Annatko rahaa kadulla, jos joku pyytää?
Itse olen aina antanut muutaman kolikon, jos on ollut. Muutamia kertoja on tullut tällaista vastaan ja kohtaaminen on ollut aina ystävällinen. En tiedä, onko mennyt ruokaan, bussilippuun, tupakkaan vai viinaan, mutta itselle sillä ei oo myöskään merkitystä.
Kommentit (44)
En anna kenellekään euroakaan. En halua tukea päihteiden käyttöä enkä järjestäytynyttä rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Juu annettiin kun ukko ihan rehellisesti pyysi sen kaljaan :D
Mul sama. Dena pyysi kolikkoa ihan rehdisti krapulakaljaan. Annoin 10e setelin, kun ei ollu kolikoita. Sano, että ostaa lidlistä 10 olutta. Oli niin rehellinen, että mua huvitti se. Se oli kyllä alan mies noin muutenkin ja naamasta näki, että dokaaminen alotettu joskus keskiajalla.
Minä annan soittajille ja muille jotka jotain hyvää esittävät, ihan sama mitä. Kerjäläisille en. Asun Saksassa ja täällä on ihan vietävästi kerjäläisiä, EU:n valitettavasti mukaan ottamista sellaisista maista, joista nyt tänne tulevat, ja vaikka heillä on heti n.s. perusturva ja meidän kaikkien EU-ihmisten (ei tietenkään pelkästään saksalaisten vaan myös esimerkiksi suomalaisten) maksamat lääkärit ja ruoka-avut ja muut, järjestävät jengejä jotka sijoittavat heitä kadunkulmiin kerjäämään, ja vievät rahat parempiin taskuihin. Inhottavaa ihmisten hyväksi käyttöä, jota en tue!
En koskaan. Taustalla päihdeongelmaa, ihmiskauppaa, järjestäytynyttä rikollisuutta. En halua tukea noista mitään.