Titanicin hylylle sukeltanut sukellusvene on POHJASSA! Ei ole noussut vieläkään ylös ja kyydissä on rikkaita turisteja. Mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut? :(
Kommentit (2201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun kirjoittelevat sosiopaatit ovat todellakin hoidon tarpeessa. Surullista ajatella, että tuollaisia katkeroita löytyy, joihin kateus toisten ihmisten varallisuus sattuu noin paljon.
Ei me olla kateellisia, katkeria vaan vihataan kyrpiä. Yksinkertaista.
No mitä pahaa nämä ihmiset ovat sulle tehneet? Taitaa vaan kateus kyrpiä sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällä palstalla on sairaita ihmisiä. Ihan kuin rikkaus olisi rikos, voisi luulla että suurinpiirtein jostain murhaajista puhutaan, kun sellaista katkeraa haukkumista ja vahingoniloa täällä. Kerrotaan nauttivansa ja iloitsevansa toisen ihmisen hirvittävästä kuolemasta.
Köyhyys ei kyllä ainakaan jalosta luonnetta, sen voi täältä päätellä. Noin vihamielistä ja iljettävää suhtautumista kanssaihmisiin en ole vielä muualta tavannut.
Mistä päättelet, että ivaajat on köyhiä? Tutkitusti hyväosaiset on epäempaattisempia kuin pienituloisemmat.
Tässä on aika suuri varianssi eli minusta ei voida tehdä noin suoraviivaisia päätelmiä.
Etenkin ääripää, jossa yhdistyy matala kognitiivinen kyvykkyys, päihde- tai mt-ongelmat ja köyhyys, edustaa populaatiota, jossa myös väkivalta, rikollisuus, toisten hyväksikäyttö ja voimakas katkeruus kukoistaa.
Empatia ei kehity jos sitä ei saa itse osakseen jo aivan pienenä.
Moniongelmaisessa kasvuympäristössä, jossa köyhyyskin on läsnä, ei empatiallekaan ole kasvualustaa.
Minä oletan, että ivaajat täällä ovat tavallista keskivertokansalaista vaikeammista lähtökohdista eivätkä koe kovin vahvaa osallisuutta tässä yhteiskunnassa.
Rikkaat on
- kyrpiä
- mulkkuja
- itsekeskeisiä
- tunnekylmiä
- jne
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin nuo sairaimmat kommentit. Ei jaksa lukea sadistista lällätystä siitä, että miljardöörit kuolevat jes
Ei ketjua ole pakko lukea ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa etsinnät!! Ei mitään hyötyä!!!
Juu, ei näitä mätisäkkejä kannata vaivautua etsimään!
He tekivät tietoisen valinnan kun tuonne lähtivät. Tietävät varmasti vaarat. Turha täällä ilkkua. Ehkä he hyväksyivät myös sen vaihtoehdon mitä ikinä sitten on käynytkään.
Jessus, tuon yhden matkustajan porhoporsaspojan isä on kateissa ja jätkä pokailee naisia ja menee konserttiin. Kuka oikeasti tekee noin??
Sitten on tuon lafkan toimari jolle ilmeisesti raha on turvallisuutta tärkeämpää. Karma korjaa omansa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilkeästi kommentoivat ovat niitä, jotka eivät voi juuri nyt hyvin ja juhannus vietetään rahattomana ja on muutenkin ankeaa.. tiedän, koska oon itse joskus kirjoitellut häijysti keskustelupalstoille kun elämässä meni huonosti ja muutenkin olin tyytymätön kaikkeen. Toivottavasti sukellusveneessä olijat ehditään pelastaa.
Siinä tapauksessa rikkailla menee aina huonosti, kun ovat ilkeitä ja itseään parempina pitäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin nuo sairaimmat kommentit. Ei jaksa lukea sadistista lällätystä siitä, että miljardöörit kuolevat jes
Ei ketjua ole pakko lukea ollenkaan.
Silti täynnä sairaiden ihmisten sairaita kommentteja. Nyt varmaan ollaan kateellisia sille tyttärelle, joka perii nyt isänsä ja veljensä osuuden kaikista miljardeista.
James Cameron kävi soolona 11 km syvyydessä. Sitä tosin tais kiinnostaa turvallisuusasiat vähän enemmän kuin tätä kapua.
Yksi neulanpiston kokoinen vuoto tuollaisessa syvyydessä tarkoittaa että vesisuihku leikkaa muovin, kankaan, ja sisällä olevat matkustajatkin. Vene täyttyy huudoista ja verisumusta ja syvyysmittari laskee 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällä palstalla on sairaita ihmisiä. Ihan kuin rikkaus olisi rikos, voisi luulla että suurinpiirtein jostain murhaajista puhutaan, kun sellaista katkeraa haukkumista ja vahingoniloa täällä. Kerrotaan nauttivansa ja iloitsevansa toisen ihmisen hirvittävästä kuolemasta.
Köyhyys ei kyllä ainakaan jalosta luonnetta, sen voi täältä päätellä. Noin vihamielistä ja iljettävää suhtautumista kanssaihmisiin en ole vielä muualta tavannut.
Mistä päättelet, että ivaajat on köyhiä? Tutkitusti hyväosaiset on epäempaattisempia kuin pienituloisemmat.
Tässä on aika suuri varianssi eli minusta ei voida tehdä noin suoraviivaisia päätelmiä.
Etenkin ääripää, jossa yhdistyy matala kognitiivinen kyvykkyys, päihde- tai mt-ongelmat ja köyhyys, edustaa populaatiota, jossa myös väkivalta, rikollisuus, toisten hyväksikäyttö ja voimakas katkeruus kukoistaa.
Moniongelmaisessa kasvuympäristössä, jossa köyhyyskin on läsnä, ei empatiallekaan ole kasvualustaa.
Minä oletan, että ivaajat täällä ovat tavallista keskivertokansalaista vaikeammista lähtökohdista eivätkä koe kovin vahvaa osallisuutta tässä yhteiskunnassa.
En ole köyhä.
ÄO korkeampi kuin yli 95 % väestöstä.T: Vihaan kyrpiä, mulkkuja.
Hae sitten kaltaistesi seuraan ihan ennaltaehkäisevästi. Pahasti on aggressiot jo patoutuneet.
Rehellisesti: jos olisit rikas, haluaisitko nähdä Titanicin hylyn?
Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, voin kuvitella sen paniikin ja pakokauhuisen olon, mikä siellä matopurkissa on mahtanut olla. Jos siis ovat kokoajan olleet elossa, eikä alus ole räjähtänyt.
Olet sunnuntaista asti istunut lysyssä, saamatta edes jalkoja suoraan. Ehkä aluksi ajatellut, että kyllä meidät pelastetaan. Tunnin ja päivät kuluneet, eikä mitään tapahtunut. Haju varmasti kamala, jano, nälkä, epätoivo.
Kuin pahimmista painajaisista.
En ymmärrä extreme-matkailua, tai lajeja ylipäätään. Mutta en olekaan rikas ja jännitysnäytelmäksi riittää se, että riittääkö palkka koko kuun ruokiin.
Silti synpatiat näiden ihmisten puolella. Varsinkin se 19-vuotias säälittää. Muilla sentään oli elettyä elämää takana.Paskiaiset ei ansaitse sympatiaa.
Mikä näistä henkilöistä, joita sinä et edes tunne tekee paskiaisia? Pelkästäänkö se, että he ovat menestyneitä elämässään toisin kuin sinä?
Rikkaat on kyrpiä.
T. Eri, se yli 95 % ÄO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat on
- kyrpiä
- mulkkuja
- itsekeskeisiä
- tunnekylmiä
- jne
Sinä puolestaan vaikutat varsin sydämellisestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenelläkään hyvin toimeentulevalla ei ole tarvetta sylkeä tuollaista pyhää vihaa joitain tuntemattomia rikkaita ihmisiä kohtaan, jos on itse tyytyväinen elämäänsä. Joku katkera mt-tapaus on kyseessä, joka on itse epäonnistunut elämässä ja vihaa kaikkia jotka ovat menestyneet.
Mulkkuja me vihataan, syystä.
Miltä tuntuu vihata itseään, kun on tuollainen mulkku?
Minä vertaan tätä hieman Everestin valloittajiin, kauheat riskit ja pakko vaan päästä sinne ja moni ruumis on sinne jäänyt koska ei pystytä hakemaan pois. Kauhea kohtalo mutta kikkelis kokkelis mitäs läksit. Tietyt asiat joita tehdään vain huvin ja elämysten vuoksi pitäisi kieltää kokonaan koska joillakin ei ole järkeä omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Jessus, tuon yhden matkustajan porhoporsaspojan isä on kateissa ja jätkä pokailee naisia ja menee konserttiin. Kuka oikeasti tekee noin??
Sitten on tuon lafkan toimari jolle ilmeisesti raha on turvallisuutta tärkeämpää. Karma korjaa omansa.
Kuka tekee?
Itsekeskeinen rikas. Ei yllätä. Kukaan muu ei ole mitään.
Ei toivoa löytää elossa!!!!!!!!!!!!
En ole kateellinen rikkaille. En ole kateellinen siitä, että ei ole varaa tuollaiseen reissuun
Jostain luin , että tuonne retkellä lähtijät kirjoittavat jonkun sopimuksen ja kuolema mainitaan moneen kertaan