En pääse ajatuksiani karkuun.
Ajatukseni ovat todella lähellä tappaa minut. Ahdistaa.
Kommentit (14)
Voiko sitä korvata jollain toisella ajatuksella, joka on positiivisempi tai neutraali. Tai niitä ajatuksia. Tai saako ratkaisun helpommin. Irrottaminen jostain?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut jotain päihdeainetta? Silloin saattaa ajatukset kiertää kehää.
Alkoholia aiemmin tänään joo. Mutta sama ongelma on melkein joka päivä. Nyt vaan tuntuu että olen lähempänä kuolemaa kuin koskaan aiemmin. Ap
Ne on ajatuksia vaan, ei totta. Sinä et ole omat ajatuksesi tai tunteesi. Yritä ajatella niin, että vaikka onkin paha olla niin ajatukset ja pelot ei voi sua vahingoittaa. Ne kertoo vaan sun tunteista. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia aiemmin tänään joo. Mutta sama ongelma on melkein joka päivä. Nyt vaan tuntuu että olen lähempänä kuolemaa kuin koskaan aiemmin. Ap
Älä vaan tee itsellesi mitään tyhmää. Yritä pitää pää selvänä päihteistä tai ainakin minimissään. Huomanna käy ulkona kävelyllä ja etsi selväpäistä seuraa itsellesi.
Mitä ajatuksia sulla on?
Ja mitä ajatuksia haluaisit?
Ei kannata juoda alkoholia, jos ahdistaa.
Lähde kävelylle tai laita suosikkimusiikkiasi ja tanssi.
Liikunta, erityisesti tanssi virkistää aivoja.
Syö jotain hyvää, katsele joku video niin saat muuta ajateltavaa ja mee sitten nukkumaan tai lepäämään.
Muista, että voit vain olla, sun ei tarvitse mennä minnekään, sulla ei ole kiire minnekään. Saat levätä.
Intiaanilla oli kaksi sutta, kiltti ja ilkeä. Kumpi on vahvempi?
Se jota ruokki.
Sama sulla ajatusten kanssa. Ajattele hyvää. Olet riittävän hyvä ja joku päivä helpottaa.
Sulla ajatuksia vai? Salli mun nauraa!!
Ne ovat vain päänsisäisiä ajatuksia mistä on peloissaan.
Mitään oikeaa uhkaa ei ole todennäköisesti.
Kun ymmärtää tämän, olo voi helpottaa.