Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ovat aina siistejä ja jotkut homssuisia?

Vierailija
19.06.2023 |

Ne homssuiset ovat vieläpä usein laittautuneet kauemmin kuin ne siistit.

Vaatteiden hinnasta tämä ei ole kiinni.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika Saarikko on aina tyylikäs, vaikka ylipainoa on.

Hänellä on tosi hyvä iho. Sen lisäksi vielä hyvä kampaaja ja hänellä silmät loistavat innostuneena. Ja on oma tyyli, vaikka varmaan stailaajat jne ovat ehdottaneet taatusti vaikka miljoona kertaa jotain mustaa jakkupukua jne.

Vierailija
22/46 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa riippuu geeneistäkin, mutta useimmin ne siistit kyllä laittautuvat enemmän. Eivät esim. välttämättä meikkaa, mutta kiinnittävät ulkomuotoonsa enemmän huomiota.

Ja vaatteissakin on selkeitä laatueroja tiettyyn hintaluokkaan asti, halvimmat saavat kenet tahansa näyttämään homssuiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sukulainen joskus sanoi ettei ikinä silitä mitään vaatteita. Sen kyllä huomaa välillä.

Vierailija
24/46 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmastikin mauton ja homssuinen monenkin mielestä. Jokainen saa ajatella mitä haluaa

Vierailija
25/46 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hetken on hyvä kun laittautuu.

Mutta pian alkaa luonnonkiharat hiukset hapsottaa, vaikka mitä margariinia niihin vetelisi. Varsinkin jos tuulee.

Ja voi luoja, kun pipo on ollut päässä.

Meikit leviää heti kun lähtee ulos, vaikka miten olisi kallista ja vedenkestävää.

Valokuvissakin on aina joku ihan outo ilme. Vaikka kuvittelee hymyilevänsä, tuijottaakin kameraan silmät oudon näköisenä, ettei ne menisi kiinni.

Vierailija
26/46 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkihara tukka on aina pörrössä, minkäs teet, siistiä ja huoliteltua siitä ei vaan saa. Yritän sitten olla edes sillä coolilla tavalla homssuinen, että on kuitenkin puhtaat ja suht siistit, laadukkaat vaatteet (no okei koirankarvoja on aina) ja kevyt ehostus kasvoilla. Tuntuu että enempi meikki tekee vaan homssumman näköiseksi kuin kevyt, ainakin minut.

Vierailija
27/46 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symmetriset piirteet, kaunis iho ja hyvinlaitetut hiukset vaikuttaa eniten. Yksinkertaiset värittömät vaatteet kruunaa kokonaisuuden.

Hiukset voi olla sekaisin ja ihokin vähän huono (ei kuitenkaan punakka), jos vaan kasvonpiirteet on nätit.

Vierailija
28/46 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys. Ei ole varaa panostaa muuhun kuin halvimpaan. Joten hygieniatuotteet ja vaatteet halpisversioina (halpiskauppaketjusta pesuaineet ja vaatteet kirpparilta).

Vierailija
29/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ja hiustyyppi vaikuttaa enemmän. Rasvoittuva ja helposti punoittava iho ja ohuet, nopeasti rasvoittuvat hiukset = homssuinen. Tasainen iho ja tuuheat, ei rasvoittuvat hiukset = näyttää laittamattomana vain huolettomalta.

Vierailija
30/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina homssuinen, koska on luonnonkiharat hiukset ja ne ei asetu mitenkään järkevästi paikoilleen.

Vierailija
31/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hoikka, mutta aina homssuinen. Meikkaan huolellisesti, mutta sitten näytän vain tyhmältä, kun naama on ylihiottu, mutta hiukset räjähtävät ulos kampauksesta ja sukkahousuihin on tarttunut taas jostain karvoja. Ei toivoakaan ranskalaisesta huolettomuudesta.

Vierailija
32/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n huomioima asia johtuu laiskuudesta, sekä joidenkin ihmisen kyvyttömyydestä kehittää itseään ja tekemistään.

Vierailija
33/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni ulkonäköön tai vaatteisiin panostaminen laskee kun on arjessa kauhea kiire tms.

Vierailija
34/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n huomioima asia johtuu laiskuudesta, sekä joidenkin ihmisen kyvyttömyydestä kehittää itseään ja tekemistään.

No miten sitä tässä kehittyisi?

Vierailija
35/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä ja käyttämällä aikaa, kuten kaikissa muissakin asioissa.

Vierailija
36/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä, joiden ei tarvitse hoitaa ihoaan ja hiukset ovat paksut ja hyväkuntoiset, sen kuin laittaa esim. ponnarille. Toiset hoitavat ja puunaavat ihoaan, silti huonoa ihoa ei saa piiloon. Ja ohuiden hiusten kanssa voi väkertää vaikka kuinka, silti niitä ei saa näyttämään hyvältä. Jossain se yrittämisen raja tulee vastaan.

Vierailija
37/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin laittautunut osaavamman avustuksella ja olisin kerrankin lähes tyytyväinen näkyyn, niin silti hetken päästä näyttää kuin joku mikroräjähdys olisi pyyhkäissyt kaikesta vaivannäöstä sen siistin viimeisen silauksen pois. Ja tuo etenee, kunnes olen taas seinästä repäisty.

Ja sitten vielä pahempi, olen nähnyt videolta miten koko olemukseni ja eleet huokuu sellaista epäarvokasta sähellystä, mikä lisää homssuista vaikutelmaa, ja luultavasti ihan aiheuttaa sitä pysähtyneempäänkin kuvaan esimerkiksi asettamalla hiuksia moodiin hullu tiedemies. 

Vierailija
38/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku raja tässäkin. Selviän juhlista siistinä varomalla tuulta ja sadetta ja olen yleensä prepannut ihoa koko viikon kosteuttavilla naamioilla, mutta arkena ei voi koko ajan olla varpaillaan. Nenä valuu ja silmät vuotavat.

Vierailija
39/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, mitä pitää tehdä?

Vierailija
40/46 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin samaan juuri huomiota, kun olin kaverini kanssa lomamatkalla. 

Käytimme yhtä paljon aikaa laittautumiseen hotellilla. Meillä on sama maku ja vaatetyyli ja olemme saman ikäisiä. Noin 30 min myöhemmin minä olin jo homssuisessa tilassa, kun taas ystäväni oli kuin suoraan Voguesta vielä illalla. 

Tässä joitakin eroja, joita välillämme on:

1. Ystäväni tukka on piikkisuora ja laskeutuu kauniisti. Minulla on luonnonkihara pehko, joka menee pienestäkin tuulenvireestä linnunpesän näköiseksi.

2. Meillä molemmilla on ns. hyvä iho, mutta omani alkaa helposti punoittaa esim. kylmästä tai stressistä, ja lisäksi hiki alkaa valua.

3. Ystäväni koko olemus on elegantti ja rauhallinen, kun taas itse olen hössöttäjä, joka ilmeilee ja koheltaa. Tämä kävi hyvin selväksi esimerkiksi tilannekuvista, joita olimme ottaneet toisistamme. 

4. Vaikka keskustelussa on jo todettu, että lihavakin voi olla tyylikäs ja laiha homssuinen, mainittakoon vielä, että ystäväni on pitkä ja hoikka. Itselläni on leveä rintakehä ja tietysti lyhyet jalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi