Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistäkin noloa käydä yksin kaupassa?

Vierailija
20.06.2023 |

Muut kuvittelee et ei oo sosiaalista elämää

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina yksin tai mies käy. Huomattavasti helpompaa, kuin pienten lasten kanssa.

Vierailija
4/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö ei?

Etkö aiempiin kysymyksiisi saanut riittävästi vastauksia vai miksi kysyt asiaa aina vaan uudestaan?

Vierailija
5/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hirvittävän noloa syntyä yksin. Kätilöt vaan nauraa tyrskäsi :(

Vierailija
6/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamulla virkeänä ja tyytyväisenä. Laitan hiukset kiinni ja vedän ylleni lempipaitani. Päätän lähteä kaupungille vaateostoksille, sillä haluan löytää kauniin mekon ystäväni syntymäpäiväjuhliin.

Kävelen kaupan ovelle ja astun sisään. Huomaan kauniin mekon hyllyssä ja lähden sovituskoppiin. Käännyn peilin edessä ja tarkastelen itseäni mekossa. Tunnen oloni kauniiksi ja itsevarmaksi.

Kun yritän vetää vetoketjua ylös, huomaan sen jumittuneen. Yritän taistella sen kanssa, mutta se ei liiku millään. Huomaan ohikulkevan myyjän ja päätän kysyä hänen apuaan.

Myyjä tulee koppiin ja yrittää hänkin saada vetoketjua kiinni, mutta se ei vain suostu liikkumaan. Tilanne alkaa käydä noloksi ja hikikarpalot kohoavat otsalleni.

Päätän lopulta luovuttaa ja riisua mekon pois. Lähden kaupasta pää painuksissa ja pettynyt tunne rintakehässä. Huomaan kuitenkin, että kaupan ulkopuolella hyvännäköinen mies katsoo minua hymyillen. Tunnen poskieni punoittavan, mutta hymyilen takaisin.

Kävelen kotiin päin ja ajattelen, että vaikka tilanne kaupassa oli nolo, se ei pilannut kauneutta, joka minulla on sisälläni.

Vierailija
8/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis noloa jos kaupassa käynti laskettaisiin sosiaaliseksi elämäksi.

Vierailija
9/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihan parasta käydä yksin.

Vierailija
10/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan hirvittävän noloa syntyä yksin. Kätilöt vaan nauraa tyrskäsi :(

😆😆😆😆😆😆😆

Vierailija
11/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha, hölmö kysymys.

Vierailija
12/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut harvemmin kuvittelee yhtään mitään muualla kuin oman pään sisällä. Eli ei. 

Vierailija
13/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yksin monesti ulkomailla. Meinaan syksyllä lähteä Italiaan. Mukaan saa tulla mutta ei oo rahhaa monellakaan tai sitten parisuhde. Ei tarvi tehdä kompromisseja.

Vierailija
14/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa siinä on? Henkisesti terve ihminen ei edes mieti moista

Vierailija
15/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, pyydän aina miespuolista saattajaa mukaan, kun menen kauppaan:D

Vierailija
16/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa erikoinen kysymys.

Mun mielestä suurin osa ihmisistä käy yksin kaupassa. En häpeä yksin kaupassa käymistä, mutta olen kiusaantunut siellä noin muuten ja haluan vain äkkiä pois. Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja ahdistuneisuushäiriö. Inhoan ja kaupassa tuntuu, että kaikki katsovat, vaikka tuskin oikeasti katsovat.

Vierailija
17/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee kauppaan seurustelemaan?

Vierailija
18/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
19/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en ole lapsi joka tarvitsee huoltajan mukaan.

Vierailija
20/42 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kaupassa kävijä osoittaa vain muille olevansa järkevä ihminen. Koronan tullessa meitä kehotettiin käymään yksin kaupassa ja mieluummin hiljaisena aikana tai tekemään ostokset noutopalveluna. Tällöin tungos kaupoissa väheni ja taudin tarttumisriski olisi selvästi pienentynyt. Mutta ymmärsikö kansa omaa etuaan? No eipä tietenkään. Kansa viihtyi kaupoissa koko perheen voimin ja eläkeläisetkin kahdestaan tuttuja tapaamassa sekä aikaa viettämässä.

Miten niin yksin kaupassa käyminen olisi noloa, kun meitä yksin asuvia on kuitenkin lähes kolmannes väestöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä