Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin profiilit, jotka vedät vasemmalle

Vierailija
18.06.2023 |

Moi!

Varmaan tuhat keskustelua näihin liittyen jo aikaisemmin, mutta siis millainen miehen tai naisen profiili lähtee sinulta tyypillisesti vasemmalle, vaikka ulkonäkö olisikin ok? :D

Mua henkilökohtaisesti kummastuttaa sellaiset, jotka hakee Tinderistä instaseuraajia, joita ainakin naisissa on paljon.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä Tinderiä, koska olen naimisissa ja se on suunnattu moraalittomille ihmisille, jotka etsivät esiaviollista seksiä

Miksi sitten edes vastasit

Vierailija
62/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoja kuin muillakin: kuvat lapsista, horoskoopit, eroottiset poseeraukset.

Oliko nämäkin jo: keskisormen näyttäminen ja muu tuimailu kameralle, lihasten pullistelu peilin kautta, tupakat ja kaljat kuvissa, kuva auton kuskin paikalta ja muutkin autokuvat, romanttiset poseeraukset exille.

Kertoisiko joku mies, miksi teillä on omia lapsuudenkuvia? Ei naista kiihota ajatella miestä lapsena, eikä vieraiden ihmisten valokuva-albumien sisältö kiinnosta ketään. Mikä niissä on ideana?

Pakko tosin myöntää että horoskoopin mainitsemisen perusteella en voi karsia, koska muuten jäisi vain 1 %. Vasuriin laitan jos horoskooppi on ainoa tieto tai erikseen mainittu tekstissä.

Lisään että jos on valinnut muut perustiedot mutta ei mainitse "rokotettu", niin nämä antivaxxerit menevät suoraan vasuriin. Ja jos on "ei rokotettu" tai "en halua kertoa", niin ne nyt itsestäänselvästi vasemmalle.

En tässä nyt akuutisti koronaa pelkää, mutta en halua tapailla hörhöjä.

Oikeastaan ylipäänsä mikään maininta rokotukseen liittyen on vähän turn off. Who cares?

Minä tuossa yritin sanoa että välitän paljonkin. Jos on valikosta valinnut muita tietoja mutta jättänyt rokotustiedon pois, niin laitan vasemmalle. Hörhöjen lisäksi välttelen vapaamatkustajia. Jos saisin myöhemmin tietää että pandemian aikana tyyppi ei ottanut rokotuksia, niin lopettaisin tapailun joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin myöhemmin tietää että pandemian aikana tyyppi ei ottanut rokotuksia, niin lopettaisin tapailun joka tapauksessa.

Minä sain pakit, kun olin ottanut rokotuksen. :D Mutta sellaista se on, eikä todellakaan harmittanut. Moni noista rokottamattomista ja salaliittoihin uskovista ihmisistä on niin kujalla muutenkin elämässä, joten hyvä että nämä asiat käy ilmi mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
64/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikaisemmin eteen tullut profiili tulee uudestaan vastaan niin menee vasemmalle, vaikka olisin siitä tykännyt edellisellä kerralla.

Mikä tässä on ideana?

Vierailija
65/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joilla ei ole selkeää kuvaa niin että kasvot näkyvät. Aurinkolasit päässä ei kelpaa. Ne miehet joilla ei ole mitään mainintaa itsestään. Miehet jotka mainitsee koronarokotuksistaan. Miehet jotka ei laita kuvaa myös niin jossa näkyy koko keho.

Vierailija
66/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet suhteet/poly/salaista etsimässä, musta sydän/kettinki, seksiin viittaavat asiat, "ei mitään vakavaa" menee vasemmalle. Kaikki junttimaisuus, isot parrat, kaljut, sikaniskat, isot (liikaa painoa), persuäijät.

Vierailija
67/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still figuring out.

En osaa auttaa ihmettelyssä.

Vierailija
68/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee vasuriin ylivoimaisesti suurin osa jo siksi, että olen vapaaehtoisesti lapseton nainen. Vastaavia miehiä, joilla olisi lisäksi elämänhallinta kunnossa ja suurin piirtein samantapainen elämäntyyli kuin itselläni, on tullut viimeisimmän kahden vuoden aikana vastaan kokonaista neljä kappaletta ja vain yksi näistä asui Suomessa.

Jatkan silti selaamista, koska voihan se lottovoitto joku päivä osua kohdalle. 

Vierailija
69/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne jooga/ituhippimiehet! En vaan koskaan törmää moisiin tinderissä. Itse olen kosmetologi-kampaaja, mutta henkinen nainen ja joogaan muun urheilun lisäksi.

Rokotuksista tulee mieleen lemmikkieläimet...

Vierailija
70/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä Tinderiä, koska olen naimisissa ja se on suunnattu moraalittomille ihmisille, jotka etsivät esiaviollista seksiä

Kyllä sieltä jotkut voi etsiä seuraa vakavastikin, vaikka liikaa seksin perässä olevia. En minäkään ole jaksanut tinderissä olla, kun on vaikuttanut liian pinnalliselta paikalta. Siellä monilla naisillakin monta rautaa tulessa samaan aikaan ja kehenkään ei jaksa panostaa kunnolla. Ei kiinnosta tämmöinen ja miehiä lukumääräisesti enemmän, ainakin suomessa.

Vierailija
71/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten paidattomat vessa- ja saliselfiet (ihan sama kuinka timmi on), hyi että.

Kuvat autosta, mökistä tai muusta omaisuudesta.

Itsekehu tai -sääli.

Alkoholi, nuuska tai tupakka.

Miehet jotka etsivät muka elämänsä rakkautta mutta tylysti ilmoittavat että ikinä et tule lapsiani tapaamaan ja kuinka kiireistä elämää viettävät. Eli loppupelissä etsivät vain panopuuta lapsivapaaviikoille.

Vierailija
72/73 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tulee vasemmalle ruksia 90/100. 35-45v miesten ikäluokassa suurin osa vaan on ihme jäämäkamaa. Tyydyn ehdottomasti olla ilman kuin tyydyn.

Vierailija
73/73 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Varatut ja nämä "luvan kanssa" liikkeellä olijat. Nämä salaista seuraa LUOTTAMUKSELLA tyypit. Siis menevät joka tapauksessa vasemmalle kun ovat varattuja mutta naurattaa kun vaativat naiselta 100% luottamusta mutta itse ovat tasan 0% luottamuksen arvoisia. 

- On jo lapsia

- Ethän ole sitä ja tätä -tyypit

- Ylimielinen teksti biossa (luulee olevansa joku Jumalan lahja naisille)

- Ei tiedä mitä etsii. Olen kolmekymppinen ja ikähaarukassa kolmekymppiset miehet. Jos on tuon ikäisenä jäänyt teinin tasolle eikä muka tiedä mitä etsii niin meillä ei ole mitään yhteistä. Tiedän siis, että oikeastihan nämä etsii pelkkää seksiä mutta eivät laita sitä profiiliin kun silloin ei tule paljoa matcheja. 

- Kettingit ja mustat sydämet

- Väärä ikä joka sitten korjataan biossa, eli valehdeltu ikä että näkyisi nuoremmille naisille

- Ei kuvaa. Suomessa ei ole sellaista ammatia jonka vuoksi ei voisi olla omalla naamallaan Tinderissä. Kuvaton profiili = varattu joka etsii pettämisseuraa mutta ei halua naisen tietävän siitä, että on varattu ettei vain etsi puolisoa ja paljasta pettämistä. 

- Omistaa ison koiran (pelkään koiria, erityisesti isoja) ja muutkin lemmikit jos tilanne se, että lemmikki on yhteinen exän kanssa. 

- Katkeroituneet, en kelpaa kuitenkaan ja eihän täältä kuitenkaan löydä naista -tyypit

Ja poistoon mene jos käy matchin jälkeen ilmi, että on lapsia. En lähtökohtaisesti etsi suhdetta jossa mies on jo kokenut kaiken jonkun toisen kanssa enkä etsi mitään uusperhe kuviota. Nämä jotka eivät kerro lapsista profiilissa ovat vielä niitä pahimpia kun ilmeisesti häpeävät lapsiaan ja ovat matchien toiveessa valmiita kieltämään omat lapsensa. En voi kunnioittaa sellaista miestä pätkääkään.

Muuten ok, mutta Suomessa on sellaisia ammatteja, joissa ei todellakaan kannata olla omalla, helposti tunnistettavalla kasvokuvalla liikenteessä. Jotkut joutuvat työn puolesta esim. todistamaan oikeudessa tai muuten vaikuttamaan väkivaltarikollisten asioihin.

Ei sillä, suurin osa Tinderin kuvattomista on takuulla liikkeellä pettämisaikeissa.