Jos olet työtön, kerro osaamisesi, niin mietitään sulle sopiva työ
Autetaan työttömiä löytämään töitä. Kerro mikä on kokemuksesi/osaamisesi, niin ehdotamme mahdollisia työpaikkoja.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin tulee vihaketju työttömiä kohtaan, joten jätän kertomatta.
No en tiedä muista mutta itse rekrytointikonsulttina antaisin mielelläni vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Osaan ottaa hyvin suihin.
Toimitusjohtaja!
Neeeext!
Osaan näytellä, osaan kertoa ja kirjoittaa tarinoita, osaan kirjoittaa lyriikoita, osaan tulla toimeen lasten ja nuorten kanssa, osaan lukea ihmisiä, osaan myös pelata sulkapalloa. Merkonomin perustutkinnon käyneenä osaan piipata kaupan kassalla tuotteet ja rahastaa asiakkaat (osaan siis käyttää kassakonetta) osaan hyllyttää ja vastata tuotesijoitrelusta, osaan tehdä inventaarion, osaan auttaa asiakkaita pulmien ja vaikeiden tilanteiden kanssa, osaan tehdä kirjanpitoa ja taloushallintoa.
Merkonomi. Kokemusta aspasta livenä, puhelimessa ja chatissa. Järjestelmällinen, rauhallinen "hätätilanteessakin", hyvä mielikuvitus ja kyky tulla toimeen kaikkien kanssa. Ongelmana paikkakunta josta en voi muuttaa pois eikä täällä ole paljon työmahdollisuuksia.
Olen nyrkkeilijä ammatiltani ja voin tulla nuijimaan aloittajan erittäin huolella.
Talvella lakaisin koneenkuljettaja ja kesällä kansakoulun opettaja.
Huoltoasentaja/Ylioppilas/Datanomi
Olen hyvä seilaamaan, nykyään 30H/kk töitä, bruttona 2400€/kk
Ai että Suomessa on helppo vältellä töitä, kiitos kassa ja ansiosidonnainen.
Kyllä minä tiedän mikä olisi minulle sopiva työ, useampiakin vaihtoehtoja. Ongelma on vain se, että en pääse mihinkään työhön, vaikka työpaikka olisi samaa alaa mitä olen tehnyt aiemminkin, tai ilmoituksessa lukee, että ei kummempia vaatimuksia, työnantaja perehdyttää työhön, ei vaan pääse. Kumminkin samat ilmoitukset ilmestyvät aina uudelleen ja uudelleen työkkärin sivuille.
Koko työvoimapula -väite haisee valheelle...
Suurin ongelmani on toistuvat psykoosit ja vakava masennus mitkä aiheuttaa valtavaa väsymystä ja keskittymiskyvyttömyyttä.
Minulla on sosiaalialan koulutus mutta olen huono ihmisten kanssa noiden sairauksien takia.
Ikää liikaa, yli 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi. Kokemusta aspasta livenä, puhelimessa ja chatissa. Järjestelmällinen, rauhallinen "hätätilanteessakin", hyvä mielikuvitus ja kyky tulla toimeen kaikkien kanssa. Ongelmana paikkakunta josta en voi muuttaa pois eikä täällä ole paljon työmahdollisuuksia.
Hätäkeskuspäivystäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäkeskuspäivystäjä.
Ruotsikielen taito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäkeskuspäivystäjä.
Voiko tehdä etänä, muutto ei tosiaan mahdollinen eikä hätäkeskuspäivystystä taida olla edes ihan muutaman sadan kilsan päässä.
Osaaminen on sellaista jolle on kysyntää mutta minulla on kovia traumaoireita jotka näyttäytyvät työnantajalle varmaan jonain mt-ongelmana.
Haluan työskennellä yksin. En yrittäjänä.
- +-**
- osaan kirjoittaa hyvin ja minulla on hyvä mielikuvitus
- olen empaattinen ja tulen toimeen hyvin kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta en pidä asiakaspalvelutyöstä
- olen työskennellyt markkinoinnin parissa, mutta kaipaan uranvaihdosta
- haluan työn, jota voi tehdä kokonaan etänä
- olen yrittäjähenkinen
Tästäkin tulee vihaketju työttömiä kohtaan, joten jätän kertomatta.