Sitä saa mitä tilaa
Miestä ei ole aikoihin kiinnostanut seksi. Juo mieluummin. En saa läheisyyttä, hellyyttä tai huomiota häneltä enää. Kun ei kerran haluja hänellä ole niin miksi vaivautua.
En ole pettänyt, mutta on alkanut tuntua, että tällä tavalla suorastaan ajaa mut toisen miehen syliin. Senon vaan ajan kysymys kun vastaan tulee joku jolta näitä saa ja sitten mies ihmettelee että mites näin, ilman mitään ongelmia. Olen koittanut keskustella mutta eihän ne halut sillä parane. Ennenkuin joku patistaa mua laihduttamaan, niin se on mies joka on kasvattanut kunnon rantapallon. Mä olen vasta nelikymppinen, hän 10v vanhempi. Ollaan oltu 25v yhdessä.
Miten tuon miehen saisi tajuumaan etten ole itsestäänselvyys?
Kommentit (7)
Puhuukin mulle alentavaan sävyyn: no sanotaan nyt sitten niin, että sinäkin ymmärrät.. kun selittää mulle jotain. Tää tapahtu vartti sitten, niin puhuu mulle vähän väliä.
Hän eii halua kuitenkaan erota. Miksi sitten on mun kanssa, jos seksi tai läheisyys ei kiinnosta, mikään yhteinen tekeminen ei kiinnosta, miten hän voi tyytyä seksittömään liittoon? No niin, kun ei halua seksiä, niin ei kai se ongelma hänelle ole. Luulisi silti tajuavan, etten mä aio selibaatissa elää. Tai loppuelämää uneksia miehestä, joka ottaisi syliin ja suutelisi.
Eikös se ole hyvä asiat, jos tilaat pitsan ananaksella saat pitsan ananaksella.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole hyvä asiat, jos tilaat pitsan ananaksella saat pitsan ananaksella.
Eihän tää tämmöistä ole ennen ollut. Enhän mää olis ikinä tommosta ottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän eii halua kuitenkaan erota. Miksi sitten on mun kanssa, jos seksi tai läheisyys ei kiinnosta, mikään yhteinen tekeminen ei kiinnosta, miten hän voi tyytyä seksittömään liittoon? No niin, kun ei halua seksiä, niin ei kai se ongelma hänelle ole. Luulisi silti tajuavan, etten mä aio selibaatissa elää. Tai loppuelämää uneksia miehestä, joka ottaisi syliin ja suutelisi.
Kuitenkin toivoo että teet ratkaisun ja lähdet? On mukavuudenhaluinen?
Näitä kaljankittaajia on joka nurkalla.
Heivaa se pelle pois nurkista ja etsi itsellesi mies joka käyttää aikansa muuhun kun juopotteluun.
Saattaa tosin olla vaikea löytää sellaista
Mies 50+
Älä nyt kuitenkaan petä. Eroa rehellisesti ja etsi uusi.