Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastus toiseen kehittyä hitaasti ja suhde lämmetä ajan kanssa?

Vierailija
18.06.2023 |

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Olen tavannut mukavan ja monin tavoin hyvän puolisoehdokkaan jolla on samanlaiset tavoitteet elämälle, näitä on todella harvassa. Mutta en koe olevani ihastunut. Toinen tuntuu turvalliselle, mutta en tunne kipinöitä. Voiko rakkaus roihahtaa ajan kanssa suhteen syventyessä?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut vain kaksi kertaa tosissani. Toiseen rakastuin heti ja toisen kanssa katselimme toisiamme pitkään kunnes mies teki aloitteen tutustumiseen.

Nuorena tein sellaisen virheen, että päätin alkaa suhteeseen yhden miehen kanssa, josta en ollut lähtökohtaisesti kiinnostunut, vaan olin pitänyt häntä aika outona. Ajattelin kokeilla, että onnistuisiko suuteleminen hänen kanssaan, ja onnistuihan se todella tulisesti. Kuvittelin sitten sen tietoisesti sytytetyn eroottisen roihun rakkaudeksi. Se oli suuri virhe. Ei olisi ikinä pitänyt kokeilla kepillä jäätä sen miehen kanssa, josta vaistoni oli varoittanut. Tuli pahaa jälkeä siitä suhteesta.

Mielestäni sen oikean ihmisen kanssa asiat menevät luonnollisesti, ei tarvitse väkisin yrittää tai keinotekoisesti lietsoa tunteita ja vetovoimaa. 

Vierailija
102/104 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI !

SE ON YKSI KATSE JA SIINÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan tapahtunut niin, että olisin alkanut tapailla jotakin ihan mukavaa miestä ja tunteet olisi syttyneet vähitellen ajan kanssa. Pari kertaa oli niin, että olimme jo valmiiksi tosi kiinnostuneita toisistamme ja olimme odottaneet kovasti ensimmäisiä treffejä. Kolmea tai neljää miestä tapailin aivan turhaan kun en ollut yhtään ihastunut ja tiesin, että tilanne ja tunteeni eivät tule siitä koskaan muuttumaan. 

Teininä tutustuin yhteen poikaan, joka olisi voinut olla pitkäaikainen ja hyvä poikaystävä. Hän halusi heti pitää kädestä kiinni, pussata ja tapailla. Menin ihan lukkoon kun en osannut suudellakaan. Se juttu olisi voinut onnistua vähän vanhempana. 

Vierailija
104/104 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla se tietty vetovoiman tunne kuitenkin olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi