Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylioppilaslehti: Korkeakoulutettu nainen, kuinka likaiseen hippiin tyydyt

Vierailija
18.06.2023 |

https://ylioppilaslehti.fi/2023/05/korkeakoulutettu-nainen-kuinka-likai…

Helsinkiläisenä, korkeastikoulutettuna, vastavalmistuneena sinkkunaisena ihan samaa mieltä. Tarjolla olevat miestyypit palstalla olleen avauksen mukaisia. Jos erehtyy löytämään koulutetun miehen Tinderistä, on joko työnarkomaani tai pelimies. Missä normaalit, korkeastikoulutetut (=yliopisto) miehet pyörivät, ei heitä löydä (ole) mistään??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, taas sinkkunaiset vaativat lääkäri-juristi-lentokapteenia omaksi kullaksi? Harrastuksena varmaan mielellään vuorikiipeily etc. Naiset: Mitä teillä on tarjota miehelle?

Vierailija
2/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa korkeasti koulutetun naisen kanssa ja toimin asiantuntijatehtävissä valtiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti aito hippi-ihminen on parempi kuin valkokaulus narsisti.

Vierailija
4/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on puhdas, eikä ole elätti. minimi 80kg.

Vierailija
5/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo koulunsa kesken jättäneet ovat epäluotettavaa seuraa. Joukossa myös narsistisia piirteitä ilmentäviä elämäntaitelijoita.

Vierailija
6/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on paikkakuntasi Helsinki. Eihän siellä ole kunnon miehiä enää, ainoastaan tummempia kädellisiä tai näitä neitimäisiä hippi-miehiä.

Muut miehet haluaa mm omakotitalon ja auton, ei suurimmalla osalla ole pk-seudulla sellaisiin mahdollisuutta.

Vierailija
7/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvät on varattu. Ne pariutuu jo melko nuorena ja parisuhteet on pitkiä, eikä ne kauaa pysy sinkkumarkkinoilla vaikka eroaisivatkin. Siksi vaatii hyvää tuuria löytää sellainen. Omani löysin jo opiskelijana, enkä aio luopua 🥰

Vierailija
8/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit fiksut miehet ovat persuja. Nauttikaa vaan hippienne kanssa olemisesta.

Vierailija
9/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt lukea juttua ihan jo otsikon vuoksi, mutta itse otin amisduunarin. Varmaan sitten tyydyin paskaiseen bensalenkkariin ton kirjoittajan mielestä?

Oikeasti mieheni on mua fiksumpi monessa asiassa, kätevä käsistään, huolehtii kyllä hygieniastaan ja tienaakin mua paremmin.

Vierailija
10/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hieman kieli poskessa kirjoitettu kolumni, en ottaisi yksyhteen liian vakavasti.

Vierailija
11/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on paikkakuntasi Helsinki. Eihän siellä ole kunnon miehiä enää, ainoastaan tummempia kädellisiä tai näitä neitimäisiä hippi-miehiä.

Muut miehet haluaa mm omakotitalon ja auton, ei suurimmalla osalla ole pk-seudulla sellaisiin mahdollisuutta.

Näin on marjat. Jos on asuttava helsingissä niin sitten on tyydyttävä hippiäiseen.

Vierailija
12/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOKUN EI TÄÄLLÄ OLE KUN NÄITÄ PERKELEEN HIPPEJÄ! Ylivoimaisesti seksikkäin mies jonka olen kohdannut täällä raitiovaunuverkon varrella on lähikaupan myyjä, jolla on atooppinen iho ja kaulatatuointeja. Mutta eikös tuokin ole varattu.

Vierailija
13/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossainhan joku toope väitti että nuorten naisten yksinasumisen lisääntymlnen kertoisi parisuhdemallien murroksesta. No, paikkansapitämätön väite tuokin.

Vierailija
14/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NOKUN EI TÄÄLLÄ OLE KUN NÄITÄ PERKELEEN HIPPEJÄ! Ylivoimaisesti seksikkäin mies jonka olen kohdannut täällä raitiovaunuverkon varrella on lähikaupan myyjä, jolla on atooppinen iho ja kaulatatuointeja. Mutta eikös tuokin ole varattu.

kaulatatuointeja :), koita etsiä vankiloista voi löytyä korvaaja.

Vierailija
15/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vesi tuolta valui lattiakaivoon kun jalkojaan kerrankin pesi. En nyt ihan tyytyväinen sentään ole kuitenkaan. 

Vierailija
16/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen hippi on toisinpäin hikainenlippi. Ulkomaiden sinkut? Jos ei siis kikattavia mieslapsia oteta lukuun.

Vierailija
17/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen erästä varsin naisvaltaista alaa yliopistossa ja käyn säännöllisen epäsäännöllisesti tapahtumissa. Koko tänä aikana en ole saanut yhtäkään lähestymistä naisilta missään yliopistoon liittyvissä jutuissa. Ihan puppua tuokin kirjoitus. 

Vierailija
18/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo koulunsa kesken jättäneet ovat epäluotettavaa seuraa. Joukossa myös narsistisia piirteitä ilmentäviä elämäntaitelijoita.

Sopisi kyllä mulle sitten, koska olen itse tuollainen. En tosin asu Helsingissä.

Vierailija
19/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen erästä varsin naisvaltaista alaa yliopistossa ja käyn säännöllisen epäsäännöllisesti tapahtumissa. Koko tänä aikana en ole saanut yhtäkään lähestymistä naisilta missään yliopistoon liittyvissä jutuissa. Ihan puppua tuokin kirjoitus. 

pitää ottaa huomioon, että aina kun puhutaan miehistä, puhutaan niistä parhaista 20%.

Vierailija
20/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää ottaa huomioon, että aina kun puhutaan miehistä, puhutaan niistä parhaista 20%.

Näinhän se on - ylipäänsä koulutettu mies ei riitä, vaan lisäksi täytyy olla ulkonäköä (pituus, rasvaprosentti, lihakset näkyvillä), oikeat harrastukset (mielellään purjehdus tai vastaava) jne. Ei paljoa miehiä jää enää jäljelle.