Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei pidä minuun yhteyttä

Vierailija
22.06.2023 |

Ei ole ystäviä. Kukaan ei kysele kuulumisia, ja vastaavat lyhyesti jos minä kysyn.
Yksinäisyys kuristaa.
En ymmärrä miksen kelpaa.
Yksi "ystävä" oli, mutta sain tarpeekseni huonosta kohtelusta, ajattelin että olen mieluummin yksin.
Nyt todella olen.
En tietääkseni ole vittumaisimmasta päästä, mutta ilmeisesti pitää pestä peili..

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkyy väsynyt haamu jonka elämänhalu on haipumassa pois.

Vierailija
2/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, huumoria sulta tossa tilanteessa kuitenkin löytyy :) Onhan noita kaverinhakusivustoja netissä, jos haluaa niitä kokeilla. Tai aloitat vihdoin jonkun harrastuksen minkä aloittamista oot joskus miettinyt. Eli pääpointti: tee jotain uutta. Uusien asioiden tekeminen saa aikaan uusia ajatuksia. Se jos vaan itsekseen pohtii maailmaa, niin helposti siinä vaan kiertää kehää. Kivaa päivää sinulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pese peiliä. itsepetos on mukavampaa kuin totuus

Vierailija
4/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soimaa itseäsi. Totuushan on se, että ihmiset voivat todella huonosti ja erilaisia mielenterveysongelmia on paljon.

Vierailija
5/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu?

Vierailija
6/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitäisi joku lahjoa rahalla, jotta olisi kanssani. Tai muuten noitua.

En osaa enää kuin valittaa kun ilo on kaikonnut. Ei ole ketään jolle kertoa mukavista asioista.

Vierailija
7/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, huumoria sulta tossa tilanteessa kuitenkin löytyy :) Onhan noita kaverinhakusivustoja netissä, jos haluaa niitä kokeilla. Tai aloitat vihdoin jonkun harrastuksen minkä aloittamista oot joskus miettinyt. Eli pääpointti: tee jotain uutta. Uusien asioiden tekeminen saa aikaan uusia ajatuksia. Se jos vaan itsekseen pohtii maailmaa, niin helposti siinä vaan kiertää kehää. Kivaa päivää sinulle! :)[/quote

Kiitos samoin

Vierailija
8/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vaan joskus menee näin, ilman syytä ja syyllisiä. Monet on tosi yksin myös parisuhteessa tai kun pariutuu, kaikki ystävät jää ja puolisosta tulee ainoa kaveri.

Minulla on muutama ystävä mutta usein yhteydenpito etenkin yhdellä heistä on lähinnä jonkun sortin kettuilua hänen puoleltaan. Pari karistin matkan varrelle. Uusien löytäminen on vaikeaa kun joutuu elämään lähinnä neljän seinän sisällä.

Olen kyllä aika introvertti enkä nauti yhtään isoista ihmismääristä, juhlia inhoan.

Vierailija
9/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat ihan kylläkseen kun sinä känni harhoissasi soittelet 2 tunnin vali vli puheluita.

Vierailija
10/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa kuunnella kirjoitti:

saavat ihan kylläkseen kun sinä känni harhoissasi soittelet 2 tunnin vali vli puheluita.

Kuka niin tekee?

Vierailija
11/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulle kuuluu?

Kiitos kysymästä juhannusta odotellen. Juon kahvia vesisadetta kuunnellen.

Mitä Sinulle kuuluu?

Vierailija
12/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekkaan soittele kuin äiti/iskä. Kavereita ollut viimeksi teininä. N34

Vierailija
13/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekkaan soittele kuin äiti/iskä. Kavereita ollut viimeksi teininä. N34

Oletko tyytyväinen vai kaipaatko ystäviä?

Mun ongelma on yksinäisyys. Kyllähän äidin ja iskänkin kanssa on kiva jutella, mutta ei nyt joka päivä..

Vierailija
14/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meille kuuluu?

Vierailija
15/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin oon miettinyt, että oon joskus tutulle heittänyt että poikkee joskus. Lupaa tulla kun lähellä kerta asuu. Sitten koskaan ei kuulu mitään.

Paras oli kun näin vanhan opiskelu kaverin torilla ja lupasi tulla viikon päästä kylään. Leivoin kakkua sitä varten. Edellisenä iltana pistin txt että mikä kellonaika kun tulet.

Vastasi että ei ole tulossa ja oli luvannut tulla vain että pääsee tilanteesta pois.

En ymmärrä mitä tapahtui..

Vierailija
16/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä johdu,että ihmisessä olisi jotain vikaa jos ei ystäviä ole.Ei vaan ole sattunut kohdalle samanhenkisiä ihmisiä.

Vierailija
17/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt ihan perseestä. Toisaalta moni suomalainen on passiivinen ystävyyssuhteiden ylläpidon suhteen.

Itse kaipaan sosiaalisia kontakteja keskiverto suomalaismiestä enemmän ja olen suosiolla se aktiivinen osapuoli enkä odota mitään tasajakoa yhteydenottojen määrissä.

Vierailija
18/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin oon miettinyt, että oon joskus tutulle heittänyt että poikkee joskus. Lupaa tulla kun lähellä kerta asuu. Sitten koskaan ei kuulu mitään.

Paras oli kun näin vanhan opiskelu kaverin torilla ja lupasi tulla viikon päästä kylään. Leivoin kakkua sitä varten. Edellisenä iltana pistin txt että mikä kellonaika kun tulet.

Vastasi että ei ole tulossa ja oli luvannut tulla vain että pääsee tilanteesta pois.

En ymmärrä mitä tapahtui..

No ei ollut hänelläkään sitten kaikki muumit laakossa. Kyllä aikuinen ihminen pääsee tuollaisesta tilanteesta muutenkin pois.

Vierailija
19/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että aika moni on samassa tilanteessa. Itse ainakin olen. Kun katson puhelulogia kännykästä niin saa mennä aika kauas historiaan että joku soitti mullepäin. Eikä omat vanhemmatkaan soita oikeastaan ikinä. Odottavat että minä otan yhteyttä.

Vierailija
20/58 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla ystäväsi. Yleensä vain ihmiset valittaa ettei ole ystäviä, mutta kun sanon että minulle kyllä kelpaa uusi ystävä niin alkaa radiohiljaisuus. Ystäviä ei siis ole, mutta minä en silti kelpaa. Erikoista.