Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana Riikka A-studiossa 21:05

Vierailija
21.06.2023 |

Ihana Riika pistää jauhot suuhun oppositiolle suorassa tv-lähetyksessä. Tätä onnen päivää!

Kommentit (406)

Vierailija
381/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kaipaili Sannan A-studion esiintymisiä.Eihän hän sinne suostunut tulemaan kuin yksin ilman vastaväittelijöitä tai sitten oli koronaepäilys iskenyt eikä päässyt osallistumaan

Hän oli poliitikoista useimmin A-studiossa hallituskauden aikana. Vaikka oli epäilemättä myös kiireisin poliitikko.

Vierailija
382/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Petteri vielä kerrankin kertoo samassa ohjelmassa kymmenettä kertaa, että kun tämä nyt on vain pakko tehdä näin, niin ostan junalipun ja menen selittämään petterisaatanalle isoilla kirjaimilla että ei ole.

Siinä on mies jolla ei ole aivoja sen vertaa että häpeäisi edes. Esittelee typeryyttään kuin se olisi jokin ansio.

Tuu mulle sanomaan ku mä äänestin sen puolesta.

Ja mä en halua enää elättää sua mun verorahoilla ja että sä koet että sulla on oikeus tulla mun lompakolle.

Voi kuule rääpäle, minä olen elättänyt sinut, sun typerät vanhemmat, jotka sut ääliön teki ja muutaman muun velkaisen kokoomuslaisen ääliöperheen, että pidäpäs pääsi kiinni. Olet petteipunakuonon kanssa samaa sakkia, ei aivoja sen vertaa että ymmärtäisit isotteluasi hävetä, rääpäle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en halua enää elättää sua mun verorahoilla ja että sä koet että sulla on oikeus tulla mun lompakolle.[/quote]

Miten idiootti pitää olla, että viitsii 1500 € kuukausituloilla isotella noin?

Jos sinulle tultaisiin sanomaan niin paska tulisi housuusi aivoton ääliö.

Vierailija
384/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus tekee välttämättömät rakenteelliset uudistukset jotta tulevaisuus olisi parempi.

Vierailija
385/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Petteri vielä kerrankin kertoo samassa ohjelmassa kymmenettä kertaa, että kun tämä nyt on vain pakko tehdä näin, niin ostan junalipun ja menen selittämään petterisaatanalle isoilla kirjaimilla että ei ole.

Siinä on mies jolla ei ole aivoja sen vertaa että häpeäisi edes. Esittelee typeryyttään kuin se olisi jokin ansio.

Ja mä en halua enää elättää sua mun verorahoilla ja että sä koet että sulla on oikeus tulla mun lompakolle.

Voi kuule rääpäle, minä olen elättänyt sinut, sun typerät vanhemmat, jotka sut ääliön teki ja muutaman muun velkaisen kokoomuslaisen ääliöperheen, että pidäpäs pääsi kiinni. Olet petteipunakuonon kanssa samaa sakkia, ei aivoja sen vertaa että ymmärtäisit isotteluasi hävetä, rääpäle.

Päinvastoin kuin sinä, joka varmasti ymmärrät hävetä tätä kommenttiasi.

Vierailija
386/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien normaalien tolkun ihmisten hallitus on viimein täällä. Someräksyttäjät menkööt itseensä.

Vierailija
387/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen median kommenttikentille on viime aikoina vihdoinkin tullut vuosien jälkeen kansan valtaenemmistön ääni esille. Se on niiin oikein. 😉

Vierailija
388/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GALLUPIT NÄYTTÄVÄT ETTÄ LI ON PÄÄMINISTERI VUONNA 2027

Saattaapi olla, jos on loikannut persuihin ennen sitä.

Vierailija
389/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlapuheissaan Orpo laukoo, että hallitusohjelmaa on tehty kuunnellen lukuisia asiantuntijoita ym. Näyttää kuitenkin nyt siltä, että J. Häkämies on sanellut hallitusohjelman ja se on sellaisenaan mennyt printtiin. 

Orpo ja Häkämies ovat molemmat vahvoja ehdokkaita maamme vastenmielisimmiksi miehiksi.

Tuskimpa, mutta on on kyllä valittu jonain vuonna vuoden seksikkäimmäksi mieheksi.

Vierailija
390/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlapuheissaan Orpo laukoo, että hallitusohjelmaa on tehty kuunnellen lukuisia asiantuntijoita ym. Näyttää kuitenkin nyt siltä, että J. Häkämies on sanellut hallitusohjelman ja se on sellaisenaan mennyt printtiin. 

Orpo ja Häkämies ovat molemmat vahvoja ehdokkaita maamme vastenmielisimmiksi miehiksi.

Tuskimpa, mutta on on kyllä valittu jonain vuonna vuoden seksikkäimmäksi mieheksi.

On sitäpaitsi kauniimpi kuin Lee Andersson.

Vierailija
391/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertää ja pyörittää muttei saa sanottua että leikkaa köyhiltä.

Vierailija
392/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla Purralla kestä hermot ollenkaan?

Vierailija
393/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra pelaa itselleen paikan kokoomukseen kunhan ps taas hajoaa.

Juuri tuollaista kyltymättömyyttä siellä arvostetaan, että ennen vaaleja sanotaan että pienituloisten tuista ei leikata, ja sitten lopulta sitoudutaan hallitussuunnitelmaan joka ei ainoastaan leikkaa pienituloisten tuista, vaan leikkaa monesta eri tuesta yhtä aikaa.

Miksiköhän meidän demokratiassa ei ole mitään väliä pitääkö lupauksiaan. Miksi ei voitaisi tarkemmin äänestää ohjelmista eikä niin, että annetaan valta joillekin jotka lupaavat yhtä mutta tekevät aivan saman tien toista kun saavat siihen valtuudet? Eihän tällaisessa järjestelmässä kansan toive toteudu, vaan niiden jotka pystyvät vakavalla naamalla aina vakuuttelemaan kuinka sillä ei ole väliä mitä eilen sanottiin ennen vaaleja koska nyt on tärkeää tehdä toisella tavalla.

Vierailija
394/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sano aika ja paikka niin keskustellaan siitä sun mun elättämisestä. 

Vierailija
395/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä yritetään peittää se, että on ollut poliittinen valinta.

Vierailija
396/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra pelaa itselleen paikan kokoomukseen kunhan ps taas hajoaa.

Juuri tuollaista kyltymättömyyttä siellä arvostetaan, että ennen vaaleja sanotaan että pienituloisten tuista ei leikata, ja sitten lopulta sitoudutaan hallitussuunnitelmaan joka ei ainoastaan leikkaa pienituloisten tuista, vaan leikkaa monesta eri tuesta yhtä aikaa.

Miksiköhän meidän demokratiassa ei ole mitään väliä pitääkö lupauksiaan. Miksi ei voitaisi tarkemmin äänestää ohjelmista eikä niin, että annetaan valta joillekin jotka lupaavat yhtä mutta tekevät aivan saman tien toista kun saavat siihen valtuudet? Eihän tällaisessa järjestelmässä kansan toive toteudu, vaan niiden jotka pystyvät vakavalla naamalla aina vakuuttelemaan kuinka sillä ei ole väliä mitä eilen sanottiin ennen vaaleja koska nyt on tärkeää tehdä toisella tavalla.

Persut oli Orpolle ainoa vaihtoehto hallitukseen, mutta tuskin vapaaehtoisesti puolueessaan haluaisi katsella tuota riivinrautaa. Näkee varmaan jo nytkin painajaisia siitä.

Vierailija
397/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuolla Purralla kestä hermot ollenkaan?

Eikä sillä ollut mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
398/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua,kun uusi hallitus ei ole kunnolla aloittanutkaan,niin karsee poru joka lehdessä,haukutaan ohjelma mennen tullen! Ja ylistetään edellinen hallitus,joka velkaannutti meidät pahanpäiväisesti. Sitä ei muisteta eikä Marinin jauhojengiä,vaan häntä palvotaan ja ihaillaan.....Pakko siis säästää ja olen itsekin köyhyysrajalla,mutta ymmärrän tämän huonon taloustilanteen ja että sen hoitaminen koskee meitä KAIKKIA.

Hallitusohjelmassa on lukuisia perustuslain vastaisia kohtia. Melko heikko ennuste saada niitä ikinä toteutumaan.

Kansantaloutemme velka on eurooppalaista keskitasoa, ei mitenkään hälyttävä. Toki sitä kannattaa lyhennellä, mutta erikoista on, että se lyhennetään köyhimmiltä ottamalla samalla kun rikkaimmille tarjotaan veronkevennyksiä.

Tämä hyydyttää alkaneen talouskasvun ja suistaa työmarkkinan kaaokseen. Investointihalukkuus Suomeen romahtaa, eikä minkään sortin asiantuntija halua muuttaa töihin nasumaahan edes 10 000 euron liksalla, saati etninen sairaanhoitaja.

Tällä menetelmällä käy kuten Orpon ollessa VM 2015-2019, eli velkaa pitää ottaa lisää, vaikkei ole edes pandemiaa. Toivottavasti sellaista ei tule, vaikka mikäänhän ei sitä estä niin kauan kuin eläimiä tarhataan syötäväksi.

Kun on varaa 9 euron sirkukseen työttömille ja junaradankin petteri haluaisi niin kokoomuksen pakko leikata on ihan fuulaa. Sirkus imaisee sellaiset 2 miljardia vuodessa. Niillä saisi vaalikaudessa 8 miljardin säästöt. Plus jonkin verran oikeita työpaikkoja kun työmarkkinoiden vääristyminen ilmaisilla duunareilla loppuisi. Aika simppeliä mutta ei tule tapahtumaan. 

Vierailija
399/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sano aika ja paikka niin keskustellaan siitä sun mun elättämisestä. 

Nämä on näitä leukaa laouskuttavia apinoita, mitä ei mikään työhöhon ottaja suostu työllistämään ja lokkeilevat yhteiskunna elätteinä.

Vierailija
400/406 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sad.stinen tyyppi joka sanoi: "Empatia ei kuulu politiikkaan". Oma vika jos et työllisty, sinä yli 50-vuotias kroonisesti sairas. 

On kyllä vähän puolueellista että Riikalle tuosta hurrataan, mutta Kokkareiden Suski sai ikuiset vihat päälleen kun tokaisi pyörätuolissa istuvalle että "voi kuule, meillä kaikilla on rajoitteita".

Kokoomuslaiset ovat pahimillaan täysin tunnekylmiä androideja. Tämän vuoksi en voisi koskaan äänestää heitä.

Eipä tunteista mitään hyötyä oo. Miten tunteellisuus saa menestymään elämässä? Onko tunteellisuudesta nyt hyötyä ukrainalaisille miehille sodassa? Ei oo.

Mitä hyötyä tunteista? No esimerkiksi sitä sinullekin, että äitisi tunteidensa ohjaamana hoivasi sinua vauvana ja lapsena (vai hoivasiko?). Ja lapsesi hoivaavat sinua, kun olet vanha (paitsi että tuolla asenteella tuskinpa).

Ja tietysti normaali ihminen saa tunteista paljon arvokasta sisältöä ja merkitystä elämään.