Miksi jotkut ovat aina siistejä ja jotkut homssuisia?
Ne homssuiset ovat vieläpä usein laittautuneet kauemmin kuin ne siistit.
Vaatteiden hinnasta tämä ei ole kiinni.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jos hiukset eivät pysy kuosissa muotoiluaineidenkaan avulla, kannattaa leikkauttaa kampaus, jota ei tarvitse laittaa.
Jos meikki ei pysy, valitse vain yksi tai kaksi kohtaa kasvoista, joita korostat meikillä, ja ole muuten ilman. Esimerkiksi ripsiväri ja kulmakynä tai huulipuna ja kulmakynä. Niin pariisittaretkin tekevät.
Jos vaatteet ovat se ongelma, valitse mahdollisimman yksinkertaisia yhdistelmiä. Esim. neulepaita ja housut, ei mitään toppi-neuletakki-huivi-hame-leggingsit-viritelmiä, joissa on enemmän mahdollisuuksia, että jokin on vinossa tai rytyssä.
Terveisin kantapään kautta oppinut
Punainen nenä kuultaa silti meikin läpi, kun on vaalea iho.
Minä joskus mietin, että olisiko
pitänyt heti alussa jättää (Savossa)
ehostukset ja kaunistukset pois..🤔
Ehkä intruder-mies ei olisi koskaan
minuun huomiotaan kiinnittänyt
meikittömänä saunanaamana?
Ei voi tietää, voin vain jälkiviistella. 🤨
Ei kannata introvertin daamin
arkeen liikaa tällätä, saa kenties
yksipuolisesti ihastuvan s3ksinvonkaajan
riesakseen. Autotonta kun on niin helppoa
stalkata/seurata.
Hompsut on keskustasta vasemmalle + persut ja fiksut on porvareita ja muuta älymystöä.
Mun hiukset on karheat, luonnonkiharat , mutta kuitenkin niin vähän etteivät ole kunnolla kiharat. Käyn säännöllisesti kampaajalla, on leikkaus ja raidat. Silti näyttävät homssuisilta.
Ihoni on herkkä ja punoittaa helposti, silmät arat ja vettyvät. Vaikka yritän meikata siististi, se punaisuus ja ihon kuivuus puskee läpi.
Pukeudun mielestäni hyvin ja kiinnitän siihen huomiota. Silti olen aika hajamielinen ja se lisää homssuista vaikutelmaa, kun on aina joku paita rytyssä tai helma vinossa.
Vierailija kirjoitti:
Yks sukulainen joskus sanoi ettei ikinä silitä mitään vaatteita. Sen kyllä huomaa välillä.
Varmaan minä. Vaikka silittäisinkin, niin omia teitään kähäröityvä kihara kyllä tekisi homssuksi itsekseen. Mutta ei haittaa, olen muuten ihan nätti!
Jos hiukset eivät pysy kuosissa muotoiluaineidenkaan avulla, kannattaa leikkauttaa kampaus, jota ei tarvitse laittaa.
Jos meikki ei pysy, valitse vain yksi tai kaksi kohtaa kasvoista, joita korostat meikillä, ja ole muuten ilman. Esimerkiksi ripsiväri ja kulmakynä tai huulipuna ja kulmakynä. Niin pariisittaretkin tekevät.
Jos vaatteet ovat se ongelma, valitse mahdollisimman yksinkertaisia yhdistelmiä. Esim. neulepaita ja housut, ei mitään toppi-neuletakki-huivi-hame-leggingsit-viritelmiä, joissa on enemmän mahdollisuuksia, että jokin on vinossa tai rytyssä.
Terveisin kantapään kautta oppinut