Tinderin profiilit, jotka vedät vasemmalle
Moi!
Varmaan tuhat keskustelua näihin liittyen jo aikaisemmin, mutta siis millainen miehen tai naisen profiili lähtee sinulta tyypillisesti vasemmalle, vaikka ulkonäkö olisikin ok? :D
Mua henkilökohtaisesti kummastuttaa sellaiset, jotka hakee Tinderistä instaseuraajia, joita ainakin naisissa on paljon.
Kommentit (73)
Ihan samoja kuin muillakin: kuvat lapsista, horoskoopit, eroottiset poseeraukset.
Oliko nämäkin jo: keskisormen näyttäminen ja muu tuimailu kameralle, lihasten pullistelu peilin kautta, tupakat ja kaljat kuvissa, kuva auton kuskin paikalta ja muutkin autokuvat, romanttiset poseeraukset exille.
Kertoisiko joku mies, miksi teillä on omia lapsuudenkuvia? Ei naista kiihota ajatella miestä lapsena, eikä vieraiden ihmisten valokuva-albumien sisältö kiinnosta ketään. Mikä niissä on ideana?
Valheellinen maailma joten en vetele mitään mihinkään suuntaan.
Minut swaipataan aina vasemmalle. Kerron biossa mistä asioista nautin elämässäni, mitä teen työkseni ja mitä haluan tulevaisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoja kuin muillakin: kuvat lapsista, horoskoopit, eroottiset poseeraukset.
Oliko nämäkin jo: keskisormen näyttäminen ja muu tuimailu kameralle, lihasten pullistelu peilin kautta, tupakat ja kaljat kuvissa, kuva auton kuskin paikalta ja muutkin autokuvat, romanttiset poseeraukset exille.
Kertoisiko joku mies, miksi teillä on omia lapsuudenkuvia? Ei naista kiihota ajatella miestä lapsena, eikä vieraiden ihmisten valokuva-albumien sisältö kiinnosta ketään. Mikä niissä on ideana?
Lapsuudenkuvien lisäksi nuoruudenkuvat tai nuorena aikuisena otetut. Melkein kaikki meistä näytti 20+-ikäisenä paremmalta kuin nykyään (oon 50), mutta se oli silloin se. Tieto ei oo mitenkään tarpeellinen nyt.
Jos kuvassa näytetään kieltä, tai on sivusiilikampaus, näkyvät tatuoinnit, elämänkoulutausta, selvästi ylipainoinen, jokin koiraharrastus, hevosharrastus tai harrastaa jotain joukkueurheilua.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tosin myöntää että horoskoopin mainitsemisen perusteella en voi karsia, koska muuten jäisi vain 1 %. Vasuriin laitan jos horoskooppi on ainoa tieto tai erikseen mainittu tekstissä.
Lisään että jos on valinnut muut perustiedot mutta ei mainitse "rokotettu", niin nämä antivaxxerit menevät suoraan vasuriin. Ja jos on "ei rokotettu" tai "en halua kertoa", niin ne nyt itsestäänselvästi vasemmalle.
En tässä nyt akuutisti koronaa pelkää, mutta en halua tapailla hörhöjä.
- profiilissa on mainittu tulot tai muuta omaisuudesta
- pituus mainittu
- kuvissa on autoja, moottoripyöriä tai muuta vastaavia
- profiiliteksti puuttuu tai on huono
- pelkkiä ryyppykuvia
- metsästys ja kalastuskuvat
- mies kertoo haluavansa vakituisen parisuhteen tai lapsia
Olen 36-vuotias heteronainen, joten nuo mainitut kohdat koskevat siis miesten profiileja.
Vierailija kirjoitti:
Valheellinen maailma joten en vetele mitään mihinkään suuntaan.
Profiilit eivät vastanneet kovin hyvin reaalimaailman tilannetta. Olen vuosien mittaan välillä kokeillut tinderiä ja käynyt treffeillä kymmenien miesten kanssa. Joka kerta pettynyt. Nykyään liikenteessä entistä enemmän todella passiivisia suomalaisia tai sitten ulkomaalaisia feikkiprofiileja. Ei jaksa enää. N41
Tantra/joogamiehet saa ruksia. Samoin isukit ja kaljasiepot sekä ylipainoiset. Sitten jäljelle jää jokunen autisti tai pelimies. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Samoin itse vedän vasuriin jos on kuvia lasten kanssa. Lasten kuvia ei hitto soikoon levitellä missään tindereissä. Aivan ihme touhua.
Mä ilmiannan kaikki profiilit, joissa on kasvokuvia lapsista. Lapset eivät Tinderiin todellakaan kuulu ja se on myös käyttöehdoissa kielletty. Vaikka ei olisikaan, lasten kuvien laittaminen deittisovellukseen kertoo ihmisen arvostelukyvystä kaiken oleellisen.
En ymmärrä naisten tinderöintiä. Olen monta kertaa tässä auttanut naiskavereitani.
Itse näen miehestä miehenä ensi vilkaisulla, että kannattaako tykätä vai ei. En ymmärrä miten nuoret naiet lankesivat hetki sitten tuohon "Jimiin", joka kusetti kaikilta rahat. Itse näin iltalehden kuvista heti miehenä, että mikä tuo on miehiään.
Ja ne "kalamiehet" kannattaa swaita veks heti. Jos ei tuon enempää mielikuvista ole, niin huh ei. Ymmärrän kyllä mitä miehet sillä miehet hakevat, mutta ei herran isä...
Svaippaan vasemmalle:
- jos kasvot on rumat
- jos kroppa ei ole makuuni
- jos kaikki kuvat otettu yläviistosta
- hipit ja polyt
Jos aikaisemmin eteen tullut profiili tulee uudestaan vastaan niin menee vasemmalle, vaikka olisin siitä tykännyt edellisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit, oli ne mitä tahansa. Vaikka eläimistä pidänkin en halua lemmikkejä.
Minulla ei ole ihan ehdoton, mutta koiralliset karsin pois, koska ne sitovat ihan liikaa ja eläminen pitää tahdittaa niiden tarpeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tosin myöntää että horoskoopin mainitsemisen perusteella en voi karsia, koska muuten jäisi vain 1 %. Vasuriin laitan jos horoskooppi on ainoa tieto tai erikseen mainittu tekstissä.
Lisään että jos on valinnut muut perustiedot mutta ei mainitse "rokotettu", niin nämä antivaxxerit menevät suoraan vasuriin. Ja jos on "ei rokotettu" tai "en halua kertoa", niin ne nyt itsestäänselvästi vasemmalle.
En tässä nyt akuutisti koronaa pelkää, mutta en halua tapailla hörhöjä.
Oikeastaan ylipäänsä mikään maininta rokotukseen liittyen on vähän turn off. Who cares?
Vierailija kirjoitti:
Koiralliset karsin pois, koska ne sitovat ihan liikaa ja eläminen pitää tahdittaa niiden tarpeiden mukaan.
Jep. Tiedän jopa naisen, jonka koko elämänrytmi meni niiden koiriensa mukaan, hyvä kun töissä pystyi käymään. Hänen oma unirytmikin oli sellainen, että kun koirat meni yöpuulle niin emäntäkin läksi heti perässä nukkumaan. Ja tietenkin samaan sänkyyn..
Naiset lähtevät vasemmalle jos on:
-ruma
-lihava
-koiria
-liikaa lapsia (3+)
-polyamoria/panseksuaali/whateverthefuck
-new age- hörhöily
-feminismi tai muu sairaalloinen vasemmistolaisuus
-varoitusväri hiuksissa (kertoo yleensä edellisestä pointista)
-ei kuvaa
-ei tekstiä
-ei kotipaikkakuntaa (en jaksa mitään kaukosäätöjä enää)
-lävistyksiä/tatuointeja
En käytä Tinderiä, koska olen naimisissa ja se on suunnattu moraalittomille ihmisille, jotka etsivät esiaviollista seksiä
Miehillä kuvat, joissa poseerataan viekoittelevasti sängyssä ilman paitaa :D Alan nauraa joka kerta, kun näen tällaisen. Paidattomuus kuvissa on muutenkin turn-off, ehkä jonkun muun ottama rantakuva menettelee, mutta kaikki tuhnuiset paidattomat peiliselfiet on yök.