Halla-aho puhuu nyt eduskunnassa
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho pääsee jakamaan oppositiolle puheenvuoroja ja itse joutuu vain nieleskelemään.
Hän siis päättää minkä punikin päästää puhumaan seuraavaksi.
Tietenkin puhuu, onhan hän puhemies.
Mestari! Mestari! MESTARI! Mestari! Mestari! MESTARI! M-E-S-T-A-R-I !!!
Vierailija kirjoitti:
Puhuu selkeästi ja hyvin ruotsia. Enkä ole persu. Ap
Persut mahtavia, älykkäitä ja komeita. Enkä oo persu.
t. palstapersu
On nää lutusia😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho pääsee jakamaan oppositiolle puheenvuoroja ja itse joutuu vain nieleskelemään.
Läskipaskapersu sohvanpohjalta on antanut lausuntonsa, ja on ylpeä itsestään!
Vierailija kirjoitti:
Mies? Ei ole, Halal-aho on surkea puskista huuteleva vätys.
Aika erikoista että täällä jatkuvasti voidaan mustamaalata Halla-ahoa. Toivottavasti valtakunnan hierarkiassa toisella paikalla oleva puhemies alkaa saada ansaitsemaansa kunnioitusta. Hän on sivistynyt henkilö. Komealta ja ryhdikkäältä näyttää tuossa puheenjohtajan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voihan se mikkikin olla pois päältä, siis ihan vahingossa hih hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskipaskapersu sohvanpohjalta on antanut lausuntonsa, ja on ylpeä itsestään!
Sinut tunnistaa tällä palstalla. Lienet katkera punikki.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että täällä jatkuvasti voidaan mustamaalata Halla-ahoa. Toivottavasti valtakunnan hierarkiassa toisella paikalla oleva puhemies alkaa saada ansaitsemaansa kunnioitusta. Hän on sivistynyt henkilö. Komealta ja ryhdikkäältä näyttää tuossa puheenjohtajan paikalla.
Sivistynyt henkilö, joka toivoo eri tavalla ajatteleville naisille raiskausta, nimittelee muualla syntyneitä haitaksi ja haaveilee homojen päähän ampumisesta?
Kaikkien aikojen paras puhemies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies? Ei ole, Halal-aho on surkea puskista huuteleva vätys.
Ja silti punikkinoidan selkä häipyy horisonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu selkeästi ja hyvin ruotsia. Enkä ole persu. Ap
On sentään oppinut paperista lukemisen jalon taidon. Se on toki enemmän kuin moni puoluetoverinsa on oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hävettää olla suomalainen.
Samaa mireltä.
Minua kiinnostavat ne syyt miksi Putinin hallintoon ja se rikoksiin myötämielisesti suhtautuvia ja u u s n a t s e j a pyörii nykyisen hallituksen liepeillä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömästä valtakunnan kakkospoliitikoksi. Kova sälli.
Suomen Sisun äörioikeistoaktiivista eduskunnan puhemieheksi. Kova urakehitys kieltämättä. Vielä valtakunnankansleriksi tuosta, niin sitten aletaan olla huipulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt henkilö, joka toivoo eri tavalla ajatteleville naisille raiskausta, nimittelee muualla syntyneitä haitaksi ja haaveilee homojen päähän ampumisesta?
Minä en kannata haittam...muuttoa
Entinen valtiomies Virolainen kehotti ja jättämään pulinat pois ja kunnioittamaan demokratiaa. Kansa on puhunut.