Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putkakuolemat. Omituista, että päihteistä sammumispisteessä olevia viedään putkaan. Linkki

Vierailija
21.06.2023 |

Eikö pitäisi ennemmin viedä jonnekin terveydenhoitoon.

Tuossakin tapauksessa nuori mies oli viety putkaan puolenyön jälkeen ja käyty tarkastamassa vasta aamulla klo 11. Sitten oli havaittu kuolleeksi puolen päivän jälkeen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/73c0fc70-2b26-4666-b45b-d21e3493ee61

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin 20vuotta sitten putkaan mahdollisesti jotain huumaavaa kaljaani saaneena sekä murtuneen ranteen kanssa,ei ne pas"at uskoneet kun valitin että kättä sattuu. Pois päästettäessä virnuiltiin vaan että joo onhan se vähän turvonnut,kipitäppä päivystykseen. Olin 18, melkein lapsi vielä!

Mulla  oli akku loppu puhelimesta eikä rahaa, kävelin oksennellen ja täristen sen noin 6 km mikä poliisiasemalta oli silloiseen kotiini. Olin liian sairas menemään päivystykseen. Viikon päästä kykenin vasta lääkäriin näyttämään rannettani ja lääkäri totesi että ei sitä enää kannata kipsata, saan kantositeen. No kiitti. Vielä nykyäänkin vihloo kun esim. kantaa jotain.

Luotto meni poliiseihin.

Olen pahoillani puolestasi.

Itse jouduin poliisien pysäyttämäksi syyskuussa vuosia sitten Lahdessa. Toinen takavalo oli palanut. Takapenkillä oli 2 kk vanha vauva joka nukkui. Jostain syystä poliisit pakottivat minut maijaan, kun he tarkistivat vakuutusten voimassaoloa ja kirjoittivat huomautusta takavalosta. Poika heräsi autossa ja alkoi itkeä. Pyysin poliiseilta, että saisin mennä pojan luo, mutta he eivät päästäneet. Pitivät minua maijassa ja nauttivat vallan tunteesta ja siitä hädästä, jonka näkivät silmissäni. Olisivat varmasti ottaneet kilvet pois ja jättäneet meidät tien poskeen vauvan kanssa, jos heillä olisi ollut siihen pieninkin syy. Vakuutukset olivat kunnossa, joten he vain pitkittivät tilannetta tahallaan. Sain mukaani huomautuksen, siinä kaikki.

Ja tämä ei ole satu, vaikka niin väittäisittekin. Tämä tapahtui minulle, nuorelle äidille aikoinaan.

Ope

Vierailija
42/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun kytät on sadisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäen suomalaiset poliisit niin eipä siellä kauhean empaattisia ihmisiä ole töissä, vaan välinpitämättömyys paistaa lähes jokaisessa. Semmoisia kovaksi keitettyjä tyyppejä, joita ei paljoa hetkauta saati kiinnosta kansalaisten asiat, muuta kuin sen verran mitä työ edellyttää. Tämä on oma kokemus. Monet ovat myös virkaintoisia ja jopa sadistisia ja saattavat nauttia ihmisten kärsimyksistä. Ei yhtään ihmetytä putkakuolemat suomessa kun ottaa tämän hienoisen poliisin epäinhimillisyyden huomioon.

Parempaa väkeä pitäisi olla poliisissakin, mutta mistä sitä saataisiin? Allekirjoittanut nyt olisi ainakin yksi hyvä kandidaatti, mutta enpä ole poliisin työstä kiinnostunut.

Vierailija
44/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jätetään vanhukset kuolemaan ja laitetaan ne vähät jäljellä olevat hoitajat nistien hakattaviksi. Mainio idea.

Nuoren elämä on tärkeämpi kun jonkun vuoden elinaikaa olevan mummon.

No ei ole! Huumeveikoilla ei tee mitään.

Vierailija
45/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin 20vuotta sitten putkaan mahdollisesti jotain huumaavaa kaljaani saaneena sekä murtuneen ranteen kanssa,ei ne pas"at uskoneet kun valitin että kättä sattuu. Pois päästettäessä virnuiltiin vaan että joo onhan se vähän turvonnut,kipitäppä päivystykseen. Olin 18, melkein lapsi vielä!

Mulla  oli akku loppu puhelimesta eikä rahaa, kävelin oksennellen ja täristen sen noin 6 km mikä poliisiasemalta oli silloiseen kotiini. Olin liian sairas menemään päivystykseen. Viikon päästä kykenin vasta lääkäriin näyttämään rannettani ja lääkäri totesi että ei sitä enää kannata kipsata, saan kantositeen. No kiitti. Vielä nykyäänkin vihloo kun esim. kantaa jotain.

Luotto meni poliiseihin.

Jäikö ryyppy päälle, kun jopa viikon kesti päästä päivystykseen?! 😳

Ja poliisien syy tietty sekin...

Vierailija
46/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei ikinä ole ollut minun puolellani. Olen pienestä asti pelännyt poliisia, vaikka olen ns kunnon kansalainen. Olen läheltä nähnyt mihin poliisi kykenee, en luota.

Vierailija
47/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotto meni poliiseihin.

Itse jouduin poliisien pysäyttämäksi syyskuussa vuosia sitten Lahdessa. Toinen takavalo oli palanut. Takapenkillä oli 2 kk vanha vauva joka nukkui. Jostain syystä poliisit pakottivat minut maijaan, kun he tarkistivat vakuutusten voimassaoloa ja kirjoittivat huomautusta takavalosta. Poika heräsi autossa ja alkoi itkeä. Pyysin poliiseilta, että saisin mennä pojan luo, mutta he eivät päästäneet. Pitivät minua maijassa ja nauttivat vallan tunteesta ja siitä hädästä, jonka näkivät silmissäni. Olisivat varmasti ottaneet kilvet pois ja jättäneet meidät tien poskeen vauvan kanssa, jos heillä olisi ollut siihen pieninkin syy. Vakuutukset olivat kunnossa, joten he vain pitkittivät tilannetta tahallaan. Sain mukaani huomautuksen, siinä kaikki.

Ja tämä ei ole satu, vaikka niin väittäisittekin. Tämä tapahtui minulle, nuorelle äidille aikoinaan.

Ope

Hyi hitto.

Vierailija
48/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotto meni poliiseihin.

Ope

Eihän tuossa ole mitään väärää tapahtunut. Vauvalle ei käy mitään jos vähän itkee.

Vierailija
49/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun kytät on sadisteja.

Joista vielä yli puolet Lars Leevin kannattajia.

Vierailija
50/84 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäen suomalaiset poliisit niin eipä siellä kauhean empaattisia ihmisiä ole töissä, vaan välinpitämättömyys paistaa lähes jokaisessa. Semmoisia kovaksi keitettyjä tyyppejä, joita ei paljoa hetkauta saati kiinnosta kansalaisten asiat, muuta kuin sen verran mitä työ edellyttää. Tämä on oma kokemus. Monet ovat myös virkaintoisia ja jopa sadistisia ja saattavat nauttia ihmisten kärsimyksistä. Ei yhtään ihmetytä putkakuolemat suomessa kun ottaa tämän hienoisen poliisin epäinhimillisyyden huomioon.

Parempaa väkeä pitäisi olla poliisissakin, mutta mistä sitä saataisiin? Allekirjoittanut nyt olisi ainakin yksi hyvä kandidaatti, mutta enpä ole poliisin työstä kiinnostunut.

Lähikontaktiin poliisin kanssa joutuukin ne empaattiset ja inhimilliset kansalaiset. Ne pehmeät tyypit joita kiinnostaa vain muiden hyvinvointi. Ei varastelu, tappelut, puukkohippaset, narkkaus. Heihin poliisin pitää sitten ottaa kova asenne kun ovat niin pahoja itse. Näinkö se menee?  Tottahan se on, että haaviin jää myös heikkoja jotka ei ymmärrä itsekään mitä tekevät ja kokevat kohtelunsa epäoikeudenmukaiseksi. 

Vierailija
51/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut heitettiin kerran putkaan ihan umpisekaisin yli vuorokaudeksi, kukaan ei kertonut mistä saan vettä tai mitään, hellepv.... Vettä sai toki siitä laarista mikä siinä oli mutta siinä oli joku ihan ihme systeemi (ei normi hana) mitä en tajunnut enkä osannut käyttää.... Joten viruin kokonaisen vuorokauden kauheessa päänsäryssä, nestehukassa, darrassa ilman että kukaan tuli ees katsomaan. 

Sieltä oli sit kiva kokoo itteensä ku vihdoinki ovi aukes. Pelkkä vapina eikä päässy eteenpäin. 

Oma valintasi. Mitäs pämppäät ja riehut?

Vierailija
52/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotto meni poliiseihin.

Itse jouduin poliisien pysäyttämäksi syyskuussa vuosia sitten Lahdessa. Toinen takavalo oli palanut. Takapenkillä oli 2 kk va

En usko, narkki.

Vierailija
53/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin suoraan vankilaan minne huumerikolliset kuuluu

Vierailija
54/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ei ikinä ole ollut minun puolellani. Olen pienestä asti pelännyt poliisia, vaikka olen ns kunnon kansalainen. Olen läheltä nähnyt mihin poliisi kykenee, en luota.

Joillain kulkee rikollisuus suvussa, eikä se ole poliisin syy.

Vierailija
55/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisuys ha riehuminen on oma valinta.

Aikuiben kantaa vastuun tekemisistään. Te ette ole aikuisia vaan holhoukseen kuuluvia vähäjärkisiä eli persuja.

Vierailija
56/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain kulkee rikollisuus suvussa, eikä se ole poliisin syy.

Rikollisuus voi kulkea myös geeneissä

Vierailija
57/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut heitettiin kerran putkaan ihan umpisekaisin yli vuorokaudeksi, kukaan ei kertonut mistä saan vettä tai mitään, hellepv.... Vettä sai toki siitä laarista mikä siinä oli mutta siinä oli joku ihan ihme systeemi (ei normi hana) mitä en tajunnut enkä osannut käyttää.... Joten viruin kokonaisen vuorokauden kauheessa päänsäryssä, nestehukassa, darrassa ilman että kukaan tuli ees katsomaan. 

Sieltä oli sit kiva kokoo itteensä ku vihdoinki ovi aukes. Pelkkä vapina eikä päässy eteenpäin. 

Mitäs joit alkoholia. Sitä saa mitä tilaa.

Kyllä. Ihminen ei tarvitse alkoholia elääkseen. 

Vierailija
58/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuolto on tukossa päihteiden käyttäjistä. Ei sinne joka juoppo mahdu makaamaan.

Totta. Ihmisellä oma vastuu itsestään!

Vierailija
59/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotto meni poliiseihin.

Itse jouduin poliisien pysäyttämäksi syyskuussa vuosia sitten Lahdessa. Toinen takavalo oli palanut. Takapenkillä oli 2 kk va

Ei ole totta!

60/84 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut liikkeellä huumeita, joita nuorikaan keho ei kestä humalassa?

No onhan niitä ollut aina. Esim. bentsot ja alkoholi on aivan kamala yhdistelmä. Monet tulee aggressiiviseksi niistä.

🇺🇦🇮🇱