S-market ja taneli mäkelä.
Alkaa vähän rasauttamaan tämä juttu. Vaikkei nyt niin usein tulekaan, niin miksi tästäkin piti tehdä tämmöinen pitempi asia. Eikö riittänyt se joulun spesiaali tanelin kera. Nyt saamme nauttia tanelista kesälläkin....
Kommentit (31)
Mä tykkään tuosta mainoskampanjasta ja myös Tanelista. Tulee oikein positiivinen mielikuva S-ryhmästä. Niin tulee monelle muullekin, olisi se kamppis muuten jo loppunut.
Mainos nostaa sitä mielikuvaan, että se arkinen tylsä ruokakaupassa käynti on itse asiassa paljon kaikenlaista muutakin tärkeää. Eli, että en ole nyt vaan menossa ostamaan kiireellä maitoa, vaan olen mahdollistamassa onnellista lapsuutta, juhlapäivää, ekaa kokkailua tms. Minulle, siis toimii, että se ruoka ja sen myötä kaupassakäynti on monenlaista hienoa. Ei vaan välttämätön ja tylsä paha.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tuosta mainoskampanjasta ja myös Tanelista. Tulee oikein positiivinen mielikuva S-ryhmästä. Niin tulee monelle muullekin, olisi se kamppis muuten jo loppunut.
Mainos nostaa sitä mielikuvaan, että se arkinen tylsä ruokakaupassa käynti on itse asiassa paljon kaikenlaista muutakin tärkeää. Eli, että en ole nyt vaan menossa ostamaan kiireellä maitoa, vaan olen mahdollistamassa onnellista lapsuutta, juhlapäivää, ekaa kokkailua tms. Minulle, siis toimii, että se ruoka ja sen myötä kaupassakäynti on monenlaista hienoa. Ei vaan välttämätön ja tylsä paha.
Hyvä kun toit esille tämänkin näkökulman. Tosiaan kyllä siitä voi saada positiivisiakin fiiliksiä ja sinällään Taneli varmaan ihan mukava ja sympaattinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa noin, mutta silti ärsyttäviä mainoksia. Kuten mikä tahansa mainos, jonka joutuu kuuntelemaan ja katselemaan joka hemmetin mainoskatko. Ja nämä hieman muunneltuina sen kun jatkuvat ja jatkuvat, on joulumainosta, pääsiäismainosta, juhannusmainosta jne. jne.
Jumalatar että vituttaa nuo s-ryhmän mainokset varsinkin tuo taneli Mäkelän Vittuilu vähävaraisille!!
Minusta nuo mainokset ovat ihania! Rauhoittavaa ja kotoista kuulla Tanelin ääni.
Annetaan nyt suomalaisen heteromiehen tehdä töitä, vai pitääkö jokaiseen mainokseen saada yön väritys ja väristys😠😠😠😠😠
Nauti. Tanelill on elinikäinen sopimus S-ryhmän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävia mainoksia. Taneli on jo koko vuoden kysellyt ja vittuilllut jonkun ruokapöydästä mitä meille kuuluu. Ei kuulu Tanelile eikä S-ryhmälle.
Siirsin ostoksemme Cittariin vain tuon jankuttamisen takia. S-ryhmän mainoksia tulee yhdellä mainoskatkolla ainkain kaksi.
Ja nimenomaan vittuillut köyhemmille kansalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala..
Siis täh.