Minkä ikäisenä olit kauneimmillasi?
Kommentit (57)
17-29v. ukon mukaan ikäännyn oikein hyvin. pitää vain liikkua ja juoda vettä ja syödä lihaa.
Noin 30v. Olin itsevarma ja tyylikäs, ennen sitä kasvoissa oli vielä lapsen pyöreyttä ja epävarmuus vaikutti ulkonäköön. Sairastuin vakavasti 35v ja sairauden myötä meni kaiken muun lisäksi kauneus.
Minä olen nyt kauneimmillani...tosin vain sisäisesti.
Terv. Rouva66v
Juuri nyt 31v nainen, olen pitänyt itsestäni huolta ja vihdoin tiedän, mitkä värit ja kuosit sopivat parhaiten ihonväriini ja tyyliini, kyllä nyt on hyvä. Vihdoin.
30-35 olin ihan älyttömän kaunis ja hoikka.
17-18-vuotiaana. Sitten 24-27v ja toivon mukaan seuraavan kerran 35-40-vuotiaana.
Oon vasta 25v mutta nuorena ja teininä olin ruma ankanpoikanen. Nyt alan löytää oman tyylin, iho ja hiukset paremmassa kunnossa +kauniimpi meikki
Sanoisin että nyt 38-vuotiaana. Olen tehnyt elämäntapamuutoksen, ja terveellinen ruoka ja riittävä liikunta näkyvät tietynlaisena hehkuna ja katseeseen on palannut ilo.
18. Tosin omaan ikäryhmääni verrattuna kaunistun koko ajan ;) Eli 18-vuotiaana olin aika mitäänsanomattoman näköinen muihin samanikäisiin verrattuna. Nyt lähempänä neljääkymppiä alan olla muihin saman ikäisiin verrattuna nätti. En koskaan ole ollut top 10 huippu kaunotar, mutta toisaalta en ole rupsahtanutkaan kovin nopeasti.
18-25v, sanoisin. Katselen joskus kuvia niiltä ajoilta, ja ihmettelen että näytinkö minä oikeasti joskus noin älyttömän hyvältä.
27-28. Myös 24-25 oli hyvä vaihe.
27-vuotiaana. Nuori ja vahva aikuinen, ei enää lapsi.
30 - 39. Myös 16 - 23 oli hyvä vaihe.
Nyt! 44