Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että pelkään näyttää uutta miesystävää läheisilleni?

Vierailija
21.06.2023 |

Olen ollut suurimman osan elämästäni sinkku, pääasiassa suhteet jääneet tyngiksi.

Nyt kuitenkin olen jo miltei puoli vuotta ollut tyypin kanssa, jonka kanssa on hyvä olla.
Ollaan kaukosuhteessa, eli näkemisemme ovat noin pari kertaa viikossa yökyläilyn ja koko päivän vieton merkeissä. Emme ole nähneet vielä toistemme läheisiä tai kavereita edes.

Oma perheeni ja ystäväni kyselevät jatkuvasti, milloin tuon viimein näytille tyypin. Sekös luo itselle jo valmiiksi kauheat suorituspaineet, kun ihmiset ajattelevat, että nyt täytyy olla hyvä, kun ei koskaan oo muitakaan näytille tuonut.

Kauhukuvat on päässä. Sitä sanotaan, että ihmisestä näkee uudenlaisia puolia, kun tapaat hänen ystäviä tai hän sinun läheisiä. Pelkään ihan suunnattomasti, että poikakaveristani esimerkiksi paljastuu joku armoton pätijä tai ihan mitä tahansa, mitä en ole itse huomannut kahdestaan ollessamme tai jotkut ei-toivottavat piirteet tulevat näkyviin vasta sitten. Tai joku muu piirre, että kaikki ajattelevat, että kylläpä on rinnalleen ärsyttävän/pätijän/itseriittoisen tai vastaavan tyypin löytänyt.

Onko nämä ihan luonnollisia ajatuksia? Vai pitääkö vaan koittaa olla miettimättä liikoja, että elämä kantaa kyllä, tapahtui mitä tapahtui. Onko normaalia jännittää tuoda näytille uutta ihmistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itsestäsi epävarma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalalla kynnyksellä. Ei tarvitse viedä heti sukujuhliin, vaan vaikka yksi kerrallaan.

Vierailija
4/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko helpompaa jos itse menisit ensin näytille miehen perhettä ja kavereita tapaamaan?

Vierailija
5/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pelkäsin enemmän mitä omat vanhempani keksivät miehen pään menoksi. Ja kas, isä koitti juottaa miestä känniin ja katsoa mitä sieltä sitten kuoriutuu. Onneksi oli miehellä hyvä viinapää ja otti tilanteen huumorilla.

Vierailija
6/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhde, mutta nähdään pari kertaa viikossa. Onpa teillä aikaa, ja rahaakin.

Vierailija
7/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itsestäsi epävarma?

Olen. Siitä nämä tunteet ovat varmasti heränneet.

Vierailija
8/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Ei tarvitse miellyttää muita. Sano että suhde on uusi, et oikein halua tuoda näytille, ehkä on joku valokuva jonka voi näyttää. Jokaisen oma elämä ja päätökset.

Vierailija
9/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukosuhde, mutta nähdään pari kertaa viikossa. Onpa teillä aikaa, ja rahaakin.

Olen kuullut jonkun käyttävän termiä kaukosuhde silloinkin, kun toinen asuu Espoossa ja toinen Vantaalla. 🤭

(Mulla ja miesystävällä kaukosuhde myös, välimatkaa 550 kilometriä. 🙄)

Vierailija
10/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yksi syy miksi haluan itse esitellä kumppanini läheisillini, koska arvostan ja kunnioitan heidän mielipidettään ja, jotka toivon mukaan pudottavat minut liian ruusunpunaisista haaveista ja unelmista. Olen tällä hetkellä aika otelline huijarin kohde kun läheisyyden kaipuu on ni-in syvä., että se näi Juhannuksen alla riipaisee kun taas on joukosta se, joka on sinkkuna... 

Vierailija
11/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi