HS: Espoossa porukka ulostaa uimaveteen? Vatsatauti iski espoolaisen rannan uimareihin
Espoon Siikajärven uimarannalla uineita on sairastunut vatsatautiin, kertoo Espoon kaupunki tiedotteessaan.
Terveydensuojeluviranomaiseen tietoon on tullut useita sairastuneita, jotka ovat uineet rannalla tällä viikolla.
Hyi eipä tee mieli mennä uimaan Espoossa.
Kommentit (30)
Tiktok videoissa ulostetaan sankkoihin isommalla porukalla ja käydään sitten heittämässä tuotokset uimarantojen rantavesiin. Sitten kuvataan kun ihmiset menee uimaan ja nauretaan.
Useampi miljardi ihmistä paskoo valtamereen joka päivä. Kun kehitysmaalainen muuttaa Suomeen, ei hän muutu sivistysmaan edustajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiktok videoissa ulostetaan sankkoihin isommalla porukalla ja käydään sitten heittämässä tuotokset uimarantojen rantavesiin. Sitten kuvataan kun ihmiset menee uimaan ja nauretaan.
Kuulostaa ihan maailman lopulle toi sikailu 🥹
Vierailija kirjoitti:
Persun fantasioitahan nämä vaan on.
Ei tapahdu. Nämä on rikoksia ja ei niitä tiktokkiin laiteta siitä jää heti kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan maailman lopulle toi sikailu 🥹
Suomen lopulle. Suomen josta on tulossa samanlainen sikolätti kuin Afrikasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin muutama kesä sitten, kuinka eräs äiti kakatti rannalla lastansa veteen.
Olen nähnyt useamman kerran kun vauvan kakkavaippa vaihdetaan uimarannalla ja pesu suoritetaan järvessä. Näin ne bakteerit pääsevät jylläämään.
Kyllä. Tätä olen nähnyt mm. Vetokannaksen rannalla ja sinne onkin aina joka kesä tullut uimakielto pas...abakteerien vuoksi. Valvonnan pitäisi toimia paremmin näillä paikoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin muutama kesä sitten, kuinka eräs äiti kakatti rannalla lastansa veteen.
Olen nähnyt useamman kerran kun vauvan kakkavaippa vaihdetaan uimarannalla ja pesu suoritetaan järvessä. Näin ne bakteerit pääsevät jylläämään.
Kyllä. Tätä olen nähnyt mm. Vetokannaksen rannalla ja sinne onkin aina joka kesä tullut uimakielto pas...abakteerien vuoksi. Valvonnan pitäisi toimia paremmin näillä paikoilla!
Marjaniemi, Rastila
Vierailija kirjoitti:
Inhottavia elukoita!
Asun Espoossa ja itsekin uin vain alkukesästä meressä, koska silloin se on vielä kylmää ja puhdasta, kun ei ole kaiken maailman dillet tehnyt tarpeitansa sinne ja sinilevä ehtinyt kukkia. Nyt helteillä en enää käy siellä, kun se sikalauma lilluu peessään.
Joo. Linnut on vapaita tekemään kaikkea. Lentää ne vapaasti rajojenkin yli. Silti se vapaus EI koske ihmisiä.