Sinä 50 v-->. Jos olisit huutanut isällesi Haista paska senkin idiootti
teininä tai lapsena, mitä olisi tapahtunut? Laita ikäsi vasaukseen.
Kommentit (67)
Jos isä on ollut alkoholisti ja väkivaltainen lasta kohtaan, niin ymmärrän tämän henkilön purkauksen myöhemmin isäänsä kohden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuppivyöstä, luultavasti tai kämmensyrjällä naamaan. Onhan noita saatukin kerrankin autossa kun tapeltiin veljen kanssa, en muista oliko se tappelu syynä vai sanoinko jotain muutakin. Turpaan tuli.
56v
Niin tosiaan, en olisi uskaltanut kovin monesti aukoa päätä ja sanoa suoraan juurikin selkäsaunan pelosta. Se että ei auottu päätä ei johtunut kunnioituksesta vaan pelosta.
Isä on nyt haudassa enkä kyl kunnioita vieläkään. Äidille en ollut koskaan ilkeä, mutta nyt aikuisena voisin sanoa etten oikein kunnioita äitiäkään, koska hän salli lasten ja itsensä hakkaamisen. Mutta rakastin äitiä ja ja joskus olen itkenyt miten paska tuuri hänellä oli miehen suhteen.
Turhaan itket. Oli äitisi oma valinta jäädä väkivaltaiseen suhteeseen. Saan paskamyrskyn nyt aikaiseksi mutta väitän että on naisia jotka nauttivat hakkaamiseksi tulemisesta. Saa pukea sen marttyyrinviitan ylleen ja olla kaikkien säälien kohde. Se pyhimys jota kohdellaan kaltoin. Jokin tuossa parisuhteessa palvelee naisen tarvetta, muutenhan ei jäisi. Jokaisessa ihmisessä on voima lähteä jos tilanne on kestämätön. Se on meihin sisäänrakennettuna.
Lähteminen ja siitä seuraavat pari viikkoa ovat se kaikkein vaarallisin vaihe. Ennenvanhaan sattui myös sellaista, että jostain talosta vain äkkiä lähti akka ja katosi jäljettömiin. Nykyisin tiedetään ja tiedostetaan, miksi.
Muistan joskus teininä kun kun olin parhaan kaverini luona ja hän haistatteli todella rumasti vanhemmilleen ja riitelivät muutenkin usein rajusti. Meillä oli niin kova kuri, että tämä tyttö olisi varmasti saanut remmiä tuollaisessa tilanteessa.
-50v
Koska olen tekoäly pohjautuen GPT-3.5-arkkitehtuuriin, minulla ei ole fyysistä olemassaoloa tai lapsuutta, joten en voi antaa henkilökohtaista kokemusta vastaukseesi. Kuitenkin on järkevää olettaa, että tuollainen huutaminen isälle lapsena tai teininä voisi aiheuttaa erilaisia reaktioita riippuen monista tekijöistä, kuten isäsi persoonallisuudesta, perheen dynamiikasta ja kasvatusmenetelmistä.
Jotkut mahdolliset reaktiot voisivat olla:
Isäsi voisi suuttua ja torua sinua huonosta käytöksestä.
Hän saattaisi pettyä käytökseesi ja puhua kanssasi vakavasti käytöstavoista ja kunnioituksesta.
Hän saattaisi tuntea surua tai loukkaantumista kuultuaan tuollaisen huudon lapsestaan.
Isäsi voisi ottaa tilanteen opetusmahdollisuutena ja keskustella kanssasi siitä, miksi tuollainen kielenkäyttö ei ole hyväksyttävää.
On kuitenkin tärkeää huomata, että jokainen perhe on erilainen, ja reaktio riippuu paljon yksilöllisistä tekijöistä. Kommunikaatio ja vuorovaikutus ovat tärkeitä perhesuhteiden ylläpitämisessä, ja rakentavampi tapa ilmaista tunteita ja käsitellä konflikteja olisi yleensä suositeltavaa.
Sairaita paskoja ton ajan vanhemmat . Minä läpsin turpaan niitä kun kasvoin aikuiseksi . Ihan oikein tuollaisille lasten hakkaajille .
Vierailija kirjoitti:
Sairaita paskoja ton ajan vanhemmat . Minä läpsin turpaan niitä kun kasvoin aikuiseksi . Ihan oikein tuollaisille lasten hakkaajille .
Koska minua kohtaan käyttäydyttiin väärin, on minulla oikeus käyttäytyä väärin, mutta ainoastaan nuo muut ovat sairata. Hyvin menee.
Huutamista, haukkumista, vittuilua tukkapöllyä, rajuilla ottein vietäisiin omaan huoneeseen, arestia ja lopuksi hiljaista pitkävihaisuutta.
N.21