
No jopas oli yleistämistä
Kannattaa kertoa. Ainakin puolisosi saa tietää kuinka kusipää olet.
Nyt suu kiinni. Jos et ole ihastunut, niin se siitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt suu kiinni. Jos et ole ihastunut, niin se siitä!!!
Miksi näin?
Jälleen käynyt toteen ettei viina ole viisasten juoma sillä koskaan ei mene niin huonosti etteikö viinan voimalla menisi vielä huonommin.
Vuosien varrella on tällaisia aloituksia tullut ja ylä- ja alapeukkujen määrä vaihtelee, onko esimerkissä pettäjä mies vai nainen.
No johan oli niin kulunut provo.
Ensi kerralla vähän parempaa🤢
Väsyttävät trollialoitukset: kirjoitti:
Vuosien varrella on tällaisia aloituksia tullut ja ylä- ja alapeukkujen määrä vaihtelee, onko esimerkissä pettäjä mies vai nainen.
Tuliko se sinulle yllätyksenä? Koska käyttäjäkunta koostuu pääosin naisista, naisten ollessa pettävänä osapuolena sille luonnollisesti riittää enemmän sympatiaa. Olet sinäkin tyhmä.
Kohta joku saa syytteen raiskista.
Sitä sattuu joskus joillekin. Sinä et kerro puolisollesi mitään ja ajan kuluessa ahdistus tuosta haalistuu ja defenssit suojaa sua.
Älä tuhoa hyvää suhdetta. Sä varmasti otit tuosta opiksi.
Et pettänyt,kun ei sulla ole mitään puolisoa.
Kunhan vaan provoilet🤣🤮
Joo et sinä rakasta. Toisekseen ihminen ei tee humalassakaan mitään mihin ei ole valmis, että selitykset pois. Mene itkemään itsesääliäsi muualle ja ota ero .
Tuollaisessa tilanteessa on petetylläkin tilanne katsoa peiliin kun on alunalkaenkaan lähtenyt yksiin viinanläträilijätyperyksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja on kirjoitusasusta päätellen nainen.
Väittäisin, että nyt sait sitä mitä pyysitkin, eli ERO!
Toivottavasti avioero tulee muistuttamaan sinua vielä pitkään, kuinka mitätön matonen olet.
PETTÄJÄ H U O R A.
Itse päättelin, että kyseessä on mies.
Mieshüørá?
Vierailija kirjoitti:
Sitä sattuu joskus joillekin. Sinä et kerro puolisollesi mitään ja ajan kuluessa ahdistus tuosta haalistuu ja defenssit suojaa sua.
Älä tuhoa hyvää suhdetta. Sä varmasti otit tuosta opiksi.
Haalistuu?
Ehkä jos on lievä sosiopatia.
No et kyllä tänne oksenna.