Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Titanicin hylylle sukeltanut sukellusvene on POHJASSA! Ei ole noussut vieläkään ylös ja kyydissä on rikkaita turisteja. Mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut? :(

Mayday mayday
20.06.2023 |

Vettä on 3,8 kilometriä.

Tuliko ruumiita?

Kommentit (2201)

Vierailija
1261/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilkeästi kommentoivat ovat niitä, jotka eivät voi juuri nyt hyvin ja juhannus vietetään rahattomana ja on muutenkin ankeaa.. tiedän, koska oon itse joskus kirjoitellut häijysti keskustelupalstoille kun elämässä meni huonosti ja muutenkin olin tyytymätön kaikkeen. Toivottavasti sukellusveneessä olijat ehditään pelastaa.

YHYY YHYY JOKU INTERNETEIS ON TUHMA JA ILKEÄ YHYY😫😩

Ymmärrän sinua täysin. Lähetän sinulle halauksen.

Vierailija
1262/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu kyllä kertoo kyllä paljon siitä kuinka huonosti jotkut suomalaiset itse voivat henkisesti. Kun oma elämä on onnetonta niin koitetaan löytää iloa jopa toisen ihmisen kuolemasta vain siksi, että he ovat rikkaampia kuin he itse. Itse en olen rutiköyhä, mutta minulla on ainakin todella surullinen olo noiden retkeläisten ja heidän läheistensä puolesta.

Olet erittäin rasittava ihminen ja vakavasti mielenterveysongelmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilkeästi kommentoivat ovat niitä, jotka eivät voi juuri nyt hyvin ja juhannus vietetään rahattomana ja on muutenkin ankeaa.. tiedän, koska oon itse joskus kirjoitellut häijysti keskustelupalstoille kun elämässä meni huonosti ja muutenkin olin tyytymätön kaikkeen. Toivottavasti sukellusveneessä olijat ehditään pelastaa.

Hehe. Ne kusipäät kuolevat HIRVITTÄVÄN kuoleman juuri näillä hetkillä 👏🏼👍🏼

Vierailija
1264/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu kyllä kertoo kyllä paljon siitä kuinka huonosti jotkut suomalaiset itse voivat henkisesti. Kun oma elämä on onnetonta niin koitetaan löytää iloa jopa toisen ihmisen kuolemasta vain siksi, että he ovat rikkaampia kuin he itse. Itse en olen rutiköyhä, mutta minulla on ainakin todella surullinen olo noiden retkeläisten ja heidän läheistensä puolesta.

Nautin sekä siitä että nämä miljardöörit kuolivat paskaisen hysteerisen kuoleman, ettå siitä että sinunlaisesi tekopyhät tantat ruikuttavat💪😆

Sairasta.

Vierailija
1265/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti happea oli viidelle hengelle 96 tunniksi korkeintaan, loppuu siis näiden viiden käytössä viimeistään tänään iltapäivällä Suomen aikaa. Toki on mahdollista, että siellä on alettu riistämään henkeä joko itseltä tai toisilta, jolloin voisi ajatella hapen riittävän pidempään. Sekin on kammottava ajatus, mutta ei voi täysin sulkea poiskaan tätä mahdollisuutta. :/

Vierailija
1266/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulee tästä niin MH 370 vibat

Vierailija
1267/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kaikki te jotka ilakoitte toisten kitumisella ja kuolemalla tulette kohtaamaan yhtä kivuliaan ja tuskallisen lopun.

Vierailija
1268/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone on turvallisin matkustusmuoto.

Muuten tästä tuli mieleen kun on suunniteltu esim vedenalaista junaa välille Helsinki-Tallinna. Jopa tuo ahdistaa mua. En ikinä menisi sukellusveneeseen

Vierailija
1269/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että kaikki te jotka ilakoitte toisten kitumisella ja kuolemalla tulette kohtaamaan yhtä kivuliaan ja tuskallisen lopun.

Sinä ainakin kuolet halvaukseen jos unohdat maskin kun uskallat joskus mennä ulos😆🤣

Vierailija
1270/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengellä leikkimistä ollut jo siinä kohtaa kun tuohon paattiin astuu

Vierailija
1271/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni niistä on pierenyt siellä? Voiko pierua hengittää hätätilassa jos happi loppuu?

Vierailija
1272/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukellusvene kesti vain 1300 km syvyyden, miksi mentiin 3800km?

Vierailija
1273/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääkyvä sadistinen emojihullu, tällaista porukkaa täällä. Harmi, tätä keskustelua on tullut seurattua, mutta eihän tätä enää voi.

Vierailija
1274/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tädit sinne lestadiolaisten rukoushuoneelle rukoilemaan näiden kusipäämiljardöörien puolesta!!!

Vierailija
1275/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rääkyvä sadistinen emojihullu, tällaista porukkaa täällä. Harmi, tätä keskustelua on tullut seurattua, mutta eihän tätä enää voi.

Voi kyynel🥲

Vierailija
1276/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet hei?

Vierailija
1277/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sukellusvene kesti vain 1300 km syvyyden, miksi mentiin 3800km?

Koska🤑🤑🤑

Vierailija
1278/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihan helvetin sairas mieli. Olet oksettava tyyppi. 

Vierailija
1279/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modet hei?

YHYYYYY😩

Vierailija
1280/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihan helvetin sairas mieli. Olet oksettava tyyppi. 

Nyyh🥲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi