Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarnalta tuli 2 viestiä että maksu erääntynyt. Kun menen klarnatilille katsomaan niin mitään ei ole erääntymässä?

Vierailija
19.06.2023 |

Mitäs tämä on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot rekisteröitynyt kahdella eri sähköpostilla. Mulle kävi noin

Vierailija
2/7 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tämäntyyppisiä enää noteeraa, enkä edes avaa. Kyberhyökkäyksiä/Huijauksia. Varo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, rekisteröidyin eri sähköpostilla niin sitä sai sitten ettiä ja haeskella. Annoin mennä perintään, perintäyhtiön kanssa on helpompi toimia kuin Klarnan eikä perintäkuluja tullut reilun parinsadan laskulle kuin parikymppiä.

Ja perintähän ei tarkoita samaa kuin ulosotto.

Vierailija
4/7 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tarkista kirjauduitko omille sivuille oikealla sähköpostiosoitteella. Ja varmista myös että kyseessä ei ole mikään huijaus viesti.

Vierailija
5/7 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilaus ja tili on eri sähköpostilla, niin sitten sitä laskua ei löydy mistään. Ei voi myöskään olla kahta eri tiliä. Ihan syvältä.

Vierailija
6/7 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin oli yllätys, että H&M:ltä tehtyjen ostosten Klarna-laskut ei näy Klarnan omilla sivuilla vaan ainoastaan H&M:n sivuilla sillä oman profiilin laskutusosiossa. Ilmeisesti joku erillissopimus tai vastaava. Kannattaa tarkistaa mikä on laskuttava yritys ja katsoa ko. yrityksen sivuilta näkyykö siellä laskuja.

Vierailija
7/7 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai niillä asiakaspalvelu mistä kysyä?