Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mies huijasi Fannylta 90 000 euroa

Vierailija
20.06.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/55890e2f-c1af-4a70-9b22-d617757146c2

Siis miten nykypäivänä enää kukaan haksahtaa nettishuijareihin?

Kommentit (305)

Vierailija
281/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko eroaminen järkyttänyt mieltä kun itsekin sanoo tuossa että olikohan hän psykoosissa. 

Olen huomannut että aina kun tilanne on heikko, niin löytyy joku iskemään siihen kiinni. Viimeisen kerran kun erosin 11v sitten, niin tajusin että taas siinä oli joku "lohduttamassa ja ymmärtämässä". Ajattelin että nyt ei saakeli, ja yllättäen oli täysin selvät kuviot siistä että aina tapahtui näin, ja mentiin ojasta vain allikkoon. Jostain syystä huijari haistavat heikon hetken, kuten moni myös on heikon hetken tullessa helpommin höynäytettävissä. 

On hyvä että näistä puhutaan, jospa se jonkun rahat säästäisi. Tietysti olisi parempi että suhtauduttaisiin myötätunnolla, mutta ymmärrän että monella on itsellä niin paha olla että myötätunto on loppunut.

Mä olen juuri eronnut, elämä ihan palasina ja mieli matala. En silti lankeaisi mihinkään huijauksiin enkä voi kuvitella meneväni edes treffeille jonkun muun miehen kanssa saati mennä sänkyyn. Ei musta ole vielä mihinkään vaan haluan nyt olla yksin. 

Vierailija
282/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko eroaminen järkyttänyt mieltä kun itsekin sanoo tuossa että olikohan hän psykoosissa. 

Olen huomannut että aina kun tilanne on heikko, niin löytyy joku iskemään siihen kiinni. Viimeisen kerran kun erosin 11v sitten, niin tajusin että taas siinä oli joku "lohduttamassa ja ymmärtämässä". Ajattelin että nyt ei saakeli, ja yllättäen oli täysin selvät kuviot siistä että aina tapahtui näin, ja mentiin ojasta vain allikkoon. Jostain syystä huijari haistavat heikon hetken, kuten moni myös on heikon hetken tullessa helpommin höynäytettävissä. 

On hyvä että näistä puhutaan, jospa se jonkun rahat säästäisi. Tietysti olisi parempi että suhtauduttaisiin myötätunnolla, mutta ymmärrän että monella on itsellä niin paha olla että myötätunto on loppunut.

Totta. Psykopaatit ja narsistit ym. pahat ihmiset haistavat heikoilla olevan ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista!!!! Juttelen just tinderin kautta tapaaminen tyypin kanssa joka sanoo olevansa espanjalais-ranskalainen. Sijoittaa kryptovaluuttaan ja yrittää koko ajan saada mut mukaan 😬 Haluu kuulemma opettaa mua. On kuulemma tytöissä Suomessa Helsingissä mutta sanoi että ei voida tavata vielä koska sen pitää keskittyä työhön. No en kyllä rahojani antais kellekään mutta hyvä että luin tän!!! Onkohan sama huijari 😦

Sanoin hänelle että mua kiinnostaa enemmän seksi kun raha, mutta hän inttää niistä sijoitusjutuista.

Hei, miten voitais näpäyttää tätä tyyppiä!

Hehe ton takia ne ulkkarimiehet on niin ihania eivät ole heti p1llua vonkaamassa niinku suomijuntit.

Käräytin tän tyypin!! Naureskelin sille et on huijari ja sanoin sille et palauttaa ne rahat mitkä varasti siltä suomalaisnaiselta. Yritti kieltää ettei ymmärrä mistä puhun. Lopulta hermostui ja laittoi mulle kuvan ase kädessä ja uhkasi tappaa mut!! Jouduin ilmoittaa poliisille. Älkää. Antako edes puhelinnumeroa kellekään!! Tää tyyppi ei tiedä musta oikein mitään, mutta nyt sillä on mun puhelinnumero. Pidän itseäni todella tyhmänä!!

Vierailija
284/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole pelkästään naisten ominaisuus. Näissäkin tapauksissa on otettava myös huomioon, että on olemassa täysin sairaita ihmisiä joilla on taito manipuloida uhriaan käsittämättömän hyvin. Mm. n4rsisteissa ja s0siopaateissa on tällaisia nukkemestareita. Koko tätä kuviota ei voi käytännössä ymmärtää ennen kuin on itse tai joku läheinen joutunut tällaisen uhriksi.

Ei uhriksi joutunut olisi välttämättä langennut kehen tahansa huijariin, mutta tähän yhteen tai johonkin tiettyyn kyllä ja jostain kumman syystä. Esim. on itsetunto jostain syystä alhaalla, yksinäisyyttä tai tarve löytää "joku". Näillähän on kykyä bongata sopiva uhri ja rakentaa koko huijaus tiettyjen speksien ympärille. Ja kun on joutunut rakkaushuijauksen uhriksi niin mikäli ei ole täysin sydämistynyt koko vastakkaiseen sukupuoleen niin oppii arvostamaan aivan eri tavalla niitä "tylsiä" ehdokkaita. Eli rauhallisia ja kunnollisia vaihtoehtoja.

Nimenomaan tämä. Hänellä oli tuore ero taustalla, eikä silloin ajattele selvästi. Sopivissa olosuhteissa jokainen voi haksahtaa taitaviin huijauksiin. Ulkopuolisin silmin näyttää tietysti uskottomattomalta.

Mulla takana erittäin tuore ero, alle kuukausi. Silti en lankeaisi mihinkään tuollaisiin. En halua olla miesten kanssa tekemisissä joten ei ole pelkoa tulla huijatuksi. Mua ei nyt kiinnosta miehet kun sydän on ihan palasina.

Vierailija
285/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tuntuu olevan paljon varakkaita ja yksinäisiä ihmisiä.

Eläkeläiset ulisee köyhyyttään ja vaatii lisää tukia valtiolta. Joka viikko mediassa on kuitenkin tukku huijattuja mummoja jotka on lahjoittaneet jollekin netin auervaaralle satojatuhansia euroja. Tuon jutun nainen oli nuori mut silti ihmetyttää jatkuva huuto eläkeläisköyhyydestä kun noita mummoja, jotka hilloaa tileillään satojatuhansia euroja, ilmaantuu jostain joka viikko.

Vähän outoa logiikkaa sinulla. Suomessa on paljon myös keski-ikäisiä, jotka asuvat kalliissa omakotitaloissa ja joilla on uudet kalliit autot. Tarkoittaako tämä mielestäsi, ettei köyhiä ja työttömiä keski-ikäisiä ole ollenkaan?

Vierailija
286/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aina tää sama kaava. Tietenkin joku ihku eksoottinen, timanttikauppias lentävällä matolla putoaa Keravalaiselle takapihalle on just hyvä. Ja kaikissa on aina huom raha: maksamalla vähän kynnysrahaa nyt, pääsee osallliseksi isommista timanttikaupoista Dubain basaareissa tms.

Ja, ei EI. Kuka tahansa ei voi haksahtaa näihin, kuka tahansa ei tule myöskään narkomaaniksi tai peliriippuvaiseksi. Villi arvaus, että aika paljon on kulutettu romcom/hollywood/naistenlehti-viihdettä ja se käsitys romantiikasta ja rakkaudesta on sitten tullut runnelluksi. Kurjaa sinänsä, että näin tehdään toisille.

Vierailija
287/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä viho viimeistä, että otetaan lainaa sijoituksiin? Kuka hullu uskaltaa ottaa tuollaisia riskejä? 

Fänni näköjään.

Vierailija
288/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan komea ulkkis mies yritti saada mua kaverikseen somessa. Hänellä pelkkä kuva ja ei muuta,

Minä häntä ainakin 20 vuotta vanhempi. En hyväksynyt. Olisi toki voinut kokeilla ja olisiko lähtenyt lätkimään jos olisin sanonut ettei ole rahaa ja luottotiedot ei ole kunnossa.

Eli sinäkin tunsit houkutusta, koska mies oli tasokkaampi kuin sinä.

Tuohon tuo kuvio juuri perustuu, voisinko juuri minä löytää itseäni reilusti tasokkaamman miehen.

Puolituttu nainen kertoi, että hän ihan tietoisesti huvittelee näiden huijareiden kustannuksella. Onhan se kiva kuulla olevansa kaunis ja unelmien kohde jonkun kollin mielestä. Aina kun lopulta tulee raha puheeksi, hän alkaa jutella seuraavan prinssin kanssa. Tietää kyllä tasan tarkkaan, mitä veijarit yrittävät, joten voi pitää heitä vain kepeänä, ilmaisena viihteenään.

Vierailija
289/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys. Yli miljoona suomalaista asuu yksin. Ja ehkä se ettei ole kokemusta huijareista. 

Yksinäisyys ei ole se syy huijatuksi tulemiseen vaan naisen yritys pariutua ylöspäin.

Luuletko, että tämä nainen ei olisi saanut omantasoistaan epäviehättävää ylipainoista suomimiestä?

On 100% varmuus, että tämä ulkomaalainen kuvissa esiintyvä mies on ollut tyyliin mallitasoa.

Vierailija
290/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys. Yli miljoona suomalaista asuu yksin. Ja ehkä se ettei ole kokemusta huijareista. 

Yksinäisyys ei ole se syy huijatuksi tulemiseen vaan naisen yritys pariutua ylöspäin.

Luuletko, että tämä nainen ei olisi saanut omantasoistaan epäviehättävää ylipainoista suomimiestä?

On 100% varmuus, että tämä ulkomaalainen kuvissa esiintyvä mies on ollut tyyliin mallitasoa.

Kummallinen ajatus, että ylipainoinen nainen ei voi saada vain ylipainoisen miehen. 

Vierailija
291/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli tarina, jossa eläkkeellä oleva, ennen vakavarainen nainen jatkoi rahanantamista huijarille, vaikka läheiset olivat jo vieneet jutun poliisille. Tämän naisen exä ja poika yrittivät estellä, mutta nainen ei uskonut.

Näillä hyväuskoisilla huijatuilla on vielä noin kultaisia läheisiä, ja silti eivät ymmärrä.

Vierailija
292/305 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanny eli suomalaisittain Tussu.

Aavistiko Tussu, että kaikki nauravat sille kun luritteli elämäntarinansa julkisesti iltapäivälehden toimittajatytölle?

Vierailija
293/305 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri eronnut, elämä ihan palasina ja mieli matala. En silti lankeaisi mihinkään huijauksiin enkä voi kuvitella meneväni edes treffeille jonkun muun miehen kanssa saati mennä sänkyyn. Ei musta ole vielä mihinkään vaan haluan nyt olla yksin. 

Et ole sen kummempi kuin kukaan muukaan. Sen todsitaa tuo viestisi.

Vierailija
294/305 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

DrPhillus kirjoitti:

Tää on aina tää sama kaava. Tietenkin joku ihku eksoottinen, timanttikauppias lentävällä matolla putoaa Keravalaiselle takapihalle on just hyvä. Ja kaikissa on aina huom raha: maksamalla vähän kynnysrahaa nyt, pääsee osallliseksi isommista timanttikaupoista Dubain basaareissa tms.

Ja, ei EI. Kuka tahansa ei voi haksahtaa näihin, kuka tahansa ei tule myöskään narkomaaniksi tai peliriippuvaiseksi. Villi arvaus, että aika paljon on kulutettu romcom/hollywood/naistenlehti-viihdettä ja se käsitys romantiikasta ja rakkaudesta on sitten tullut runnelluksi. Kurjaa sinänsä, että näin tehdään toisille.

Ei tietenkään kuka tahansa. Ne jotka ajattelevat että minä en ainakaan koskaan tuommoista, kompastuvat johonkin ihan muuhun. 

Vierailija
295/305 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli tarina, jossa eläkkeellä oleva, ennen vakavarainen nainen jatkoi rahanantamista huijarille, vaikka läheiset olivat jo vieneet jutun poliisille. Tämän naisen exä ja poika yrittivät estellä, mutta nainen ei uskonut.

Näillä hyväuskoisilla huijatuilla on vielä noin kultaisia läheisiä, ja silti eivät ymmärrä.

Siksipä ihmetyttääkin pankin rahaurkinta, kun eivät sitten kuitenkaan estä tällaista huijaamista vaikka väittävät että sitä pyritään estämään sillä että asiakkaan on pakko ilmoittaa mistä rahaa tulee ja miten paljon, sekä mihin rahaa menee.

Vierailija
296/305 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla näihin haksahdetaan nyt ja tulevaisuudessa, kuten kauneusleikkauksiin. Etukäteen tiedetään, että niihin sisältyy tietty riski, mutta houkutus on niin suuri, että se vaan ohitetaan. Ja sitten sanotaan jälkeenpäin, ettei ymmärretty riskiä. Jo 10 vuotta on julkisuuteen tullut varoittavia esimerkkejä niin rakkaushuijareista kuin kauneusleikkauksista, mutta aina löytyy uusia uhreja.

Mitä horiset? Maailmassa tehdään paljon epäonnistuneita kauneusleikkauksia, mutta niin tehdään myös onnistuneita. Katso vaikka Dove Cameronia ja Jennifer Lopezia.

297/305 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä jutussa kerrottiin, että tämä huijari (olevinaan) siirsi 20 000€ Fannyn kryptovaluuttatilille, mikä oli oikeasti ihan feikkitili feikkisivustolla, niin eikö yhtään Fanny ihmetellyt sitä, että tuntematon henkilö, jota ei ole koskaan tavannutkaan, noin vaan haluaa siirtää noin valtavan ison summan hänen tililleen?

Vierailija
298/305 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti Fannyn älykkyysosamäärä on hyvin alhainen.

Vierailija
299/305 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä pilkkaavat 'tyhmää Fannya' kun haksahti huijaukseen, mutta samalla itse kertoilevat, kuinka olivat narsistin kanssa suhteessa vuosia. Ihan samaa manipulointia ja lepertelyä nämä harrastaa ja ovat taitavia siinä.

Vierailija
300/305 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Fanny kertoi tästä. On tosiaan aivan erityislaatuinen huijaus jossa uhri koukutetaan sinne kryptomaailmaan.

Taisin matchata samaan verkostoon kuuluvan pari päivää sitten. Epäilykset heräsi heti, kuvat kuin mallikansiosta ja vikana joku auringonlaskukuva. Kaikki oli vaan liian hyvää ollakseen totta. Kertoi asuvansa Turussa ja olevansa joku home designer, mitä sitten tarkoittaakin mutta puhelinnumero oli Ranskassa. Kertoi etsivänsä vakavaa parisuhdetta mikä lähinnä nauratti minua ja kopypeistasi jostain nopsaan pitkät liirumlaarumit mitä se vakava parisuhde on. Laittoi jonkun selfien itsestään ja sekin joku mallipotretti jossain ulkomaisessa hississä, se mallipoju ei ollut edes minun tyyppiä. En tykkää edes noin sliipatuista. No oli jossain lauseessa aiemmin kuitenkin maininnut tämän sanan kryptovaluutta mikä tämän Fannyn jutun luettuani, aloin googlaamaan tinderhuijareista koska jo alusta lähtien epäilin tyyppiä mutta en edes tiennyt että on jotain kryptohuijareita, laittoi hälärit soimaan ja estin sitten koko tyypin mitään sanomatta.

Ei minulla ole tai olisi ollut rahaa mihinkään kryptoihin laittaa mutta jos vaivihkaa ujutetaan kokeilemaan ja muka ilman riskiä niin monikin kiltteyteen taipuvainen voi suostua. Kannattaa luottaa vaistoihinsa ja Fannyllakin ne kyllä varoitti mutta ohitti ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi