Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peppuvakohousut uutta muotia kuntosaleilla?

Vierailija
21.06.2023 |

Ostin salijäsenyyden pitkästä aikaa. Ja nyt kun vihdoin kehtasin laittaa jumppatrikoot jalkaan, niin sain huomata, että muu saliväki on edennyt jo seuraavaan vaiheeseen. Siis salihousut kuin imeytyvät pakaroiden väliin. Mitä ihmettä. :'D

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla shortsit imeytyvät persvakoon kyykätessäni salilla. Pitää aina sarjan lopuksi erikseen vetäistä lahkeesta, jotta saan ne normaaliksi. Olisi kätevää olla nainen, jolla housut ovat aina vaossa ja se olisi kaikkien mielestä normaalia.

M

Vierailija
22/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee rakennustyömaille niin näkee work mans vaon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on että perseestä saa niissä housuissa edustavia kuvia someen ja että miehet salilla ihastelevat, vaikka tietysti sitä ei kukaan peppuvakohousu julkisesti myönnäkkään.

On melko rumat. Varsinkin jos vähänkin läskisempi perse.

Vierailija
24/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne muotia muuallakin kuin kuntosaleilla. Yks päivä kadulla kävellessäni edellä olevalla naisella oli sellaiset violetit järkyttävän tiukat persetrikoot, en voinut olla huomaamatta kun se perseen rypytys suorastaan huutaa että katsokaa tänne. Ja tietysti lyhyt tiukka paita siinä kaverina. Vielä kun se nainen oli, hmmm, hieman pyöreähkö, niin oli aika mieleenpainuva ilmestys - eikä mitenkään positiivisessa mielessä.

Vierailija
25/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelijyystöstä pitävän naisen tunnistaa näistä persvakotrikoista.

Vierailija
26/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava trendi!

Vierailija
27/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annelijyystöstä pitävän naisen tunnistaa näistä persvakotrikoista.

Kiva tietää.

M

Vierailija
28/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on että perseestä saa niissä housuissa edustavia kuvia someen ja että miehet salilla ihastelevat, vaikka tietysti sitä ei kukaan peppuvakohousu julkisesti myönnäkkään.

Juu, nuohan on ne syyt todennäköisesti. Ihmettelen vaan, miten ihmiset "kehtaa". Mielestäni tuommoiset ovat jopa aika pervon näköiset. No, onneksi mun ei tarvi osallistua ja jos joku tykkää, niin mikäs siinä.

Ap

Push upitkin oli varmasti kummastus tullessaan markkinoille.

Onko freddyt sulle tuttu ilmiö?

Eipä ole näkynyt yliopiston käytävillä ja omassa tuttavapiirissä tuollaisia. Mutta varmaan jossain lähiössä suosittuja?

Ap

Osa päiväkodin persvakojumppatrikoo- työntekijöistä on kandeja tai maistereita. Ei sillä koulutuksella ole merkitystä.

Vierailija
29/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuvakohousut on kohta niin out. Siirry muodin kärkeen ja pue rohkeasti stringibikinit salille.

Se tulee olemaan seuraava vaihe.

Vierailija
30/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne muotia muuallakin kuin kuntosaleilla. Yks päivä kadulla kävellessäni edellä olevalla naisella oli sellaiset violetit järkyttävän tiukat persetrikoot, en voinut olla huomaamatta kun se perseen rypytys suorastaan huutaa että katsokaa tänne. Ja tietysti lyhyt tiukka paita siinä kaverina. Vielä kun se nainen oli, hmmm, hieman pyöreähkö, niin oli aika mieleenpainuva ilmestys - eikä mitenkään positiivisessa mielessä.

Ei sitä tosiaan voi olla huomaamatta. Siis nehän näyttää siltä, niin kuin olisi kauhea alipaine suolistossa ja sen takia kangas imeytyy peräaukkoon. 

Vierailija
31/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä puhutte. Oon nähnyt vain trikoita kuntosaleilla.

Vierailija
32/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä saa varoa itsekin ostaessaan verkosta trikoita! Olen ollut viittä vaille vahingossa tilata, kun ei kuvissa oikein näkynyt, onneksi teksti sitten osui silmään.

Salilla nää on jo ollut sen aikaa niin tavallisia, ettei enää kiinnitä huomiota. Pahin on tällaisten yhdistäminen nude- väriin; näyttää, kun ihmisellä ei olisi ollenkaan housuja. Muutenkaan en ymmärrä, että kelle se nude värinä sopii; ei ainakaan suomalaisen väriselle ihmiselle. Mutta järkytykseni oli suuri, kun tajusin, että näitä peppurypytyksellä varustettuja trikoita käytetään myös muualla kuin liikuntapaikoissa; esim. yhden ruokaravintolan tarjoilijalla oli tällaiset ja ihan yleinen näky myös kaduilla (tuskinpa ovat kaikki juuri tulossa/menossa liikuntaharrustuksista/-harrastuksiin).

Vierailija
33/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä puhutte. Oon nähnyt vain trikoita kuntosaleilla.

Minä olen nähnyt muutamia kaupungillakin ja tietty suosituilla lenkkeilyreiteillä. Kerran näin Prismassa. Isä oli kahden tyttärensä kanssa, joista toisella oli täydellinen perä ja rypytystrikoot. Kiinnostaisi kuulla yksityisessä tilassa kahden kesken, että mitä mieltä isä on niistä.

Vierailija
34/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten kukaan voi painella jossain niin, että housut kiskottu persvakoon niin pitkälle kun vaan menee?? Ihan järkyn näköistä. Ja myös tuli mieleen, että jos kyykkää tms niin kiskotaanko ne pöksyt taas ylös ja tungetaan vakoseen uudelleen? Että pylly näyttäis "hyvältä"?? En vaan pääse sen ajatuksen yli että tässä on nyt ajan kanssa aseteltu pöksyä pakaroitten väliin xDDD

Ei kyllä ne housut on malliltaan vaan sellaiset että ne menee sinne vakoseen ihan itsekseen. Niissä on semmonen rypytys peppusaumassa sitä varten. Itse ihmettelen että eikö tuommoiset ole kauhean epämukavan tuntuiset, mutta ehkä ei sitten tai ehkä eivät vaan välitä...

Vierailija
35/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla shortsit imeytyvät persvakoon kyykätessäni salilla. Pitää aina sarjan lopuksi erikseen vetäistä lahkeesta, jotta saan ne normaaliksi. Olisi kätevää olla nainen, jolla housut ovat aina vaossa ja se olisi kaikkien mielestä normaalia.

M

Toisaalta koska olet mies, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota siihen onko shortsit persvaossa vai ei.

Vierailija
36/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän salilla sellaisia. Ja siis tietysti siksi, että peba näyttää kivalta, ei kai kukaan kuvittele niillä mitään käytännön merkitystä olevan 😁 Kaupungille en kyllä niissä lähtisi, tosin omani ovat pikkushortsit muutenkin.

Vierailija
37/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan kamalia! Siinä on muoti-ilmiö mitä en ymmärrä!

Vierailija
38/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva ja kiihottava muoti. Lisää tämmöistä.

Vierailija
39/46 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua tee sirkka

Vierailija
40/46 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vielä miettii kuinka hyvin keinokuidut imee itseensä hajut. Ahh,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi