Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin kaveria sushille niin se sanoi että ylihintaista moskaa

Vierailija
22.06.2023 |

Se meni mäkkäriin

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramnaisten ruokaa. Egoboost, kun saavat huomiota.

En minä edes ole missään instassa tai facessa yms. Eikä ole kavereiltakaan joille voisin lesoilla. Mutta rakastan sushia. Nytkin ostin sitä reilun määrän itselleni, aijai. Sushia ja lemon breezeriä ääntä kohti niin oksat pois, nammmmm.

Vierailija
82/95 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ylihintaista etikkariisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on varaa ja tykkään sushista.

Vierailija
84/95 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä luulee sushin olevan vain riisiä ja raakaa kalaa :D

No kyllä sushi sitä riisiä ja kalaa on tai kasviksia kalan sijaan.. Minä taas syön sashimia, koska en pidä riisistä. 

No itsekin sen sanoit, että vaikka kasviksia kalan sijaan eli ei todellakaan pelkästään raakaa kalaa. Olen syönyt kaikenlaisilla täytteillä ja päällisillä; kasviksia, kananmunaa, erilaisia äyriäisiä (eikä todellakaan aina raakana) jne. Jopa hedelmiä olen nähnyt mutta niihin en ole uskaltanut koskea :D

Vierailija
85/95 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei sushista tykkäisi, aika mautonta kaverilta sanoa ehdotustasi "moskaksi". Asian olisi voinut ilmaista asiallisemminkin.

Vierailija
86/95 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ravintola-alan ammattilainen en söisi sushia vaikka ilmaiseksi saisin.

Kylmää riisiä ja raakaa kalaa.

Hyi hemmetti.

Lisäksi tiedän henkilön joka sai jonkun loisen vatsaansa sushista.

Lisäksi kun katson jossain jättimarketeissa niitä sushipisteitä, niin oksettaa ajatuskin kun työntekijät samoilla hanskoilla käy kylmiössä, availee laatikoita, tunkee tiskiä koneeseen, ym ym ja sit käsittelee käsin susheja. Tarjoilulämpötila ei siinä pöydällä ole taatusti alle 6.

Yäk.

Tosin en menis mäkkäriinkään, se syötävä jota en edes sano ruoaksi on ihan sontaa ja haitaksi elimistölle.

Mut jokainen tyylillään.

Vierailija
87/95 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin sushimestasta. Tuoreus on se avainsana.

Vierailija
88/95 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa Sushistit että sitten syödään jokainen riisinjyvänen!

Näin sanoo etiketti.

Vierailija
89/95 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti.

Lisäksi kun katson jossain jättimarketeissa niitä sushipisteitä, niin oksettaa ajatuskin kun työntekijät samoilla hanskoilla käy kylmiössä, availee laatikoita, tunkee tiskiä koneeseen, ym ym ja sit käsittelee käsin susheja. Tarjoilulämpötila ei siinä pöydällä ole taatusti alle 6.

Yäk.

Tosin en menis mäkkäriinkään, se syötävä jota en edes sano ruoaksi on ihan sontaa ja haitaksi elimistölle.

Mut jokainen tyylillään.

Sinä, ravintola-alan ammattilainen olet köyhä, ylimielinen ja paskoilla työajoilla työssä käyvä matalapalkka-alan malliesimerkki. Tekstisi kertoo kaiken teistä ravintola-alam ammattilaisista. Olette jotenkin reppanoita..

Vierailija
90/95 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketti-sushi on laadultaan verrattavissa roiskeläppä-pizzaan. Käykää kunnon ravintoloissa syömässä, hyvän ja huonon sushin ero on valtava.

Vierailija
91/95 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin minäkin mielummin mäkkäriin.

Vierailija
92/95 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marketti-sushi on laadultaan verrattavissa roiskeläppä-pizzaan. Käykää kunnon ravintoloissa syömässä, hyvän ja huonon sushin ero on valtava.

Ei ole olemassakaan hyvää sushia.

Vierailija
93/95 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas kesälomaviikko menossa ja olen syönyt sushia joka päivä! Haen sitä paikallisesta marketista. Parasta ruokaa mitä tiedän.

Vierailija
94/95 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaista hiilarimoskaa.

Vierailija
95/95 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti.

Yäk.

Mut jokainen tyylillään.

Sinä, ravintola-alan ammattilainen olet köyhä, ylimielinen ja paskoilla työajoilla työssä käyvä matalapalkka-alan malliesimerkki. Tekstisi kertoo kaiken teistä ravintola-alam ammattilaisista. Olette jotenkin reppanoita..

Ravintola-alan ammattilainen on kyllä ihan oikeassa. En koskisi minäkään markettien sushiin, enkä mihinkään muuhunkaan sushiin.

t. markettisiivoilija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi