Jos olet työtön, kerro osaamisesi, niin mietitään sulle sopiva työ
Autetaan työttömiä löytämään töitä. Kerro mikä on kokemuksesi/osaamisesi, niin ehdotamme mahdollisia työpaikkoja.
Kommentit (35)
Minulla on ihmislihaan suuri himo.
Kerro mielummin jotain työjohtajia keltä saa heti hommia.
Se työjohtaja voi valtuuttaa jonkun opettamaan tai kenkää.
Peruskoulu.
Osaan englantia.
Ruotsia en osaa koska ei kiinnostanut sitä oppia ja se vähä mitä opin ei enää ole mielessä.
Hyvin pitkä työttömyysputki päällä.
Mt-ongelmia iso liuta.
Vierailija kirjoitti:
Osaan näytellä, osaan kertoa ja kirjoittaa tarinoita, osaan kirjoittaa lyriikoita, osaan tulla toimeen lasten ja nuorten kanssa, osaan lukea ihmisiä, osaan myös pelata sulkapalloa. Merkonomin perustutkinnon käyneenä osaan piipata kaupan kassalla tuotteet ja rahastaa asiakkaat (osaan siis käyttää kassakonetta) osaan hyllyttää ja vastata tuotesijoitrelusta, osaan tehdä inventaarion, osaan auttaa asiakkaita pulmien ja vaikeiden tilanteiden kanssa, osaan tehdä kirjanpitoa ja taloushallintoa.
Perustat oman yrityksen, joka on jonkinmoinen kirjoituskerho lapsille ja nuorille.
Olen tehnyt rakennustöitä 14 vuotiaasta asti. 14 vuotiaana kesätöissä aloitin talon maalauksessa kunnan rakennus virastossa. Koulut kävin amiksen puupuolen ja kävin myös tikkurilan maalauskoulun. Töitä tein armeijan jälkeen 10 vuotta korjausrakentamisen parissa nuorena. Remontoin kaikenlaisia vanhoja taloja jotka oli 100 vuotta sitten hirrestä tehty. Taloihin veistin käsin uusia hirsiä ja taloja paikkailtiin ja remontoitiin. Oon tehnyt raksatöitä Puurakentamisen parissa. Kesäisin olen ollut myös festareilla rakentamassa lavoja. vuosina 2000-2010. 2013 jälkeen oon ollut virallisesti työtön mutta olen silti tehnyt puutarhatöitä ja kaikenlaista.
Työtön mies kirjoitti:
Olen tehnyt rakennustöitä 14 vuotiaasta asti. 14 vuotiaana kesätöissä aloitin talon maalauksessa kunnan rakennus virastossa. Koulut kävin amiksen puupuolen ja kävin myös tikkurilan maalauskoulun. Töitä tein armeijan jälkeen 10 vuotta korjausrakentamisen parissa nuorena. Remontoin kaikenlaisia vanhoja taloja jotka oli 100 vuotta sitten hirrestä tehty. Taloihin veistin käsin uusia hirsiä ja taloja paikkailtiin ja remontoitiin. Oon tehnyt raksatöitä Puurakentamisen parissa. Kesäisin olen ollut myös festareilla rakentamassa lavoja. vuosina 2000-2010. 2013 jälkeen oon ollut virallisesti työtön mutta olen silti tehnyt puutarhatöitä ja kaikenlaista.
Virheesi on että olet suomalainen ja ulkomaalaiset saa töitä nykyään
Olen maailmanluokan prokrastinaattori, tosin ilman tutkintoa.
Harvat meistä huippuluokan prokaajista osaa tehdä työnsä täysin etänä, mutta minäpä pystyn siihen.
Osaan syödä paljon ja myös tuottaa paljon kakkaa joka päivä.
Osaan kaupan ja asiakaspalvelun työt, hygipassikin löytyy, suomi ja englanti taipuu, ruotsi vain vähän, osaan opettaa muttei opettajan koulutusta, tulen toimeen kaikkien kanssa, matikkapäätä löytyy mutta ei kokemusta esim kirjanpidosta vaikka siihenkin on ikivanha koulutus.
Etänä voisin tehdä jotain lisää koska yhteiskunta ei hyväksy sitä että ihminen elää osa-aika tai pätkätöillä. Käy vaikka seksichatin työntekijä provikkapalkalla, mutta ei sellaista taida olla rehellisesti suomalaisen työnantajan työntekijänä 🤣
Ei sitä työtä kuule miettimällä saa. Osaan ajatella ihan itsekin.
Osaan haukkua hyvin naapureita niiden parveketupakoinnista.
Osaan valokuvata, editoida kuvia, olen ratkaisukeskeinen ja omaan hyvän mielikuvituksen. Olen opiskellut markkinointia, brändäämistä, yrityksen imagoasioita, tuotesuunnittelua. Olen tehnyt erilaisia nettisivuja ohjelmien avustuksella, hoitanut someja ja suunnittellut tapahtumia, somesisältöjä/markkinointia. Osaan budjetoida. Osaan myös jonkun verran remontoida, "tuunata" ja muutenkin tykkään käyttää luovuutta moniin asioihin.
Olen sadisti ja nautin kivun tuottamisesta toisille.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi. Kokemusta aspasta livenä, puhelimessa ja chatissa. Järjestelmällinen, rauhallinen "hätätilanteessakin", hyvä mielikuvitus ja kyky tulla toimeen kaikkien kanssa. Ongelmana paikkakunta josta en voi muuttaa pois eikä täällä ole paljon työmahdollisuuksia.
Aspaa voi moneen puhelinpalvelufirmaan tehdä etänä.
Tälle olis kyllä mielenkiintoista jos jonkun keksis. Lisätä vielä, että digitaalinen puoli ei hallinnassa/kiinnosta