Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus piloilla, erimielisyys poikaystävän kanssa

Vierailija
22.06.2023 |

Ois tämmöinen pieni ongelma liittyen mun poikaystävään ja muhun. Oltiin jo melkein sovittu että mennään poikaystäväni mökille tai sitten hänen kaverilleen juhannukseksi ja ainakin olin ihan varma että minä ja mieheni olisimme yhdessä silloin. Mutta poikaystäväni jätti kertomatta yhden oleellisen seikan, minua ei haluttu hänen kaverilleen, mutta luulen kyllä että poikaystäväni ei halunnut minua mukaansa. Olin siis jättänyt kaiken tämän varaan ja nyt harmittaa ihan hirveasti ja tunnen oloni petetyksi.

Olen tästä asiasta suuttunut miehelleni, mutta hän ei oikeastaan ymmärrä miksi itken ja harmittelen asiaa niin kamalasti. Olin joskus sanonut että juhannus ei merkitse minulle mitään suurempaa ja nyt poikaystäväni vetoaa siihen että ei mun tarttis juhlia kun ei juhannus merkitse minulle niin paljon.

Asia on monimutkainen ja vaivaa minua. Olisiko jollain jotain lohdutusta pettymykseeni tai neuvoja riidan ratkaisemiseksi. Eikös parin kuuluisi olla yhdessä juhannuksena?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoissa kannattaa kysyä ja varmistaa, aikooko puoliso viettää juhannuksen kanssasi ja missä. Muutenhan menee mahdollisuus suunnitella vaikka matka siihen, jos on rahaa ja vapaata. Tuo on aika törkeää, sillä mies on vienyt kommunikaation laiminlyönnillä sinulta mahdollisuuden suunitella itsellesi mukava juhannus.

Oiskohan ap:n juhannuksen vietto jo selvinnyt, kun kuitenkin viime kesästä on kyse?

Vierailija
42/42 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehes on mieltä tästä poikaystävästä?

Etkö ymmärrä , ap tarkoittaa ,että se mies on se poikaystävä. Aloitus vaan hieman sekava ,kun ap on niin järkyttynyt.

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla