Rikkaruohoja pitäisi poistaa kukkapenkistä. Kukaan ei auta. Mökillä ollaan ja mies vain loikoilee ja teinityttö kiukuttelee sisällä
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kukkapenkki on Sinun harrastuksesi.
Nauti siitä!
Ei kun ap harrastaa kukkapenkin managerointia, ei kitkemistä. Pitäisiköhän itsekin alkaa harrastaa vaikka voimanostoa samalla periaatteella - en siis itse nostaisi painoja, mutta komentaisin vaimoa nostamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet kesämökistä työleirin itsellesi? Kesämökki on lomailua ja rentoa oleilua varten.
Miten niin itselle? Kaikille muille lähinnä.
On hyvä vaan ap ja menee kitkemään, jos ne rikkaruohot noin rassaa pientä puista päätä.
. . .ja percele, on hankala mies ennenkin kukkapenkin mullista löydetty.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt ns. perennapenkkejä. Ja juurikin tuosta syystä, että niitä pitää hoitaa. Itse olen istuttanut nättejä pensaita, syreeniä jne. Ja kukat on sitten omissa ruukuissaan. Minusta on kivempaa, että voi vaihtaa mielensä mukaan mitä kukkia minäkin kesänä katselee ja ruukkuja voi siirtää paikasta toiseen.
Jotkut nauttivat kukkapenkissä möyrimisestä.
Vaikka ap todennäköisesti provoilee, voi tuo olla tottakin.
Ihmiset harrastavat tavan vuoksi asioita, joista eivät nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkapenkki on Sinun harrastuksesi.
Nauti siitä!
Ei kun ap harrastaa kukkapenkin managerointia, ei kitkemistä. Pitäisiköhän itsekin alkaa harrastaa vaikka voimanostoa samalla periaatteella - en siis itse nostaisi painoja, mutta komentaisin vaimoa nostamaan. :D
Meni hyvät metatyöt ihan hukkaan.
Mökit on suurimmaksi osaksi työleirejä. Jos itse mökin hankkisin niin rannalta, sepelipiha eikä yhtään lehtipuuta alle 50 m päässä mökistä.
aina kaikessa sama: nainen on työhullu täydellisyysposeeraaja joka ei anna muiden olla omia itsejään vaan kaikkien on oltava kuten tyrannikin!
Hanki viikate ja vedä matalaksi ne hemmetin kukkapenkit.
Vierailija kirjoitti:
Mökit on suurimmaksi osaksi työleirejä. Jos itse mökin hankkisin niin rannalta, sepelipiha eikä yhtään lehtipuuta alle 50 m päässä mökistä.
Kallio on sepeliä mukavampi ja johonkin kallionkoloon voi laittaa vaikka maksaruohoa kasvamaan, jos sitä ei siellä jo luonnostaan kasva.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ratkeaa kun poistat kukkapenkin kokonaan. Mökin ei tarvitse olla työkeiri. Jos jotain kukkia kaipaat, istuta ne ruukkuihin.
Tuo on totta! Oli elämäni paras päätös poistaa kukkapenkit ja kasvatan kaikki lavakauluksissa ja purkeissa. Tarpeeksi korkeiden kauluksien kitkeminen on helpompaa kun maan tasasta.
Jos pystyy niin ajelee kukkapenkin mataliksi ruohonleikkurilla tai trimmerillä. Pöheiköt saattavat houkutella kotiloita ja punkkeja jotenka sekin ongelma poistui. Kamalinta se selkä kyyryssä kitkeminen.
Miten iso se kukkapenkki oikein on, jos sen kitkeminen on noin iso homma? Olen kyllä toisaalta huono sanomaan, kun mun kukkapenkissä kasvaa juolavehnä oikein iloisesti... Mutta kasvaa ne perennatkin. Joskus jaksan nyppiä niitä, joskus en.
Miks niitä rkkiksiä pitäs kitkeä jos ei huvita?
SINÄ halusit ne kukat. SINÄ hoidat ne. Jos SINÄ et jaksa, se on SINUN ongelmasi.
Aamupäivällä mökillä ennen kymmentä valittaa kukkapenkistä !
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt ns. perennapenkkejä. Ja juurikin tuosta syystä, että niitä pitää hoitaa. Itse olen istuttanut nättejä pensaita, syreeniä jne. Ja kukat on sitten omissa ruukuissaan. Minusta on kivempaa, että voi vaihtaa mielensä mukaan mitä kukkia minäkin kesänä katselee ja ruukkuja voi siirtää paikasta toiseen.
Ei perennapenkkejä kannatakaan laittaa, jollei jollain tasolla ole kiinnostunut niiden hoitamisesta. Itselle se on harrastus. Olen kyllä tehnyt niistä sellaisia, että ei olisi kova hoitaminen.
Aloituståhan oli provo, tarkoitus mollata miehiä.
Ettei se isukki ja teinityttö vaan makoile yhdessä siellä sisällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei perennapenkkejä kannatakaan laittaa, jollei jollain tasolla ole kiinnostunut niiden hoitamisesta. Itselle se on harrastus. Olen kyllä tehnyt niistä sellaisia, että ei olisi kova hoitaminen.
Aloituståhan oli provo, tarkoitus mollata miehiä.
Aloitus oli provo, mutta tuskin tarkoitus oli mollata miehiä, vaan esiintyä itse idioottina, jotta ihmiset suuttuvat tai letkauttelevat hauskoja vastakommentteja.
Trimmeri on maailman paras keksintö tiskikoneen jälkeen. 🥳 Mihinkä ei ruohon leikkurilla pääse, siistii trimmerillä puun runkojen ympärystät, laatotusten välit ja reunat, lavakaulusten reunukset, puskien alustat jne. ja ai että kun tulee siistin näköistä taas vähäksi aikaa.
https://www.netrauta.fi/akkutrimmeri-black-decker-st1823-18v-25cm?utm_s…
BLACK+DECKER ST1823 akkukäyttöisessä ruohotrimmerissä on pitkäkestoinen 18 V lithium-ion akku sekä moottori, jossa riittää vääntöä ja leikkausnopeutta tehokkaaseen työskentelyyn. Trimmeri on varustettu automaattisella langansyötöllä (AFS), joka säästää aikaa ja vaivaa. Akulla toimiva siimaleikkuri on miellyttävä käyttää ilman edessä olevia johtoja. Trimmerissä on säädettävä teleskooppivarsi, jolla saat säädettyä trimmerin sopivaan mittaan kaikille käyttäjille.
Akkutrimmerillä siistit tehokkaasti keskikokoisen pihan nurmikon istutusten ja puiden ympäriltä sekä kulkuväyliltä. Reunarajoitin auttaa viimeistelemään pihan ilmeen ja mahdollistaa täydellisen siistit istutusten reunat. Voit helposti siirtyä reunanleikkuusta trimmaukseen vapauttamalla ja kääntämällä vartta. Trimmerin leikkuuleveys on 25 cm ja se sopii nopeaan työskentelyyn suurilla alueilla.
Minulla on näitä pari ja kela kotelon kannet on joutunut uusimaan kerran.
Jos akut uupuisi ostaisin samanlaisen. Nämä ovat aika vanhoja jotenka uusissa on aina tehokkaammat akut ja latautuu nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
aina kaikessa sama: nainen on työhullu täydellisyysposeeraaja joka ei anna muiden olla omia itsejään vaan kaikkien on oltava kuten tyrannikin!
Naiset ovat tutkitusti neuroottisia perfektionisteja, kunnes tulevat järkiinsä tai polla posahtaa.
Tästä oli juuri artikkeli, jossa psykologi selitti asiaa. Hän tosin piti neuroottisuutta mielenkiintoisena temperamenttipiirteenä.
Ja naisia miellyttävämpänä seurana kuin "tylsiä", vakaita miehiä.
Tätä en olekaan koskaan tajunnut. Olen itse epäneuroottinen inssisydäminen nainen. Olen yhdessä Facebookin ryhmässä, jonka jäsenistä suurin osa kypsässä keski-iässä olevia naisia. En samastu postauksiin enkä niihin tuleviin kommentteihin. Kyse juuri mökkeilystä.
Ja jos kukkapenkki ahdistaa, hävitä se, se ei tuo selvästikään sinulle iloa.