Titanicin hylylle sukeltanut sukellusvene on POHJASSA! Ei ole noussut vieläkään ylös ja kyydissä on rikkaita turisteja. Mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut? :(
Kommentit (2201)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kyllä kertoo kyllä paljon siitä kuinka huonosti jotkut suomalaiset itse voivat henkisesti. Kun oma elämä on onnetonta niin koitetaan löytää iloa jopa toisen ihmisen kuolemasta vain siksi, että he ovat rikkaampia kuin he itse. Itse en olen rutiköyhä, mutta minulla on ainakin todella surullinen olo noiden retkeläisten ja heidän läheistensä puolesta.
Olet erittäin rasittava ihminen ja vakavasti mielenterveysongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilkeästi kommentoivat ovat niitä, jotka eivät voi juuri nyt hyvin ja juhannus vietetään rahattomana ja on muutenkin ankeaa.. tiedän, koska oon itse joskus kirjoitellut häijysti keskustelupalstoille kun elämässä meni huonosti ja muutenkin olin tyytymätön kaikkeen. Toivottavasti sukellusveneessä olijat ehditään pelastaa.
Hehe. Ne kusipäät kuolevat HIRVITTÄVÄN kuoleman juuri näillä hetkillä 👏🏼👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kyllä kertoo kyllä paljon siitä kuinka huonosti jotkut suomalaiset itse voivat henkisesti. Kun oma elämä on onnetonta niin koitetaan löytää iloa jopa toisen ihmisen kuolemasta vain siksi, että he ovat rikkaampia kuin he itse. Itse en olen rutiköyhä, mutta minulla on ainakin todella surullinen olo noiden retkeläisten ja heidän läheistensä puolesta.
Nautin sekä siitä että nämä miljardöörit kuolivat paskaisen hysteerisen kuoleman, ettå siitä että sinunlaisesi tekopyhät tantat ruikuttavat💪😆
Sairasta.
Ilmeisesti happea oli viidelle hengelle 96 tunniksi korkeintaan, loppuu siis näiden viiden käytössä viimeistään tänään iltapäivällä Suomen aikaa. Toki on mahdollista, että siellä on alettu riistämään henkeä joko itseltä tai toisilta, jolloin voisi ajatella hapen riittävän pidempään. Sekin on kammottava ajatus, mutta ei voi täysin sulkea poiskaan tätä mahdollisuutta. :/
Mun tulee tästä niin MH 370 vibat
Toivon että kaikki te jotka ilakoitte toisten kitumisella ja kuolemalla tulette kohtaamaan yhtä kivuliaan ja tuskallisen lopun.
Lentokone on turvallisin matkustusmuoto.
Muuten tästä tuli mieleen kun on suunniteltu esim vedenalaista junaa välille Helsinki-Tallinna. Jopa tuo ahdistaa mua. En ikinä menisi sukellusveneeseen
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaikki te jotka ilakoitte toisten kitumisella ja kuolemalla tulette kohtaamaan yhtä kivuliaan ja tuskallisen lopun.
Sinä ainakin kuolet halvaukseen jos unohdat maskin kun uskallat joskus mennä ulos😆🤣
Hengellä leikkimistä ollut jo siinä kohtaa kun tuohon paattiin astuu
Kuinka moni niistä on pierenyt siellä? Voiko pierua hengittää hätätilassa jos happi loppuu?
Jos sukellusvene kesti vain 1300 km syvyyden, miksi mentiin 3800km?
Rääkyvä sadistinen emojihullu, tällaista porukkaa täällä. Harmi, tätä keskustelua on tullut seurattua, mutta eihän tätä enää voi.
Menkää tädit sinne lestadiolaisten rukoushuoneelle rukoilemaan näiden kusipäämiljardöörien puolesta!!!
Vierailija kirjoitti:
Rääkyvä sadistinen emojihullu, tällaista porukkaa täällä. Harmi, tätä keskustelua on tullut seurattua, mutta eihän tätä enää voi.
Voi kyynel🥲
Vierailija kirjoitti:
Jos sukellusvene kesti vain 1300 km syvyyden, miksi mentiin 3800km?
Koska🤑🤑🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilkeästi kommentoivat ovat niitä, jotka eivät voi juuri nyt hyvin ja juhannus vietetään rahattomana ja on muutenkin ankeaa.. tiedän, koska oon itse joskus kirjoitellut häijysti keskustelupalstoille kun elämässä meni huonosti ja muutenkin olin tyytymätön kaikkeen. Toivottavasti sukellusveneessä olijat ehditään pelastaa.
Sulla on ihan helvetin sairas mieli. Olet oksettava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Modet hei?
YHYYYYY😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ihan helvetin sairas mieli. Olet oksettava tyyppi.
Nyyh🥲
Ymmärrän sinua täysin. Lähetän sinulle halauksen.