Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40v miehet, mistä syystä 25v nainen ei sytytä?

Vierailija
21.06.2023 |

Jos olisi tilanne että tuollainen nuorempi nainen olisi sinusta kiinnostunut, niin mitkä olisi ne syyt ettet itse olisi kiinnostunut? Edes seksi suhteesta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia miehiä täällä kirjoittelee kun haluatte vanhoja ja paljon kokeneita naisia? Itse olen 51 eikä mitään ongelmia jopa 30 vuotta nuorempien kanssa. Max ikäinen minkä kanssa voisin kuvitella olevani on 35 paikkeilla. 21-26 naiset parhaimmillaan. Jos ei ole kokenut niin sitä parempi, minun kanssa sitä saa.

Vierailija
22/44 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia miehiä täällä kirjoittelee kun haluatte vanhoja ja paljon kokeneita naisia? Itse olen 51 eikä mitään ongelmia jopa 30 vuotta nuorempien kanssa. Max ikäinen minkä kanssa voisin kuvitella olevani on 35 paikkeilla. 21-26 naiset parhaimmillaan. Jos ei ole kokenut niin sitä parempi, minun kanssa sitä saa.

Miehiä jotka ovat aikuisia myös henkisesti...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa kirjoittaa tuollaisia. Mielenosoituksesi saa kateelliset vanhat naiset ja perustyytymättömät nuoret neurootikot loukkaantumaan.

Vierailija
24/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin este olisi, kun sattuu olemaan kolme tuon ikäluokan tytärtä, nuorisoslangi jo alkaa olla vierasta, kaikkea muotia en ymmärrä, lisäksi olisi jotenkin noloa asettautua näiden nuorten ikärooliin. Olen tyytyväinen isän rooliini ja tyttäret viihtyvät aikuisen, mutta vielä nuoren, vielä paikkaansa etsivän aikuisen rooliinsa.

Eli 25-vuotias tyttöystäväehdokas olisi minulle turn-off.

Olemme kasvaneet puolison kanssa yhdessä tuosta mainitusta iästä nyt jo elämän ehtoopuolelle. Lompakossani on meidän hääkuva. Hän on aina minun silmissäni se ihana nuorikko. Ei uskoisi, mutta jotenkin muutamia ryppyjä tai pumperoita ei edes näe. No, optometri voisi tietenkin kertoa, miksi. Näkee sen ihmisen, johon aikanaan sitoutui.

Parisuhteessa on hyvä olla jotakin yhteistä; nyt pikemminkin vaihdetaan ajatuksia, miten toiselta meni viime mammografia, ja onko oma PSA-arvoni koholla. BMI:tä seurataan, ja yhdessä mietitään, milloin seuraava lonkka- tai polvileikkaus on edessä. Tai pallolaajennus. +4:n lukulasit sovussa vierekkäin yöpöydällä.

Vierailija
25/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se hihittelee kuin pikkutyttö ja vastaa kaikenlaiseen älykkääseen kysymykseen tai kannanottoon että emmä tiiä hi hi hiii. Ihan sama miten tiukka pillu olis, mutta ei saatana. Ja en yleistä. On fiksujakin, mutta tatuoidut legginshorot kierään kaukaa.

Vierailija
26/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh . Omat tyttäret olisi suurin este . Ei vain natsaa että olisi samanikäisen naisen kanssa kuin omat tyttäret . Toisaalta eri maailmankuva ja vaatimukset sukupolvien välillä .

Vierailija
27/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottaa vanhemmissa naisissa kokemus, itsevarmuus ja ne osaa jo ilmaista oman mielipiteensä ja kantansa, eivätkä loukkaanu joka asiasta. En siis myös itsekään loukkaannu joka asiasta.

M42

Vierailija
28/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Ei muu...

Vierailija
29/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino. Ei muu...

Kiinteällä tavalla pullukka ja himokas kyllä kelpaa kunhan ei ole löysänä löllyvää ihraa.

Mt-ongelmien lisäksi ainoa turn-off on surkea hygienia eli sheivaamattomat karvat ja muutenkin haisevat paikat.

Tietenkin kauniit kasvot ovat tärkeät mutta en muista koskaan niin karmeaa petolinnun peräpäätä vielä 25v naisella nähneeni että se olisi este muuten mukavan ja haluttavan nuoren naisen tapauksessa

Vierailija
30/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh :( Totta kait sytyttää ;)

Vierailija
31/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v on täydellinen ikä. Ei olisi mitään esteitä.

M50

Vierailija
32/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 -vuotias alkaa usein olla jo perustyytymätön ja feministisen ahdistuneisuuden pilaama. Tytöt ovat parhaimmillaan lähempänä kahtakymppiä, kun perushommat on jo kokeiltu, mutta 40 -vuotiaan tai muuten vaan kokeneen miehen tai naisen kanssa haluttaa kokeilla jotain uutta.

Vierailija
33/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää parikymmenkesäisen pirskahtelevuutta, eikä vielä iän mukanatuomaa karismaa ja kokemusta. Et vähän niinkuin välimalli.

Vierailija
34/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias mies ja haluan itseäni nuorempia naisia. 25-vuotias on ikänsä puolesta sopiva, mutta jos naisella on nänneissä ja pillussa lävistyksiä ja tatuointeja, niin en pysty panemaan naista, vaikka hän muuten olisi sopiva.

Vierailija
35/44 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemminpa sytyttää, jos toinen osoittaa selkeästi kiinnostuksensa, varsinkin, jos vain seksiä tarjolla. Toki, jos neiti kesäheinä nostaa mekonhelmat korviin, pieni haara-asento sekä kevyt etukeno ja kaunis pyyntö painamaan takaapäin, niin tuskin ohi kävelisin.

Vierailija
36/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia miehiä täällä kirjoittelee kun haluatte vanhoja ja paljon kokeneita naisia? Itse olen 51 eikä mitään ongelmia jopa 30 vuotta nuorempien kanssa. Max ikäinen minkä kanssa voisin kuvitella olevani on 35 paikkeilla. 21-26 naiset parhaimmillaan. Jos ei ole kokenut niin sitä parempi, minun kanssa sitä saa

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
37/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa kirjoittaa tuollaisia. Mielenosoituksesi saa kateelliset vanhat naiset ja perustyytymättömät nuoret neurootikot loukkaantumaan.

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 Enough said.

Vierailija
38/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18...29 v on paras nainen.

Vierailija
39/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias mies ja minusta tuntuisi oudolle harrastaa seksiä alle 30 vuotiaan kanssa.

Vierailija
40/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v on sillä rajalla että on lian vanha. Illaksi toki kelpaa mainiosti, mikäli on hoikka tatuoimaton kaunotar.  / M1957

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä