Halla-aho puhuu nyt eduskunnassa
Kommentit (150)
Vuoden 2010 puhemiehen vaalissa tuleva presidentti Niinistö sai 88 ääntä. Jussilla paljon isompi saalis.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2010 puhemiehen vaalissa tuleva presidentti Niinistö sai 88 ääntä. Jussilla paljon isompi saalis.
Ja myös Niinistö siis oli etukäteen sovittu puhemieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Halla-aho Brysselissä ollessaan äänesti muiden Putinin tukemien äärioikeistolaisryhmien mukana kaikkia Venäjä-pakotteita vastaan.?
No kysy siltä itseltään, mitä sinä sitä täällä kyselet?
Kysymys taisi osua Putinin viidennen kolonnan kannattajaa arkaan paikkaan. :D
Montako lasta Jussilla on nykyään?
Onko Jussi Halla-aho aikeissa julkaista musiikillisen videotervehdyksen kannattajilleen kuten aateveljensä perussuomalaisten Juho Eerola?
Whaaat...! Videolla vedetään huumeita nokkaan ja seksileluja haitariin.
Olen sanaton. Tämmöisiä jengi sitten äänestää.
Kiinnostavaa. Videolla eduskunnan vt. puhemiehenäkin toiminutta kansanedustajaa nussitaan dildolla perseeseen.
Kyllä siinä Jussin pallo punoittaa kun yrittää käyttäytyä kuin ihminen eduskunnan edessä työkseen 🤣 Huumoria luvassa.
Joko tulee erilaisia uunitusohjeita? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että täällä jatkuvasti voidaan mustamaalata Halla-ahoa. Toivottavasti valtakunnan hierarkiassa toisella paikalla oleva puhemies alkaa saada ansaitsemaansa kunnioitusta. Hän on sivistynyt henkilö. Komealta ja ryhdikkäältä näyttää tuossa puheenjohtajan paikalla.
Sivistynyt henkilö, joka toivoo eri tavalla ajatteleville naisille raiskausta, nimittelee muualla syntyneitä haitaksi ja haaveilee homojen päähän ampumisesta?
Näin ne asiat koetaan. Jos omaisit luetun ymmärtämisen taidon, olisit viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on TV1 kerrankin sellainen jännitysnäytelmä, joka pitää katsoa, nyt on väliaika ja 12.40 alkaa toinen näytös (=toinen täysistunto). Popparit mikroon.
Hajoaakohan persut jo silloin?
Täällä ennustettua:
PS kärsii valtavan vaalitappion - mites kävikään
Oikeistohallitusta ei tule muodostumaan - mites kävikään
Uusimmat:
Hallitus tulee hajoamaan vuoden sisään...
Minäpä luulen, että tästä tulee pitkästä aikaan järkevä hallitus, joka laittaa asiat järjestykseen. Suomen talous on yksi suuri vitsi tällä hetkellä ja tämä yhteiskunta olisi romahtanut jos vasemmistohallitus olisi saanut jatkaa.
Niin luulen minäkin.
Ja jos onnistuvat oikein hyvin, niin samoja puolueita äänestetään seuraavallakin kerralla.
Itse tykkäsin eniten videon kohdasta, jossa Eerola houkuttelee tyttösen keinuilta juhlimaan niukasti kalustettuun asuntoon. Olihan se tekopeniksen työntäminen peräsuoleenkin jännää katsottavaa.
Halla-aholla on suomenruotsalainen isovanhempi/ isovanhemmat, en muista kumman vanhemman kautta. Olisiko sitten jo lapsena oppinut ruotsin, puhuu niin hyvin ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva pressa
Ei halua mistään hinnasta pressaksi. Se tiedetään. Voi olla ehdokkaana mut tietää ettei se johda pitemmälle.
Jos Jussi takeltelee ja nieleskelee puhuessaan se on vihervasemmiston syytä koska ajojahti ja loan heitto!
Minä en kunnioita Rosa Meriläistä entä sinä?