Tinderin profiilit, jotka vedät vasemmalle
Moi!
Varmaan tuhat keskustelua näihin liittyen jo aikaisemmin, mutta siis millainen miehen tai naisen profiili lähtee sinulta tyypillisesti vasemmalle, vaikka ulkonäkö olisikin ok? :D
Mua henkilökohtaisesti kummastuttaa sellaiset, jotka hakee Tinderistä instaseuraajia, joita ainakin naisissa on paljon.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvasta näkee, että on exän ottama?
No yleensä nämä tunnelmallisessa ravintolassa otetut kuvat. Miehen ilme ja se miten on tilanteeseen laittautunut kertoo paljon. En usko että sellaisia kuvia otetaan äijäporukalla. Sama jotkut reissukuvat.
Törmäsin tinderissä äskettäin exään, jolla oli yllätys yllätys mun ottamia kuvia siellä. Yhdessä oli mun pehmolelukin. Ei tuntunut kauhean kivalta näinkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
-ei tekstiä (ei saa mitään otetta, onko vaan kattelemassa?)
-ei kuvaa (hämärää touhua)
-avoin suhde, polyt yms. säädöt (ei oo mun juttu)
-new age / horoskooppihörhöilyt (ei mun juttu)
-kaikki kuvat baarista tai drinksut kädessä (etsii varmaan seuraa viihteelle tai kevyellä mielellä)
-pro studiokuvia (joku malli, tuskin kelpaisin hänelle, tulee mieleen myös että onko nyt vapaalla vai promoamassa itseään)
-suttuiset vessaselfiet (antaa alkkismaisen kuvan)
Studiotason kuvat ovat normi Itä-Euroopassa,Turkissa ja Balkanilla. Paikallinen deittailukulttuuri eroaa selvästi Pohjoismaista. Totta, sinne ei kaivata anteeksi pyytelevää kitupiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
- Omistaa ison koiran (pelkään koiria, erityisesti isoja) ja muutkin lemmikit jos tilanne se, että lemmikki on yhteinen exän kanssa.
"Mäyräkoiran vuoroviikkoisi :)" tuli yhdessä vaiheessa vastaan. Joo ei kiitos.
Aika samat turn-offit kuin muillakin:
- Kaikki viittaukset seksiin
- Lasten kuvat profiilissa
- Kaikki profiilit joissa ei ole kasvokuvaa
- Profiilit joissa lukee mitään poly/ems ynm. lyhenteitä
- Profiilit joissa pelkkiä emojeja
Itse vedän miehenä vasemmalle seuraavat vaikka olisikin ihan ok näköinen nainen
- Feminismi
- Ylipainoinen (olen itse hyvässä kunnossa)
- Liian paljastavat kuvat/etsii lyhyttä juttua
- Lyhyt tukka/siili/kalju
- "En tarvitse miestä, mutta.." tai "En nyt täältä sinäänsä etsi mitään mutta tulin vain katselemaan" biossa
Jos mies ilmoittaa opiskelevansa/opiskelleensa kauppiksessa. Ehkä minulla on käynyt huono tuuri mutta huomattavan suuri osuus tapaamistani kauppislaisista on ollut melko törppöjä (leveilevät rahoillaan tai omalla erinomaisuudellaan ja/tai vähättelevät muita).
Kerran ajauduin tinderissä keskustelemaan erään miehen kanssa jonka profiilista ei käynyt ilmi hänen alansa. Keskustelu ajautui melko nopeasti siihen että hän keskittyi lähinnä itsensä kehumiseen ja muiden lyttäämiseen. Yritin antaa hänelle mahdollisuuden mutta lopulta hän vain oli niin kertakaikkisen ääliömäinen etten enää jaksanut. Lähinnä nauratti kun lopuksi selvisi vielä että hän oli kauppatieteiden maisteri. Eipä ainakaan onnistunut todistamaan ennakkoluulojani vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
-kaikki kuvat baarista tai drinksut kädessä (etsii varmaan seuraa viihteelle tai kevyellä mielellä)
-pro studiokuvia (joku malli, tuskin kelpaisin hänelle, tulee mieleen myös että onko nyt vapaalla vai promoamassa itseään)
Studiotason kuvat ovat normi Itä-Euroopassa,Turkissa ja Balkanilla. Paikallinen deittailukulttuuri eroaa selvästi Pohjoismaista. Totta, sinne ei kaivata anteeksi pyytelevää kitupiikkiä.
Uskon että näin on. Emme elä onneksi itä-euroopassa.
Tietysti ne perus: lapset, tupakointi, tyhjä profiili, kysyjoskiinnostaa jne itsestäänselvyyset.
Lisäksi
Mikä tahansa ruokafiksaatio. "Tykkään hyvästä ruoasta" no voi mikä ihme, niin jokaikinen muukin! "Ananas ei kuulu pizzaan" ketä nyt vtt oikeasti kiinnostaa. "Food is life" joo ja happi ja vesi myös, Sherlock.
Positive vibes only yms toksinen positiivisuus.
Pelkkä pituus, tai pituus ja "kun sillä kerran on väliä" 🤮. Selvästi en ole näiden tyyppiä.
Kaikki hippipska, oli se sitten "spirituaalisuus" tai jooga tai horoskooppimerkin mainitseminen.
Kaikki kuluneet copypaste-vitsit.
Ja siinäpä tuleekin jo noin > 95% pyyhittyä vasemmalle jo pelkän profiilin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ne perus: lapset, tupakointi, tyhjä profiili, kysyjoskiinnostaa jne itsestäänselvyyset.
Lisäksi
Mikä tahansa ruokafiksaatio. "Tykkään hyvästä ruoasta" no voi mikä ihme, niin jokaikinen muukin! "Ananas ei kuulu pizzaan" ketä nyt vtt oikeasti kiinnostaa. "Food is life" joo ja happi ja vesi myös, Sherlock.
Positive vibes only yms toksinen positiivisuus.
Pelkkä pituus, tai pituus ja "kun sillä kerran on väliä" 🤮. Selvästi en ole näiden tyyppiä.
Kaikki hippipska, oli se sitten "spirituaalisuus" tai jooga tai horoskooppimerkin mainitseminen.
Kaikki kuluneet copypaste-vitsit.
Ja siinäpä tuleekin jo noin > 95% pyyhittyä vasemmalle jo pelkän profiilin perusteella.
Tuli itselleni suurena yllätyksenä miten moni mies mainitsi profiilissaan horoskooppimerkkinsä. Näin ainakin pääkaupunkiseudulla muutama vuosi sitten kun olin tinderissä. Onko tuo tieto sitten monilla naisillakin ja miehet ovat ottaneet mallia? Niin tai näin niin antaa joka tapauksessa todella typerän kuvan. Kuka laittaa treffailussa painoarvoa horoskoopille?? No, vedin itsekin nuo vasemmalle joten en päässyt kysymään.
Tatuoidut, oluttölkki/pullo kädessä poseeraavat, savulliset, profiilitekstittömät, profiilitekstissään muita ihmisiä arvostelevat/negatiiviset, fyysisesti epämiellyttävät, vähän koulutetut, pitkäaikaistyöttömät.
- kasvoista rumat
- epäviehättävä vartalo
Kuvissa näkyy paljas maha tai bokserin etumus.
Tai kuvia marjasangosta, soutuveneestä, moottoripyörästä ja ehkä yksi epäselvä ja vanha naamakuva.
Tai jokaisessa kuvassa monta miestä eikä tyyppi vaivaudu ilmoittamaan, kuka heistä on. En jaksa mitään arvuuttelua.
Samaten jos on joka kuvassa erilainen hiustyyli eikä ole varmuutta, mikä on nykyinen, esim. ekassa kuvassa puolipitkät hiukset, sitten kalju, sitten lyhyt siisti tukka, sitten taas kalju, sitten ananastukka.
Yhteiskuvat lasten ja muiden kanssa niin ettei muilta ole naamaa blurrattu. Tosi epäkohteliasta ja typerää.
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa näkyy paljas maha tai bokserin etumus.
Tai kuvia marjasangosta, soutuveneestä, moottoripyörästä ja ehkä yksi epäselvä ja vanha naamakuva.
Tai jokaisessa kuvassa monta miestä eikä tyyppi vaivaudu ilmoittamaan, kuka heistä on. En jaksa mitään arvuuttelua.
Samaten jos on joka kuvassa erilainen hiustyyli eikä ole varmuutta, mikä on nykyinen, esim. ekassa kuvassa puolipitkät hiukset, sitten kalju, sitten lyhyt siisti tukka, sitten taas kalju, sitten ananastukka.
Yhteiskuvat lasten ja muiden kanssa niin ettei muilta ole naamaa blurrattu. Tosi epäkohteliasta ja typerää.
Mä oletan aina automaattisesti että nykyinen on se rumin vaihtoehto. Ja siksi vasemmalle.
Yyhoot, ylipainoiset, yli 100 km päässä asuvat (etäsuhteet ei oikein vaan tuppaa toimimaan), viinimatkustajat, ne joiden profiilitekstissä on negatiivinen sävy, ne joiden profiiitekstissä on vain joku "hauska" onelineri, ne joilla on enemmän kuin yksi koira, ne joilla on naamatatuointeja....
Tossa nyt ensi alkuun muutamia.
Jos kasvot ja vartalo ei miellytä silmääni, laitan heti vasemmalle.
Lähtökohtaisesti jos ihminen vaan näyttää hyvältä, annan kyllä melkein aina tykkäyksen. Pois lukien jos hän vaikuttaa ihan pelottavalta, tyyliin että saisi pelätä henkensä tai fyysisen tuvallisuutensa puolesta tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
Ne on huijausprofiileja.
-Naisten pyllistely kuvat
-Pelkkiä emojia profiilitekstissä
-Duckface-selfiet
-Pinnalliset naiset loputtomine vaatimuksineen
Profiilit joissa kaikissa kuvissa aurinkolasit päässä.
Maininta polyamorisuudesta, avoimesti suhteesta jne. Maininta feminismistä tai suomi-leijona/muut persu-fibat.
Kaikki sen tyyliset jutut jotka viittaa horoskooppeihin tai parannuskristalleihin yms.
Olen itse mies.