Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista

Vierailija
18.06.2023 |

En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?

Kommentit (1091)

Vierailija
921/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on niin vaikeaa ymmärtää siinä, että yleisillä rannoilla tulee  noudattaa Suomen lakia sukupuolisiveydestä?

Jos pukeutuu stringeihin, jotka paljastavat pimpin kumarrellessa, niin silloinhan niissä ei voi rannalla kumarrella. Ei, vaikka kuinka tekisi vähän mieli tuntea kutkutusta näytellessään paikkojaan rannoilla oleville miehille, teinipojille ja pikkupojille. 

Mikä lainkohta kieltää stringit uimarannalla? Oletko lukenut jonkun muun maan lakia. 

Vierailija
922/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi julkaistaan hyväksynän jälkeen, toisin sanoa sitä ei julkaista, kun etukäteissensuuri puree.

Kulttuurisensitiivisyyttä...uimahalleissakin joissa ei ole ei miehiä eikä muita naisiakaan joille voisi teoriassa  esittäytyä.  Pitää ymmärtää, että vähäinenkin ihon paljastus on esittäytymistä ja tarjoutumista suorastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään uimarannalla ja näin siellä vaginoivia naisia, lapsetkin olivat kummissaan

Onko siis sitä, että naru menee vaginan keskeltä ja ulokkeet roikkuu reunoilta?

En tiedä enkä välitä. 

Vierailija
924/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy vaikka lukea kirjaa rannalla, eikä tuijottaa persiitä

Vierailija
925/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutukaa vain naiset tähän tapaan. Kaunista katsottavaa.

https://www.alamy.com/a-group-of-young-women-adjust-their-thong-bikinis…

Vierailija
926/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapukujen takapuoli! :D

Vierailija
927/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti hankaavat reidet toisiinsa ylipainon takia. Kyllä pulskemmilla näyttävät takaa paremmilta bikinit, joita ei ole työnnetty pakaroiden väliin. Luulisi, että ne tuntuisivat myös mukavalta päällä. Mutta siitähän tässä paljastavassa nykymenossa ei taida olla kyse, että näyttäisi paremmalta ja bikinit olisivat mukavat päällä.

Vierailija
928/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi julkaistaan hyväksynän jälkeen, toisin sanoa sitä ei julkaista, kun etukäteissensuuri puree.

Kulttuurisensitiivisyyttä...uimahalleissakin joissa ei ole ei miehiä eikä muita naisiakaan joille voisi teoriassa  esittäytyä.  Pitää ymmärtää, että vähäinenkin ihon paljastus on esittäytymistä ja tarjoutumista suorastaan. 

Siellähän nyt sovitellaan marttyyrinviittaa harteille ihan antaumuksella.

Vierailija
929/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen rannalla... En nähnyt yhtäkään "tahallista pyllistelyä rantavedessä". Joillakin juu oli bikinit tai uikkarit, jotka peittivät vaan osan pakarasta, mutta ei tosiaan mitenkään irvokkaasti. Varsinaisia stringejä en nähnyt kenelläkään. Minä en ole mitenkään järkyttynyt kahden lapseni kanssa tai sitten meillä päin ihmiset osaa käyttäytyä...

Mäkin olin eilen uimassa ja siellä kahdella oli stringit. Niistä toinen oli näitä, jolla on ihan koko ajan jotain maasta nosteltavaa. Ei ollut lapsia mukana vaan jotain omia juttuja piti nostella.

Okei... Näitkö mitä hän nosteli? 😂

En, kun ne paalit peitti kaiken muun 🤭

Vierailija
930/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kans etin muutamasta kaupasta normi alaosaa jossai ei koko per*se näy:D lopuks ostinki shortsit😂 muttei kyllä tuu kateltua rannalla muiden uikkarityyliä kummemmin, lokkeihin menee kaikki energia ja siihen et saaa lapset ja itten pidettyä kasassa😂😂😂

Vierailija
931/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kuntasaleilla on läpinäkyvästä materiaalista tehtyjä trikoita, jotka on kerätty pyllyvakoon. Hämmennyin ihan kun näin ensimmäisen kerran kauniin hyväkroppaisen nuoren naisen, jolla oli niin valtavan rumat housut. Onneksi jokainen saa valita kaupoista itse vaatteensa.

Näin salitrikoita käyttävänä täytyy sanoa, että on aika haasteellista löytää trikoita, joista ei näkyisi yhtään läpi esim. kyykätessä. Toki joutuu maksamaan paljon enemmän näistä, jotka ovat kevyitä, hyvin joustavia ja ei näy läpi. Ja harvoinpa ne trikoot perseeestä roikkuu kenelläkään, ellei ole monta numeroa liian suuret... Niiden kuuluu olla napakat.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0568/4543/5074/products/harmaataka_98…

Kommentista päätellen sun salilla ei vissiin käytetä vastaavia? Napakoita mullakin on, mutta nämä kierrän kaukaa.

Me käymme ruokaostoksilla kaupassa, joka sijaitsee samassa rakennuksessa fitnessnaisten suosiman kuntosalin kanssa. Voi apua, kun pyllyköitä esitetellään myös kaupan puolella mitä seksikkäämmissä trikoissa.

Ihmekös miehesi tykkää käydä ko. kaupassa.

Kyllä. Tästä olen aivan varma!

Tosin, miehet ovat toisaalta biologian ohjelmoimia toimimaan kuten toimivat, mutta toisaalta heillä on syvällisempikin puoli, eivätkä he välttämättä pohjimmiltaan arvosta naisia, jotka esittelevät tai ns. tyrkyttävät itseään.

Tosin, enemmän ne fitnessnaiset taitavat saada tyydytystä, kun käyvät näyttämässä pumpatun persikan kaupan puolella. 🍑

Sen kyllä jokainen käsittää, mitä sillä pyllyn esittelyllä haetaan. Kaupassa eräs mamma kysyi tälläiseltä takapuolensa tarjoajalta, että mikset vaan kulje housuitta? Koko kauppa remahti nauramaan.

Ei todellakaan jokainen.  Useampi luulisin ohittaa näkemänsä mitään ajattelematta. Koska se on sen pukeutujan asia ja hänen oikeutensa. Ja koska ei halua puuttua siihen. Koska ei ole oikeastaan mitään hyvää syytä puuttua. Koska ymmärtää kontekstin.  Kehutko jokaista peittävämmin pukeutunutta että oletpa hyvin ja asiallisesti pukeutunut! Sekin olisi törkeää.  

Vierailija
932/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä rantatylleröt kipaisevat kaupassa bikinien yläosa ja rantamekko päällä... eivät muka ehdi vaihtaa vaatteita.

Vierailija
933/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mitä ilmeisimmin kyse siitä, että arvoisa aloittaja on hämmentynyt uimapuihin käytetyn kankaan kääntöpuolesta. Vaikuttaa lisäksi siltä, että hlö on päässyt tarkastelemaan muiden hlöiden käyttämien uimapukujen kääntöpuolta. Missähän tilanteessa sellaista on tapahtunut?

Vierailija
934/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitunkatkeratmammat kirjoitti:

Miten täällä aikuiset ihmiset oikeesti muka traumatisoituu perseen näkemisestä? Sama kun valittaisi että ei halua nähdä pohkeita, vatsaa tai käsivarsia :D

Persehän siis ei ole mikään intiimialue, ellette tosiaan ole itse reikää nähnyt julkisilla paikoilla.

Todella säälittävää muutenkin jostain selluliiteista valittaa XD Trenatkaa vaan itsenne vaikka miehen näköiseksi, mutta selluliitit on täysin luonnollinen asia, ja muilla ihmisillä on oikeus olla rannalla rauhassa

ps. Miehille stringit siinä vaiheessa kun hekin peittävät nänninsä. Tai sitten naiset petittää perseet mutta ui tissit paljaana? Tai sitten ei vaan verrata sukupuolten ranta pukeutumista keskenään?

No, mietipä sitä, miksi on sopimatonta esiintyä rannalla sellaisissa uikkareissa, joissa liikkuessa paljastelee sukupuolielimiään. Jos oikea ja väärä ei ole tähän mennessä selvinnyt, niin taitanee olla toivotonta.

Nainen paljasteli itseään neljälle lapselle – tapahtuma tallentui videolle

55-vuotias itsensäpaljastaja on saanut lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen.

https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000007823774.html

Ei täällä kyllä mun mielestä alunperin puhuttu mistään sukuelinten näyttämisestä, vaan tavallisista bikinialaosista, joissa näkyy persposket?

Vierailija
935/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kumpi näyttää pahemmalta, selluliitti, vai valkoiset löysät reidet.

Kannattaakin keskittyä enemmän siihen omaan olemiseen ja tekemiseen, kuin muiden tuijotteluun ja arvosteluun. Paljon kivempaa on niin sinulla kuin niillä muillakin.

Vierailija
936/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse rehellisesti usko että lapset menee rikki perseen näkemisestä, kunhan ei nyt ihan itse reikää näytetä. Ei pienet lapset edes tunne häpeää tai ymmärrä miksi toinen kehon osa on jotenkin epäsopivampi kuin toinen. Aikuiset vaan kauhistelee kun pitäähän lapsille opettaa häveliäisyyttä!

Ja kun nyt tuosta intiimipaikkojen esittelystä puhutaan, niin sitähän voi tehdä (tahallaan ja vahingossa) myös enemmän peittämillä uima-asuilla

Toisissa maissa ei saa naiset näyttää edes hiuksiaan. Nämä kun on kulttuurisidonnaisia asioita eikä mitään totuuksia.

Voitaisiin lopettaa tämä toisten kehojen arvostelu

Vierailija
937/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse rehellisesti usko että lapset menee rikki perseen näkemisestä, kunhan ei nyt ihan itse reikää näytetä. Ei pienet lapset edes tunne häpeää tai ymmärrä miksi toinen kehon osa on jotenkin epäsopivampi kuin toinen. Aikuiset vaan kauhistelee kun pitäähän lapsille opettaa häveliäisyyttä!

Ja kun nyt tuosta intiimipaikkojen esittelystä puhutaan, niin sitähän voi tehdä (tahallaan ja vahingossa) myös enemmän peittämillä uima-asuilla

Toisissa maissa ei saa naiset näyttää edes hiuksiaan. Nämä kun on kulttuurisidonnaisia asioita eikä mitään totuuksia.

Voitaisiin lopettaa tämä toisten kehojen arvostelu

Ajatteleeko kukaan miten tuollainen pukeutuminen vaikuttaa niistä toisista kulttuureista tulleisiin miehiin.

Vierailija
938/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään mennä selluliitti ja talvivalkoisella iholla esittelemään itseään rannalle.

Mä olen luullut, että rannalle mennään uimaan eikä itseä esittelemään. Mä ainakin menen uimaan just siinä kunnossa kuin milloinkin satun olemaan.

:D

Miten mulle tulee tuosta ilmaisusta mielikuva, että menet välillä kännissä uimaan. :D

Sori, jatkakaa....

Vierailija
939/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahasti hankaavat reidet toisiinsa ylipainon takia. Kyllä pulskemmilla näyttävät takaa paremmilta bikinit, joita ei ole työnnetty pakaroiden väliin. Luulisi, että ne tuntuisivat myös mukavalta päällä. Mutta siitähän tässä paljastavassa nykymenossa ei taida olla kyse, että näyttäisi paremmalta ja bikinit olisivat mukavat päällä.

Harvalla suomalaisella on tuollainen alakroppa.

Vierailija
940/1091 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi aikoja oi tapoja.

Stringinarubikinit kiihottavat miehiä, mutta myös naisia, jotka niitä käyttävät. Ja mitä luultavammin fitness- ja muut pepputrendiin hurahtaneet naiset kiihottuvat siitä, miltä stringit näyttävät muiden naisten päällä. Mitä jos annetaan stringikulttuurin edustajien ja siitä kiihottuvien jatkossa muodostaa oma porukkansa? Muut naiset voimme jäädä rauhaan tästä kaikesta, mennä uimaan uimisen vuoksi ja nauttia liikunnasta ja luonnosta, kuten vaikka 90-luvulla.

Asiasanat: Peräaukko, pakara, stringi, naru, a*aali, a**s, voimaantuminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi